Αν δεν το γνωρίζατε μέχρι σήμερα είναι πολύ σημαντικό να μάθετε ότι η καθημερινή ρουτίνα περιποίησης των μαλλιών σας πρέπει να ξεκινάει από το… πρωινό σας και όχι στο μπάνιο. Όσο παράξενο κι αν σας ακούγεται οι διατροφικές επιλογές που κάνετε επηρεάζουν την υγεία και την εικόνα των μαλλιών σας, καθώς, όπως και το δέρμα έτσι και τα μαλλιά σας πρέπει να τρέφονται σωστά εκ των έσω πρώτα, ώστε να φαίνονται καλύτερα και εξωτερικά. Για να αποκτήσετε, λοιπόν, τα υγιή και λαμπερά μαλλιά που πάντα ονειρευόσασταν ξεκινήστε από την αλλαγή της διατροφής σας συμπεριλαμβάνοντας σε αυτή τις τροφές που ακολουθούν παρακάτω.

Καρότα

Τα υγιή μαλλιά χρειάζονται πολλή βιταμίνη Α και η καλύτερη φυσική πηγή βιταμίνης Α είναι τα καρότα, τα οποία ακολουθούνται από το λάχανο, τα σπαράγγια και την κολοκύθα Όλα αυτά τα λαχανικά όχι μόνο θρέφουν τα μαλλιά και το δέρμα σας (θυμηθείτε, υγιές τριχωτό κεφαλής = μαλακά, ελαστικά μαλλιά), αλλά και αποτρέπουν την πιτυρίδα. Σαλάτα, κανένας;

Σολομός- λιναρόσπορος

Όσον αφορά στα τρόφιμα ομορφιάς, είναι δύσκολο να συγκριθεί κανένα με το σολομό, ο οποίος είναι γεμάτος με βιταμίνη Β-12, σίδηρο και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Τα τελευταία είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία του τριχωτού της κεφαλής και μια ανεπάρκεια σε αυτά μπορεί να οδηγήσει σε θαμπά και εύθραυστα μαλλιά. Άλλες, εξίσου, καλές επιλογές; Το σκουμπρί, οι σαρδέλες και η ρέγκα. Αν είστε χορτοφάγοι συμπεριλάβετε 2 κουταλιές της σούπας αλεσμένου λιναρόσπορου στην καθημερινή σας διατροφή για φυτικά λιπαρά ωμέγα-3.

Εσπεριδοειδή

Τα γυαλιστερά μαλλιά χρειάζονται βέλτιστα επίπεδα σμήγματος -μια λιπαρή ουσία στα θυλάκια που δρα ως φυσικό μαλακτικό. Φρούτα με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C βοηθούν το σώμα σας να παράγει σμήγμα, οπότε πείτε να στις φράουλες, τα πορτοκάλια και τα γκρέιπφρουτ.

Όσπρια

Τα όσπρια (όπως τα φασόλια και οι φακές) παρέχουν άφθονη πρωτεΐνη για την ενίσχυση του πάχους και του μήκους των μαλλιών σας. Επιπλέον, τα φασόλια έχουν σίδηρο, ψευδάργυρο και βιοτίνη, που αποτρέπουν το σπάσιμο των μαλλιών.

TAGS