Οι νέοι κανονισμοί της FIA για τους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχει φέρει νέα δεδομένα στο θέμα των ελαστικών.

Συγκεκριμένα η εταιρεία Η Pirelli,που την έχει την αποκλειστικότητα στο WRC από 2008, ήταν έτοιμη για ένα νέο τριετές συμβόλαιο, αλλά όταν η πρότασή της έπεσε στο κενό, καθώς η FIA επιθυμεί την είσοδο και άλλων εταιρειών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα WRC

Σχολιάζοντας την συγκεκριμένη εξέλιξη, ο υπεύθυνος της Pirelli, Πολ Χέμπρι εκδήλωσε την εμφανή δυσαρέσκειά του «Δεν μπορώ να καταλάβω πως δημιουργείται ανταγωνιστικό περιβάλλον για έναν κατασκευαστή ελαστικών. Αν μια εταιρεία στο πρώτο χωμάτινο ράλι δεν είναι ανταγωνιστική και δεν μπορεί να προχωρήσει σε εξέλιξη, τι θα κάνει; Θα μείνει όλη τη χρονιά να χάνει; Για την Pirelli ανταγωνισμός σημαίνει εξέλιξη στο τεχνικό μέρος και ανάπτυξη. Όμως χρειάζεται να δώσεις και μια εύλογη δυνατότητα σε νέες εταιρείες να προετοιμαστούν για να εισέλθουν στο χώρο. Ισως μια εταιρεία να μπορούσε να έχει το ένα αυτοκίνητο σε μια ομάδα με μια μάρκα ελαστικού και το άλλο με άλλη μάρκα. Αυτό θα δημιουργούσε βέβαια ανισότητες στην ομάδα. Όμως, όπως συμβαίνει και στο MotoGP με τον Βαλεντίνο Ρόσι να έχει διαφορετική μάρκα ελαστικών από τον Χόρχε Λορένθο, είναι πολύ καλό για το θέαμα, αλλά διαταράσσεται η ισορροπία».