Η Μαρία-Ολυμπία Ντε Γκρες, κόρη της Marie-Chantal και του Παύλου Ντε Γκρες, πρωταγωνιστεί στη νέα φωτογράφιση του W Magazine που αποτελεί μια σύγχρονη αναβίωση μιας εμβληματικής στιγμής μόδας, της ιστορικής σειράς φωτογραφιών “The Clients” του Juergen Teller, που είχε κυκλοφορήσει το 1999.

Τότε, ο διάσημος φωτογράφος Juergen Teller είχε απαθανατίσει τις συλλογές υψηλής ραπτικής πάνω σε πραγματικούς πελάτες των οίκων, αντί για μοντέλα, παρουσιάζοντας γυναίκες με προσωπικότητα και επιρροή. Ανάμεσά τους βρισκόταν και η Marie-Chantal Miller, σύζυγος του Παύλου Ντε Γκρες, καθώς και προσωπικότητες όπως η Ann Getty και η Deeda Blair, γυναίκες-σύμβολα της κομψότητας και της φιλανθρωπίας.

Για το 2025, η αρχισυντάκτρια του περιοδικού, Sara Moonves, κάλεσε ξανά τον Teller να δημιουργήσει το sequel της εμβληματικής φωτογράφισης, αυτή τη φορά με τη νέα γενιά των πελατών της υψηλής ραπτικής. Έτσι γεννήθηκε η καμπάνια “Originals 2025”, με ένα εντυπωσιακό cast δέκα γυναικών και ενός άνδρα που εκπροσωπούν τη σύγχρονη εκδοχή του luxury lifestyle. Ανάμεσά τους, η Μαρία-Ολυμπία Ντε Γκρες, αλλά και η Ivy Getty, εγγονή της Ann Getty, συνεχίζοντας συμβολικά το νήμα ανάμεσα στις δύο εποχές.

Στη νέα φωτογράφιση, η Μαρία-Ολυμπία ποζάρει ανέμελα πάνω σε ένα λευκό κρεβάτι, φορώντας φόρεμα Dior Haute Couture, κολιέ Dior High Jewelry και παπούτσια Manolo Blahnik. Ο Teller επιλέγει να τη δείξει φυσική, ονειρική αλλά και παιχνιδιάρικη, μακριά από τη στημένη τελειότητα της παραδοσιακής μόδας. Σε συνέντευξή της στο περιοδικό, η 29χρονη aristocrat μίλησε με συγκίνηση για τη σχέση της με τη μητέρα της και την αγάπη τους για τη μόδα:

«Η πρώτη επίδειξη που θυμάμαι να παρακολουθώ ήταν η 45η επέτειος του Valentino couture στη Ρώμη, ήμουν δέκα ετών και καθόμουν στα γόνατα του πατέρα μου. Αργότερα, στα 17 μου, έκανα πρακτική στη Dior. Από τότε, κάθε φορά που επιστρέφω σε μια επίδειξη υψηλής ραπτικής, είναι σαν να γυρίζω στην παιδική μου ηλικία».

Η ίδια αποκάλυψε ότι λίγες ημέρες πριν λάβει την πρόταση από το W Magazine, κοιτούσε το πορτρέτο της μητέρας της από τη φωτογράφιση του 1999, όπου η Marie-Chantal ποζάρει με Balmain couture by Oscar de la Renta, και σκεφτόταν πόσο θα ήθελε να συνεργαστεί με τον Teller. «Ήταν σαν σημάδι της μοίρας», είπε χαρακτηριστικά.

Η Μαρία-Ολυμπία έχει μεγαλώσει μέσα στη μόδα και αυτό φαίνεται. Δεν είναι απλώς μια socialite, αλλά ένα κορίτσι που γνωρίζει σε βάθος τον κόσμο του haute couture. Όπως αποκάλυψε, ανακάλυψε τα παλιά couture φορέματα της μητέρας της κατά τη διάρκεια της πανδημίας: «Ήμασταν στην αγγλική εξοχή και βαριόμουν. Ανέβηκα στη σοφίτα και βρήκα ένα δωμάτιο γεμάτο φορέματα υψηλής ραπτικής. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι τα είχε κρατήσει όλα αυτά τα χρόνια χωρίς να μου το πει! Από τότε, δανείζομαι συχνά κάποια από αυτά».

Μαζί με τη Μαρία-Ολυμπία, στη φωτογράφιση συμμετέχουν δέκα ακόμη γυναίκες με ισχυρή επιρροή στον χώρο της μόδας, της τεχνολογίας και της επιχειρηματικότητας:

1.Ivy Getty, εγγονή της Ann Getty και μοντέλο,

2. Alexa Dell, κόρη του Michael Dell (Dell Technologies),

3. Christine Chiu, γνωστή από το Bling Empire,

4. Natasha Poonawalla, επικεφαλής του Serum Institute of India,

5. Lauren Amos, ιδρύτρια των fashion boutiques ANT/DOTE και Wish ATL,

6. Claire Paull, executive στην Amazon Ads,

7. Cecily Waud, interior designer,

8. Allison Sarofim, ηθοποιός και παραγωγός,

9. Hayley Sullivan, ιδρύτρια του Styled By Collective.

Όλες μαζί αντιπροσωπεύουν τη σύγχρονη εκδοχή της πολυτέλειας: γυναίκες δυναμικές, μορφωμένες και ανεξάρτητες, που αγοράζουν haute couture όχι απλώς για να τη φορέσουν, αλλά για να επενδύσουν σε τέχνη, παράδοση και ταυτότητα.

Η φωτογράφιση “The Clients – Then and Now” είναι κάτι παραπάνω από ένα αφιέρωμα στη μόδα. Είναι μια ιστορία για τη μεταβίβαση της αισθητικής και της γοητείας από γενιά σε γενιά. Από τη Marie-Chantal στη Μαρία-Ολυμπία, από την Ann Getty στην Ivy Getty, αποδεικνύοντας ότι η υψηλή ραπτική δεν είναι απλώς ρούχο, αλλά ένα κομμάτι πολιτιστικής συνέχειας. Όπως γράφει το W Magazine, «η νέα γενιά δεν φορά haute couture μόνο για να εντυπωσιάσει, αλλά για να συνδεθεί με τη ρίζα της, με την ιστορία, με τη γυναικεία δημιουργικότητα».