Η δεύτερη σειρά του Fiat Panda, που κυκλοφόρησε το 2003 και διατίθεται σε 76 χώρες παγκοσμίως δεν είναι ένα απλό αυτοκίνητο πόλης. Πρόκειται για μια γνήσια «πλατφόρμα» πάνω στην οποία η Fiat Automobiles βάσισε μια ολόκληρη οικογένεια αυτοκινήτων με την τεχνολογία και την προσοχή στη λεπτομέρεια μιας υψηλότερης κατηγορίας. Το γεγονός αυτό χάρισε στη Fiat την αδιαμφισβήτητη ηγετική θέση στο συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς, η οποία αυξάνεται διαρκώς.

Το πρώτο εξάμηνο του 2011 το Fiat Panda ήταν το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης τόσο στην Ιταλία, με ποσοστιαίο μερίδιο αγοράς 35,3%, όσο και στην Ευρώπη, με ποσοστιαίο μερίδιο αγοράς 16,6% για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μισά σχεδόν Panda που παράχθηκαν πωλήθηκαν στο εξωτερικό, γεγονός που αποδεικνύει την εκτίμηση που τρέφει το αγοραστικό κοινό για το συγκεκριμένο μοντέλο σε ολόκληρο τον κόσμο. Αυτή η εμπορική επιτυχία επιβεβαιώθηκε επίσης από τα πολυάριθμα βραβεία που έλαβε, μεταξύ των οποίων ο διαπρεπής τίτλος του Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2004.

Η γκάμα του Fiat Panda, που αναβαθμίστηκε πρόσφατα, περιλαμβάνει κινητήρες (βενζίνης και πετρελαίου) Euro5, καθώς και εναλλακτικούς κινητήρες (μεθανίου και υγραερίου), αλλά και εκδόσεις με εμπρόσθια κίνηση ή τετρακίνηση. Η κίνηση στους τέσσερις τροχούς ενισχύεται ακόμη περισσότερο με το ηλεκτρονικό σύστημα διαφορικού Electronic Locking Differential, σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESP (Electronic Stability Program). Επιπλέον, ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε διάφορες εκδόσεις (Actual, Active, MyLife, Dynamic, Mamy, Emotion, Climbing και Cross) και 15 διαφορετικά χρώματα αμαξώματος.