Η νέα γενιά των οικονομικότερων κινητήρων, τα ηλεκτρικά μοντέλα και η αύξηση του μεριδίου της στην αγορά της Ασίας βρίσκονται στα σχέδια της Piaggio για τα επόμενα τρία χρόνια.

Ο ιταλικός κολοσσός φαίνεται πως θα κινηθεί με άγριες διαθέσεις την τριετία 2012-2014 και η αρχή φαίνεται πως έχει ήδη γίνει. Η Piaggio θα βασιστεί σε μεγάλο βαθμό στις τεχνολογίες που έκαναν πραγματικότητα το νέο κινητήρα των 330 κ.εκ. και θα επιδιώξει να δημιουργήσει μια νέα σειρά κινητήρων, με αυξημένες επιδόσεις και χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων. Ήδη, το επόμενο βήμα της βρίσκεται στο κατώφλι της παραγωγής. Πρόκειται για τον κινητήρα των 125 κ.εκ. που παρουσιάστηκε στο concept Vespa 46, στην EICMA του Μιλάνου.

Παράλληλα, η Piaggio θα συνεργαστεί με καταξιωμένα κέντρα ερευνών και πανεπιστήμια για να αναπτύξει νέους ηλεκτρικούς και υβριδικούς κινητήρες. Ήδη η Piaggio μετρά στις τάξεις της το πρώτο υβριδικό μοντέλο παραγωγής, το MP3 Hybrid και επιθυμεί να αναπτύξει αυτή την κατηγορία των οχημάτων της, προσφέροντας υβριδικές εκδόσεις και για άλλα scooter της.

Οι νέοι κινητήρες, βέβαια, δεν είναι προνόμιο μόνο των μοντέλων της Piaggio. Και στην περίπτωση των Moto Guzzi (στα τρία ανανεωμένα V7) οι Ιταλοί παρουσίασαν έναν νέο V-twin 90 μοιρών και 750 κ.εκ.. Σύμφωνα με την Piaggio, ο συγκεκριμένος κινητήρας διαθέτει κατά 10% αυξημένη ισχύ, βελτιωμένη καμπύλη ροπής και μειωμένη κατανάλωση.

Παράλληλα, σύμφωνα με τους Ιταλούς, τα επόμενα χρόνια θα πέσει μεγάλο βάρος στη Moto Guzzi και την Aprilia, με την προοπτική οι δύο εταιρείες του Piaggio Group να συνεχίσουν να δείχνουν ανοδικές τάσεις στις δυτικές αγορές. Το βλέμμα της Piaggio, όμως, δε θα μείνει καρφωμένο στη Δύση – θα έχει το νου της και στην Ανατολή και τις εκεί αναπτυσσόμενες αγορές.

Το εργοστάσιο της Piaggio στο Βιετνάμ αναμένεται να υπερδιπλασιάσει την παραγωγή του (ο στόχος είναι 300.000 μονάδες ετησίως, από τις 140.000 που παράγονται τώρα). Η αύξηση αυτή της παραγωγής θα επιτρέψει στην Piaggio την επέκταση και σε άλλες αγορές της Ασίας και οι Ιταλοί προσδοκούν ότι, μέχρι το 2014, οι ασιατικές αγορές θα εξασφαλίζουν το 50% των εσόδων της.

Οι στόχοι αυτοί έχουν ήδη μπει σε διαδικασία εκπλήρωσης, χάρη στη θυγατρική που εγκαινίασε η Piaggio στην Ινδονησία, αλλά και το νέο εργοστάσιο στην Ινδία, το οποίο θα χρησιμεύσει για την παραγωγή μοντέλων της Vespa που θα ξεκινήσουν να διατίθενται στη χώρα μέσα στο 2012.

Πηγή: mototriti.gr