Με μία και μοναδική ξεκάθαρη αποστολή ο James Quincey, το νέο παγκόσμιο αφεντικό της Coca-Cola, βρίσκεται μπροστά στη μεγαλύτερη πρόκληση της γιγαντιαίας επιχείρησης. Ο άνθρωπος αυτός, που αποτελεί γέννημα-θρέμμα της Coca-Cola πρέπει ουσιαστικά να αλλάξει την συνταγή, αλλά να κρατήσει πελάτες και να αυξήσεις πωλήσεις. Το στέλεχος, με το πτυχίο ηλεκτρολόγου μηχανικού από το Πανεπιστήμιο του Λίβερπουλ, αναλαμβάνει το τιμόνι της πασίγνωστης εταιρείας και ήξερε από πριν την αποστολή του: Πρέπει να μειώσει της θερμίδες. Ο κολοσσός βρίσκεται μπροστά σε σημαντικές αλλαγές στα 130 χρόνια παρουσίας του, καθώς οι πιέσεις από όλες τις πλευρές, έχουν να κάνουν με τη ζάχαρη που περιέχουν τα αναψυκτικά. Το στοίχημα για τον άνθρωπο που ανδρώθηκε επιχειρηματικά μέσα στην Coca-Cola είναι μεγάλο. Πώς να πειράξεις μια συνταγή 130 ετών; 
Ο γρίφος που πρέπει να λύσει ο Βρετανός

Ποιοι έβαλαν στο στόχαστρο την Coca-Cola

Ο Quincey και οι «υγιεινές» επενδύσεις
Το πιο σημαντικό όπλο του Quincey είναι ότι ο ίδιος διαθέτει μεγάλη εμπειρία. Όταν εντάχθηκε στην εταιρεία το 1996, ο ρόλος του ήταν διευθυντής στρατηγικής μάθησης για τον Όμιλο στη Λατινικής Αμερικής. Ήταν πρόεδρος του τμήματος του Μεξικού, και εργάστηκε επίσης στην Ευρώπη για χρόνια, κυρίως διευθύνοντας τις δραστηριότητες στη Βορειοδυτική Ευρώπη και τις Σκανδιναβικές χώρες. Το 2009 ο Quincey ανέλαβε την εξαγορά της μάρκας χυμών Innocent, που τώρα πωλούνται σε περισσότερες από 14 χώρες. Πιο πρόσφατα, η Coca-Cola επένδυσε στην εταιρεία χυμών Suja Life LLC, την L.A. Aloe LLC που παράγει νερό με αλόη και την εταιρεία γαλακτοκομικών Fairlife. Και συνεργάζεται με την Dunkin’ Donuts για την προώθηση του παγωμένου καφέ της. Δείτε όλα τα θέματα του Weekend