Μόλις λίγες ημέρες μετά το νέο σχετικά με την τοποθέτηση 4κύλινδρου μηχανικού συνόλου στη Z4, η BMW παρουσιάζει επίσημα πλέον τον κινητήρα αυτό, επιβεβαιώνοντας τις φήμες. Αρχικά o κινητήρας θα τοποθετηθεί στην X1 για την έκδοση xDrive28i με την απόδοση στους 245 ίππους!

Η παρουσίαση του κινητήρα έγινε στον Καναδά, ενώ η ευρωπαϊκή πρεμιέρα του θα γίνει στην έκθεση της Γενεύης, με τη διάθεση της αντίστοιχης έκδοσης της X1 να ξεκινά την άνοιξη του 2011.

Ο κινητήρας αυτός ουσιαστικά θα αποτελεί τις βασικές εκδόσεις των μοντέλων στα οποία θα τοποθετηθεί, με την απόδοση να είναι οι 245 ίπποι στις 5.000 σ.α.λ. και τα 350 Nm ροπής από τις 1.250 σ.α.λ. Το αυτοκίνητο διατίθεται με στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, καθώς και με το 8άρι αυτόματο που όμως αποτελεί επιπλέον εξοπλισμό. Οι επιδόσεις είναι τα 6,1 και 6,5 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. (χειροκίνητο, αυτόματο), ενώ η τελική ταχύτητα σταματά στα 240 χ.α.ω. (και στις δύο περιπτώσεις). Η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται στα 7,9 λίτρα και οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 183 γρ./χιλιόμετρο (επίσης και στις δύο περιπτώσεις).

Αυτή είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται η τεχνολογία TwinPower Turbo σε τετρακύλινδρο σύνολο της BMW, ενώ ο κωδικός του κινητήρα είναι N20 και χωρίς η ίδια η BMW να το επιβεβαιώνει επίσημα, θα τον δούμε σε πληθώρα μοντέλων, όπως στη Z4, στη νέα X3, στη σειρά 3, στη σειρά 5, ακόμη και στη σειρά 1!

Πηγή: autotriti.gr