Η Citroën αποκάλυψε το μονοθέσιο που θα φέρει τα χρώματα της μάρκας κατά τη διάρκεια της επίσημης συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E της FIA.
Μάλιστα, το μονοθέσιο θα εμπεριέχει όλη την τεχνογνωσία της Stellantis Motorsport, η οποία έχει εκτεταμένη εμπειρία στη Formula E και της οποίας η ομάδα διευθύνεται από τον Cyril Blais.
Η συγκεκριμένη απόφαση σηματοδοτεί ένα στρατηγικό σημείο για την Citroën Racing, η οποία συνεχίζει το 60χρονο πάθος και τη δέσμευσή της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Ο Xavier Chardon, Διευθύνων Σύμβουλος της Citroën, δήλωσε:
«Είμαστε πολύ περήφανοι που συμμετέχουμε επίσημα στο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E. Φέρνουμε μαζί μας την ίδια κουλτούρα νίκης που επέτρεψε στην Citroën να πετυχαίνει κάθε φορά που συμμετέχει σε ένα νέο πρωτάθλημα, όπως το Rally Raid, το WRC και το WTCC.
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας τομέας που έχει διαμορφώσει την ιστορία και τον θρύλο της Citroën για περισσότερα από 60 χρόνια. Είναι η καρδιά του πάθους για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Συμμετέχοντας σε έναν 100% ηλεκτρικό, υπεύθυνο και αφοσιωμένο στην τεχνολογία θεσμό, μοιραζόμαστε ισχυρές, προοδευτικές αξίες. Μια ηλεκτρική, καινοτόμο και παθιασμένη περιπέτεια που ενσαρκώνει το όραμά μας για την κινητικότητα του αύριο.
Είναι μια μορφή αγώνα στην καρδιά των πόλεων, η οποία μας επιτρέπει να προσεγγίσουμε ένα νεανικό και συνδεδεμένο κοινό. Προσφέρει μια τεράστια πηγή τεχνολογικής έμπνευσης και μια διεθνή εκπροσώπηση για τη μάρκα.
Τέλος, αυτό το μονοθέσιο φέρει τρίχρωμη εμφάνιση, αντανακλώντας την υπερηφάνεια μας που εκπροσωπούμε τη γαλλική τεχνογνωσία στις πίστες των αγώνων».

Το νέο μονοθέσιο Citroën GEN3 Evo αποτελεί κορυφαίο δείγμα ηλεκτρικής τεχνολογίας και αποδοτικότητας. Είναι ταχύτερο, ελαφρύτερο και πιο αποδοτικό από ποτέ, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεταο σε μόλις 1,86 δευτερόλεπτα, ενώ η ισχύς του φτάνει τα 350 kW (470 ίπποι) και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα.
Το μονοθέσιο διαθέτει διπλό ηλεκτροκινητήρα -εμπρός και πίσω- που προσφέρουν ανάκτηση έως 600 kW ενέργειας κατά το φρενάρισμα, επαναχρησιμοποιώντας σχεδόν το 50% της ενέργειας που καταναλώνεται σε κάθε e-Prix. Η μπαταρία των 47 kWh εξασφαλίζει θερμική σταθερότητα και ανθεκτικότητα, ενώ το πλαίσιο από ανθρακονήματα προσφέρει ασφάλεια και ακαμψία.

Εξαιρετικοί οδηγοί και ένας έμπειρος επικεφαλής ομάδας
Η Citroën εμπιστεύεται το νέο της εγχείρημα σε δύο εξαιρετικούς οδηγούς: τον Γάλλο Jean-Éric Vergne, δις Παγκόσμιο Πρωταθλητή Formula E, και τον Νεοζηλανδό Nick Cassidy, έναν από τους πιο καταξιωμένους οδηγούς της γενιάς του, με 11 νίκες και 25 παρουσίες στο βάθρο.
Ο Vergne έχει διαγράψει μια εντυπωσιακή πορεία στη Formula E και στους αγώνες αντοχής, ενώ ο Cassidy έχει κατακτήσει το «Τριπλό Στέμμα της Ιαπωνίας» (Super Formula, Super GT, Formula 3) και έχει ήδη ξεχωρίσει ως σταθερός διεκδικητής τίτλων στη Formula E.

Στο τιμόνι της ομάδας βρίσκεται ο Cyril Blais, με πολυετή εμπειρία στη Formula E. Έχοντας διατελέσει επικεφαλής μηχανικός και αναπληρωτής αρχηγός ομάδας σε κατασκευαστές όπως η Maserati, φέρει στρατηγική διορατικότητα, τεχνογνωσία και ικανότητα διαχείρισης ταλέντων που θα οδηγήσουν τη Citroën σε επιτυχίες.