«Χάλκινο» στο μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας ο Ολυμπιακός

Αύξηση 125% στα εισιτήρια των «ερυθρόλευκων»


ΑΘΛΗΤΙΚΑ
18:15
03/07/2013
«Χάλκινο» στο μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας ο Ολυμπιακός
loading

Στο βάθρο των βραβείων μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας ανέβηκε ο Ολυμπιακός. Οι πρωταθλητές Ευρώπης κατέλαβαν την τρίτη θέση, με το πρώτο βραβείο να καταλήγει στην Αναντολού Εφές και το δεύτερο στην Άλμπα Βερολίνου.

Όπως σημειώνεται στην ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας, ο Ολυμπιακός κατάφερε μέσω του προγράμματός του να παρουσιάσει αύξηση 125% στα εισιτήρια, ενώ είχε μεγάλη απήχηση στα social media.

Η Αναντολού Εφές πρώτευσε έχοντας μεγάλο της όπλο ένα βίντεο που έγινε viral στο διαδίκτυο.

Πηγή: Sport-fm.gr

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει