To Michelin Challegne Bibendum αποτελεί την κορυφαία, παγκοσμίως, διοργάνωση που συγκεντρώνει κάτω από την ίδια σκεπή κατασκευαστές αυτοκινήτων, φορτηγών και δίτροχων, προμηθευτές εξαρτημάτων, ερευνητικά ινστιτούτα, πανεπιστημιακούς φορείς και οργανισμούς που μοιράζονται το κοινό όραμα για ένα μέλλον με πιο ασφαλείς και καθαρές μεταφορές.

Η φετινή, ενδέκατη στη σειρά, διοργάνωση φιλοξενήθηκε στο Βερολίνο, τον τόπο γέννησης της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στόχος του Michelin Challenge Bibendum είναι η συγκέντρωση και η δημιουργία συνθηκών συνεργασίας μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων φορέων στον ευρύτερο χώρο των οδικών μεταφορών για τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή λύσεων που στο μέλλον θα οδηγήσουν σε πιο ασφαλή, καθαρά και ενεργειακά αποδοτικά οχήματα.

Στο πλαίσιο των πιο σύγχρονων κατευθύνσεων της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας πρωταγωνιστές στο Βερολίνο ήταν κατά κύριο λόγο τα ηλεκτρικά οχήματα κάθε είδους σε τέσσερις αλλά και δύο τροχούς – από επιβατικά αυτοκίνητα, σπορ κατασκευές και φορτηγά, μέχρι ποδήλατα – χωρίς βέβαια να λείπουν προτάσεις βασισμένες στη υβριδική τεχνολογία και τα εναλλακτικά καύσιμα, με την αύξηση της αυτονομίας να αποτελεί σε κάθε περίπτωση το βασικό ζητούμενο σε επίπεδο εξέλιξης σήμερα.

Η δυναμική που ήδη έχει διαμορφωθεί προς αυτή την κατεύθυνση αποδεικνύεται μάλιστα από τον μεγάλο αριθμό κατασκευαστών που πλέον επενδύει στην εξέλιξη αυτών των τεχνολογιών με απώτερο σκοπό την επίτευξη του μεγάλου στοιχήματος των μηδενικών ρύπων. Σε πείσμα μάλιστα όσων υποστηρίζουν πως το καθαρό μέλλον της αυτοκίνησης θα είναι και άχρωμο, θα σημειώσουμε πως στο Βερολίνο μεταξύ άλλων είδαμε και αρκετές κατασκευές με έντονο σπορ χαρακτήρα όπως τα πρωτότυπα Citroen Survolt, Peugeot EX1, την ηλεκτρική Porsche Boxter, μέχρι και αμιγώς ηλεκτρικό μονοθέσιο F3.

Από εκεί και πέρα στο πλαίσιο αυτής της παγκόσμιας προσπάθειας για πιο καθαρή αυτοκίνηση η Michelin υπογράμμισε στο Βερολίνο και τους δικούς της άξονες δράσης προς αυτή την κατεύθυνση που αφενός έχουν να κάνουν με την εξέλιξη νέων τεχνολογιών οι οποίες επιτρέπουν την κατασκευή ελαστικών με βελτιωμένο ενεργειακό προφίλ αλλά υψηλές επιδόσεις και αφετέρου την επέκταση της έρευνας και σε άλλους τομείς όπως αυτούς της εξέλιξης σύγχρονων συστημάτων μετάδοσης και της ανάπτυξης ενεργειακών κυψελών.

Πηγή: 4troxoi.gr