31
loading
Γράφει
η Μαργαρίτα Τζαγκαράκη

Πώς γίνεται ένας πατέρας που σκότωσε τα τρία του παιδιά και ο οποίος έχει καταδικαστεί σε τρις ισόβια, να αφήνεται ελεύθερος 19 χρόνια μετά το στυγερό του έγκλημα;

Τι είναι τελικά τα ισόβια και ποιος ο λόγος να αναφέρεται στις αγορεύσεις ο όρος ισόβια εάν η ποινή δεν είναι ισόβια, δηλαδή αν ο καταδικασθέντας δεν θα βρίσκεται μέχρι το θάνατό του στη φυλακή;

Η είδηση της αποφυλάκισης του τρις ισοβίτη Γιώργου Μεταξάκη, του παιδοκτόνου που συγκλόνισε όλο το πανελλήνιο, όταν το 1999 έπνιξε στον Αλμυρό ποταμό, τα τρία παιδιά του και αποφυλακίστηκε τέλος Νοεμβρίου 2018 έχει προκαλέσει ερωτηματικά σε πολύ μεγάλο κομμάτι της κοινής γνώμης. Τι εννοούμε όταν λέμε ισόβια και τι προβλέπει ο νόμος;

Η ισόβια κάθειρξη είναι μια από τις μεγαλύτερες ποινές για σοβαρά ποινικά αδικήματα. Ο όρος ισόβια (ίσος+βίος) σημαίνει ότι είναι ίση με το χρονικό διάστημα ζωής του ανθρώπου. Αν και στο ελληνικό πανικό δίκαιο είναι πλέον η υψηλότερη ποινή που μπορεί να επιβληθεί, σύμφωνα με το άρθρο 105 του ελληνικού Ποινικού Κώδικα η έννοια είναι πλασματική. Οι καταδικασμένοι σε ισόβια κάθειρξη μπορούν να αποφυλακιστούν αν έχουν εκτίσει τουλάχιστον 19 έτη της ποινής τους ή 15 έτη, αν ο κατάδικος έχει υπερβεί το εβδομηκοστό έτος της ηλικίας του.

Όταν πάλι λέμε ότι κάποιος έχει «φάει» δις ή τρις ισόβια αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να εκτίσει πάνω από 25 χρόνια.

Μιλήσαμε με τον κ. Άγγελο Τσιγκρή, δικηγόρο και καθηγητή εγκληματολογίας ο οποίος έχει διατελέσει  εκπρόσωπος της Ελλάδας στη Μόνιμη Επιτροπή Επιχειρησιακής Συνεργασίας για την Εσωτερική Ασφάλεια στην Ευρώπη (COSI) του Συμβουλίου της ΕΕ και στη Μόνιμη Αντιπροσωπία του ΟΗΕ για την Πρόληψη του Εγκλήματος και την Ποινική Δικαιοσύνη, με αφορμή την αποφυλάκιση, μετά από 19 χρόνια, του πατέρα που έπνιξε τα παιδιά του στην Κρήτη το 1999.

Ο κ. Τσιγκρής μας εξηγεί ότι «η ποινή την οποία μπερδεύει ο κόσμος με την ισόβια κάθειρξη είναι η δια βίου κάθειρξη η οποία στην Ελλάδα δεν ισχύει και δεν έχει νομοθετηθεί. Στην Κύπρο, η δια βίου κάθειρξη ισχύει για βιασμό παιδιών, ανθρωποκτονίες, εμπόριο ναρκωτικών αλλά με τη μόνη διαφορά ότι από την στιγμή που καταδικάστηκες τελεσίδικα και αμετάκλητα, πλέον ουσιαστικά αποβιώνεις και εντός των τειχών. Σε παίρνουν από εκεί μόνο όταν έχει τελειώσει πλέον ο βιολογικός κύκλος της ζωής σου. Αυτές οι περιπτώσεις δεν επιτρέπουν ούτε άδειες εξόδου. Η ισόβια κάθειρξη είναι κάτι διαφορετικό, είναι μία ποινή η οποία δεν είναι δια βίου».

Και συνεχίζει: «Αν θα ήθελε η ελληνική πολιτεία να αυστηροποιήσει τις ποινές αναφορικά με κάποια συγκεκριμένα εγκλήματα όπως του τύπου ανθρωποκτονίες κατά συρροή ή κατ' εξακολούθηση ή βιασμούς παιδιών, εμπόριο ναρκωτικών και ούτε καθεξής θα μπορούσε πλέον να σκεφτεί ή να συζητήσει και την περίπτωση της δια βίου καθείρξεως, δηλαδή να μην υπάρχει καμία πιθανότητα εξόδου στην ελεύθερη κοινωνία».

Σύμφωνα με τον κ. Τσιγκρή θα έπρεπε να θεσμοθετηθεί η ποινή της δια βίου καθείρξεως για συγκεκριμένα εγκλήματα και μας εξηγεί το γιατί:

«Εάν θέλετε την προσωπική μου γνώμη θα έπρεπε να θεσμοθετηθεί η ποινή της δια βίου καθείρξεως για συγκεκριμένα επιλεκτικά εγκλήματα και βεβαίως να δούμε την γενικότερη αναθεώρηση του ποινικού μας κώδικα γιατί υπάρχουν αστοχίες σε διατάξεις. Δείτε τι άρθρο περί βιασμού, άρθρο 336. Λέει ότι ανεξάρτητα την ηλικία του θύματος η ποινή είναι ίδια. Το δικαστήριο δεν μπορεί να επιβάλλει ποινή ανώτερη των 20 ετών. Είτε βιάσεις ένα παιδάκι τριών μηνών, ή τριών ετών , ανεξαρτήτου φύλου, είτε βιάσεις μία γυναίκα 50 ή 60 ετών η βαρύτητα του εγκλήματος σύμφωνα με τον ποινικό νομοθέτη είναι σχετικά η ίδια. Είναι ανατριχιαστικά φοβερό. Πρέπει να υπάρχει ισόβια κάθειρξη όταν το θύμα είναι παιδί, κάτω των 12 ετών. Ένα παιδί που θα πέσει θύμα σεξουαλικής βίας στην παιδική του ηλικία το έχεις καταστρέψει το έχεις σκοτώσει. Δεν πρόκειται μόνο για μία σεξουαλική επίθεση πρόκειται για μία ανθρωποκτονία ουσιαστικά, γιατί εδώ ο άνθρωπος πεθαίνει κάθε μέρα. Δεν πεθαίνει μόνο μία φορά πεθαίνει κάθε μέρα και κάθε νύχτα».

Ο κ. Τσιγκρής τονίζει ακόμα ότι πρέπει να δούμε πλέον μία διαφορετική ανάγνωση του ποινικού μας πολιτισμού, ο οποίος στοχεύει μόνο στην τιμωρία του δράστη και αγνοεί την επανόρθωση της ζημιάς του θύματος.

Για παράδειγμα «έσπασες μία βιτρίνα; Κύριε θα την φτιάξεις όπως ήταν. Ανεξάρτητα αν θα πας και φυλακή».

Όσο για τις περιπτώσεις που η ζημιά δεν μπορεί να αποκατασταθεί, για παράδειγμα όταν αφαιρείς μία ζωή, ο κ., Τσιγκρής επισημαίνει πως υπάρχουν πράγματα τα οποία μπορούν να ανακουφίσουν τη βλάβη προς τα θύματα. «Αυτή τη βλάβη προς τα θύματα το ποινικό μας δίκαιο δεν την συζητά καθόλου. Είναι ένα δίκαιο το οποίο είναι φτιαγμένο καθαρά στα μέτρα το κατηγορουμένου και τιμωρητικό απέναντι στον δράστη και αγνοεί τον δεύτερο μεγάλο παράγοντα του εγκλήματος που είναι το θύμα. Το έγκλημα έχει κάποια απόνερα στον στενό περίγυρο του δράστη και του εγκλήματος. Πώς θα επιβιώσει η οικογένεια του θύματος, ποιες οι συνέπειες που έχει το έγκλημα πάνω τους, αυτά δεν τα κοιτάζει κανείς» λέει και συνεχίζει:

«Το μέλλον του ποινικού δικαίου είναι να στρέψουμε το πλάνο της προσοχής σε πρώτο ρόλο θύμα και αποκατάσταση της ζημιάς και κατά δεύτερο ρόλο η τιμωρία και η επανόρθωση του δράστη. Αυτά τα δύο στοιχεία πρέπει να είναι παρόντα αναφορικά με τον ποινικό μας πολιτισμό για να μπορεί και να είναι πιο εύστοχη η ποινή, και να είναι πιο αποτελεσματικό το ποινικό μας δίκαιο αλλά και να έχει περισσότερα εγκληματοπροληπτικά αποτελέσματα».

Στην ερώτηση αν μπορούν να επανορθωθούν όλα και στο όταν σκοτώνεις άνθρωπο πώς θα φέρεις τη ζωή πίσω, μας απαντά:

«Για τις βλάβες που μπορούν να αποκατασταθούν, η τιμωρία θα πρέπει να περιλαμβάνει εναλλακτικές ποινές (π.χ. κοινωφελή εργασία, επιτήρηση με "ηλεκτρονικό βραχιόλι", καταστήματα ημιελεύθερης διαβίωσης κρατουμένων, τμηματική έκτιση της ποινής, κλπ), οι οποίες θα εκτίονται σε συνδυασμό με την ταυτόχρονη αποκατάσταση της βλάβης που υπέστη το θύμα. Αναφορικά με τους δράστες κακουργημάτων, αλλά και άλλων εγκλημάτων που η βλάβη δεν μπορεί να αποκατασταθεί, θα πρέπει να διατηρηθεί η στερητική της ελευθερίας ποινή σε κλειστό κατάστημα κράτησης, σε συνδυασμό με την πρόβλεψη επιβολής παρεπόμενης ποινής χρηματικής αποζημίωσης για κάθε ημέρα κράτησης, το ποσό της οποίας θα διασφαλίζεται για το Δημόσιο με την προσωπική περιουσία του κρατούμενου ή εναλλακτικά με παροχή εργασίας (εντός ή εκτός της φυλακής, ανάλογα με τη βαρύτητα της πράξης).

«Όταν σκοτώνεις άνθρωπο δεν μπορείς να φέρεις τη ζωή πίσω. Αλλά ο άνθρωπος αυτός μπορεί να έχει μία γυναίκα και τρία ανήλικα παιδιά και να έχουν ένα μισθό στο σπίτι ο οποίος λείπει. Ο μισθός αυτός θα πρέπει να καταβάλλεται από τον δράστη. Θα πρέπει να εξασφαλίσουμε την ισορροπία της διαβίωσης της υπόλοιπης οικογένειας.  Ο δράστης βεβαίως θα πληρώσει αλλά όχι μόνο με βάση ποινής αλλά θα πληρώσει και με βάση την χρηματική απαξία της πράξης» λέει και συνεχίζει:

Ας πάρουμε ως παράδειγμα ένας υποτιθέμενο δημόσιο υπάλληλο, νυμφευμένο, με τρία ανήλικα τέκνα, ο οποίος πέφτει θύμα ανθρωποκτονίας με σκοπό τη ληστεία.  Στο καλύτερο σενάριο, ο δράστης συλλαμβάνεται, οδηγείται στη Δικαιοσύνη, καταδικάζεται και του επιβάλλεται η ποινή της ισόβιας κάθειρξης.

Πώς θα επιβιώσει αυτή η οικογένεια, που το έγκλημα άλλαξε δραματικά τη ζωή της; Μήπως αυξάνουν οι πιθανότητες η μεγαλύτερη ανήλικη κόρη της οικογένειας να ακολουθήσει μια παρεκκλίνουσα συμπεριφορά (π.χ. να αρχίσει να εκδίδεται παράνομα, για την εξασφάλιση της επιβίωσης των υπόλοιπων μελών);  Μήπως αυξάνονται οι πιθανότητες τα μικρότερα αδέλφια να μπουν στο χώρο της παραβατικότητας και της παρανομίας (π.χ. χρήση και διακίνηση ναρκωτικών ουσιών);  Αυτά είναι στοιχεία που "αγνοεί" το ποινικό μας σύστημα» καταλήγει ο δικηγόρος και εγκληματολόγος Άγγελος Τσιγκρής.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΤΟ NEWSBEAST.GR

31
σχόλια
  1. avatar Β.Π

    Απαρχαιωμένες απόψεις.

  2. avatar ?

    Η απάντηση είναι απλή: Διότι είναι πια ακίνδυνος. Όποια ζημιά ήταν να κάνει την έκανε. Άλλα παιδιά δεν έχει να σκοτώσει. Αν ήταν να πειράξει ξένο παιδί θα το είχε κάνει πριν σκοτώσει τα δικά του. Το ζήτημα ήταν να τον προλάβουν πριν τα σκοτώσει. Τώρα και ένα δισεκατομυριο χρόνια να κάτσει, δεν αλλάζει τίποτα. Για να μη πω οτι τώρα αρχίζει η πραγματική του τιμωρία, που θα συνειδητοποιήσει το μέγεθος της καταστροφικότητας και της απώλειας του, αφού μέσα στη κοινωνία της φυλακής λίγο-πολύ όλοι είναι ίδιοι (βιαστές, ληστές, φονιάδες κλπ.) και υπάρχει σχετική ανοχή. Ενώ έξω ανάμεσα σε φυσιολογικούς ανθρώπους θα αντιληφθεί πόσο αποτυχημένος και πόσο χειρότερος είναι από τους άλλους. Το κοινωνικό στίγμα είναι σαν κατάρα. Σε ακολουθεί σε κάθε σου βήμα και την εισπράτεις μέσα από την καχυποψία, τον φόβο, την περιφρόνηση των άλλων...

    1. avatar Εύη Βούλτσου

      Ο συλογισμός σου είναι λάθος. Επίσης, έχει ένα ακόμα παιδί, το μεγαλύτερο κορίτσι, το οποίο δεν πρόλαβε να σκοτώσει.

    2. avatar πολίτης.

      Ένα κενό ψυχικά ανθρωποειδές δίποδο σαν και αυτά της Ρόδου ούτε ''συνειδητοποιεί''
      ούτε ''αντιλαμβάνεται'' κάτι απο αυτά που υποθέτεις.Ούτε και καθίσταται ''ακίνδυνος''
      με μερικά χρονάκια ως ''ισόβια''. Με το σκεπτικό σου και δύο χρόνια φυλακής αρκούν
      για να βιαστούμε να τον βγάλουμε έξω για να ''αντιληφθεί'' και ''συνειδητοποιήσει''
      την αναξιότητά του. Κάτι βέβαια για το οποίο πολύ που τον νοιάζει και επίσης
      δεν παραδειγματίζει και τους επόμενους εγκληματίες. Δεν είναι ηλίθιοι ή
      χειρότεροι ''επιστήμονες'' οι νομικοί της Κύπρου π.χ ή των ΗΠΑ που βλέπουν
      δια βίου κάθειρξη ακόμη και θανατική ποινή.

  3. avatar Adiafthorospromitheas

    Υπαρχει και η δολοφονια δυο 19χρονων παιδιων εξω απο τα Γραφεια της ΧΑ την οποια την εχουμε ξεχασει επειδη τα θυματα ειχαν συγκεκριμενη extreme ιδεολογια !!! Αυτο σημαινει πολλα για την ελληνικη κοινωνια!!!!

    1. avatar mpi

      Ο καθενας με τον πονο του

  4. avatar Χρηστος

    Υπάρχουν και φυσιολογικοί ανθρ ποι ευτυχώς ακόμα... Όαση οι απόψεις του κυρίου Τσιγκρη! Μακάρι να ριχαμ αυτόν υπουργό δικαιοσύνης και όχι Βενιζέλους και Παρασκευόπουλους και Παπαληγούρες...

  5. avatar Χριστόφορος ντιμιρης

    Η ανθρώπινη διακυβέρνηση ποτέ δεν μπόρεσε να διαχειριστή την αδικηα θα το πραγματοποίηση σε λίγο η βασιλεία του θεου

  6. avatar Ellraiser

    Οταν οι ανθρωποι εχουν μπλεξει τα μπουτια τους με τους νομους.
    Οπως ενα ψεμα που φερνει μια χιονοστοιβαδα απο ψεματα ετσι και οι νομοι με τα κενα τους οπου γινετε ενας απιστευτος λαβυρινθος οπου τελικα ουτε ενας οποιοδηποτε θεος δεν μπορει να εξηγησει τι ισχυει.
    Εδω απο οτι καταλαβα ετσι και σε λενε Γιαννη μπαινης μεσα εφ ορου ζωης αλλα αν σε λενε Γιαννακη βγαινης σε λιγα χρονακια.
    Πολιτικη και δικαιοσυνη οταν βλεπεις το προφανες αλλα επιβαλεις το παραλογο (μετα απο τρομερη βλακωδη αναλυση).

  7. avatar ΦΥΣΕΚΑ Ζ.

    Μακάρι να άλλαζε το ποινικό μας σύστημα. Τουλάχιστον θα υπήρχε μια ηθική δικαίωση προς το θύμα.

  8. avatar ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙ

    ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΙΣΟΒΙΑ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΙΣΟΒΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. avatar Δεν κατάλαβες τίποτα από το άρθρο

      Δεν κατάλαβες τίποτα από το άρθρο. Το άρθρο αναφέρεται στην ποινική δικονομία και όχι σε υποψήφιους στις εκλογές. Στις δημοκρατίες, υπάρχει ο διαχωρισμός των τριών εξουσιών, της νομοθετικής (Βουλή), της δικαστικής και την εκτελεστικής εξουσίας. Δεν μας ενδιαφέρει τι νομίζει και τι λέει ο εκάστοτε εκπρόσωπος της εκτελεστικής εξουσίας γιατί δεν πρέπει να έχει δικαίωμα παρέμβασης στη δικαστική εξουσία. Το άρθρο σου εξηγεί ότι άλλο η ισόβια κάθειρξη και άλλο η διά βίου κάθειρξη. Ισόβια κάθειρξη- νομικά, όχι γλωσσολογικά- σημαίνει 19 χρόνια. Δια βίου κάθειρξη σημαίνει μέσα για όλη σου τη ζωή. Στην Ελλάδα δεν υφίσταται το δεύτερο στην ποινική δικονομία μας. Ξαναδιάβασε το άρθρο.

      1. avatar ΚΑΙ ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΣ;

        ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ,ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ,ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ;
        ΑΣ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ Ν' ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ....

  9. avatar Τόσο απλά!

    Στην μοναδική αφρικανική χώρα της ευρώπης όπου ακους για διακαιικό πολιτισμό,
    και ατομικά ή συλλογικά δικαιώματα ,και σούρχεται στομαχόπονος και ξερατά
    όταν γνωρίζεις την καθημερινή πραγματικότητα, δεν μιλάνε για γλυκά στο σπίτι
    του πικραμένου κ.Τσιγκρή μας.

  10. avatar Ο νομος

    Ο νομος επισημως δεν επιτρεπει ειδικη μεταχειριση απο τους υπολοιπους φυλακισμενους σε τετοιυ ειδους τερατα.Και αυτο διοτι θεωρει οτι ζουμε σε μια ευνομουμενη πολιτεια και η τιμωρια εξαντλειται με την αποδοση της δικαιοσυνης στα ορια του νομου.Η χειροδικια μεσα στις φυλακες ακομα και επι τετοιων ανθρωπινων τερατων απαγορευεται.Και ειναι ενας απο τους κυριοτερους λογους που τετοια τερατα ζουν ελευθερα στη κοινωνια μετα απο την εκτιση της συμβατικα εννομης τιμωριας.Αλλωστε η θανατικη ποινη και μαλιστα οταν εχεις σκοτωσει παιδι σου,εχει καταργηθει στην Ελλαδα ως τιμωρια για την αποδοση της ισαξιας δικαστικης ποινης.

  11. avatar Χμμ

    Πολύ σωστός ο προφεσορ

  12. avatar ΗΡΕΜΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ

    Ας πάρουμε ως παράδειγμα ένας υποτιθέμενο δημόσιο υπάλληλο, νυμφευμένο, με τρία ανήλικα τέκνα, ο οποίος πέφτει θύμα ανθρωποκτονίας με σκοπό τη ληστεία. Στο καλύτερο σενάριο, ο δράστης συλλαμβάνεται, οδηγείται στη Δικαιοσύνη, καταδικάζεται και του επιβάλλεται η ποινή της ισόβιας κάθειρξης.Πώς θα επιβιώσει αυτή η οικογένεια, που το έγκλημα άλλαξε δραματικά τη ζωή της == Αποσμασμα απο τα γραφομενά σου===
    ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΗΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑ ΝΑ ΣΚΕΦΘΟΥΜΑΙ ΠΩΣ ΘΑ
    ΖΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑΣ ΒΙΟΠΑΛΑΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ???????
    Σκεπτεσαι λοιπόν τι γραφεις ή οπως γραφει ο == mimis15= ποιο πανω σε σχόλιό του
    μονον η καρεκλα σας ενδιαφεει και ο παχύς μισθός
    Εσυ δηλαδη αξιολογεις ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΣ Δ. Υπαλλήλους , μπ΄βο σου αρθρογράφε

  13. avatar ΗΡΕΜΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ

    ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ////??????????
    ΑΥΤΟΣΗΤΑΝ ΠΑΙΔΟΚΤΟΝΟΣ , Ο ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΖΩΟΚΤΟΝΟΣ ΑΦΑΙΡΟΝΤΑΣ
    ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΣΟΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΑΣ???

  14. avatar alex

    Σωστος ο καθηγητής.Πιο μ......χώρα απο την Ελλάδα Δεν υπάρχει.Λείπει η απλή λογική.Μάλλον όμως γιατί αυτοί που κυβερνούν είναι διεφθαρμενοι μέχρι το κόκκαλο και προνοουν για την επόμενη μέρα.

    1. avatar Ξεφτίλας

      Aλλά και πιο ξεφτίλες αυτοί που τους ψηφίζουν.

  15. avatar Ασρ

    Γι αυτό ο κουλης
    τι λέει ή μήπως η τρομοκρατία είναι ποιό μεγάλο έγκλημα .

    1. avatar supi

      Ρε σιχαμένοι Συριζαίοι ΔΕΝ κυβερνάει ο Μητσοτάκης!!! Εσείς είστε κυβέρνηση και εσείς τα έχετε κάνει σκ*τα παντού !!!

  16. avatar Κινεζικό δίκαιο

    να καθαρίσει ο τόπος

  17. avatar ΝΙΚΟΣ ΣΤΑΜ

    Παιδια υπαρχουν και χειροτερα δυστυχως σε χωρες της λατινικης αμερικης η ανωτερη ποινη ειναι 16 χρονια.Ειχαν πιασει εναν τυπο πριν αρκετα χρονια το τερας των ανδεων που ειχε βιασει και σκοτωσει πανω απο 300 παιδια.Εφαγε 16 χρονια και βγηκε στα 14 λογω καλης διαγωγης.Πληθος ειχε μαζευτει εξω απο τις φυλακες για να διαμαρτυρηθει και οι αστυνομικοι τον προστατευαν.Αυτα δυστυχως φερνουν οι ψευτοανθρωπιστες στις χωρες μας και αποθρασυνονται και οι εγκληματιες γενικα.

  18. avatar Στέλιος22001818

    Πάρα πολύ σωστός ο κ. Τσιγκρής, είναι πολύ αναζοωγονητικό να βλέπουμε ότι υπάρχουν τόσο λογικά μυαλά. Νομικοί σαν τον κ. Τσιγκρή θα έπρεπε να είναι Υπουργοί Δικαιοσύνης, όχι κομματόσκυλα με κομματική καριέρα. Α, ρε Τζήμερε, πόσο δίκιο έχεις σε όλα τελικά!...

  19. avatar mimis15

    ρε νεοελληναραδες δικαστικοι.θα ηθελα να σας ρωτησω κατι.πως αισθανεστε που σας βριζει ολος ο κοσμος και που ολοι λενε οτι δεν υπαρχει δικαιοσυνη σε αυτην την ντεμεκ χωρα??ε??μηπως σας ενδιαφερει μονο να διοριστειτε και ο μισθος σας?ειστε δηλαδη οι κλασσικοι σημοσιοι κ@φινες????εεεε????σας φ@υνουν και εσεις νομιζετε οτι ψιχαλιζει ???

  20. avatar

    Συγχαρητήρια για τις σκέψεις- απόψεις σου δάσκαλε, ένας μαθητής σου....

Παρακαλούμε περιμένετε ...