Κώστας Αχ. Καραμανλής: Το τραμ, μετά από δύο χρόνια, επιστρέφει με ασφάλεια

Ξεκίνησαν τα δρομολόγια από και προς το Σύνταγμα


ΠΟΛΙΤΙΚΗ
13:53
20/11/2020
Κώστας Αχ. Καραμανλής: Το τραμ, μετά από δύο χρόνια, επιστρέφει με ασφάλεια
11
loading

Μετά από δύο χρόνια απουσίας, ξεκίνησαν σήμερα το πρωί και πάλι τα δρομολόγια του τραμ από και προς το Σύνταγμα, τα οποία αναμένεται να συμβάλλουν σημαντικά και στην αποσυμφόρηση των υπόλοιπων συγκοινωνιακών μέσων.

Το τμήμα Σύνταγμα-Κασομούλη, καθώς και οι ενδιάμεσες στάσεις σε Ζάππειο, Λεωφόρο Βουλιαγμένης και Φιξ, παραδίδονται και πάλι στο επιβατικό κοινό της Αττικής με ασφάλεια, ύστερα από τις απαραίτητες δοκιμές και ελέγχους που πραγματοποίησε η ΣΤΑΣΥ, τους δύο τελευταίους μήνες.

Παράλληλα, επισπεύδεται η επανέναρξη των δρομολογίων του τραμ και στο τμήμα από τη στάση «Μπάτης» στο Π. Φάληρο έως το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, τα οποία διακόπηκαν τον Μάρτιο του 2020 προκειμένου να εκτελεστούν από την Περιφέρεια Αττικής τα έργα για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου, στο πλαίσιο των οποίων προβλέπεται η μετατόπιση της γραμμής του τραμ. Αυτά τα έργα αναμένεται να ολοκληρωθούν στα τέλη Νοεμβρίου.

«Το τραμ, επιτέλους, επιστρέφει στην καρδιά της πόλης, στο Σύνταγμα, μετά από δύο χρόνια απουσίας»

Όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, ο οποίος βρέθηκε σήμερα το πρωί στο Σύνταγμα, «το τραμ, επιτέλους, επιστρέφει στην καρδιά της πόλης, στο Σύνταγμα, μετά από δύο χρόνια απουσίας. Επιστρέφει με ασφάλεια, μετά τη διακοπή των δρομολογίων και αφού επιβεβαιώθηκε απόλυτα ότι δεν υπάρχει κανένας φόβος για τη στατικότητα της γραμμής». Ο κ. Καραμανλής ανέφερε, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, πως από το καλοκαίρι τοποθετήθηκαν αισθητήρες και στη συνέχεια έγιναν δοκιμαστικά δρομολόγια, αρχικά στο τμήμα από Κασομούλη μέχρι Βουλιαγμένης και στη συνέχεια μέχρι το Σύνταγμα.

«Είχαμε πει ότι στόχος μας ήταν το τραμ να επέστρεφε στην καρδιά της πόλης μέχρι το τέλος του χρόνου, αλλά με ασφάλεια. Και το πετύχαμε», σημείωσε ο υπουργός επισημαίνοντας: «Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο, προσφέρουμε στους πολίτες περισσότερες επιλογές σε σύγχρονα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Προσθέτουμε παράλληλα 25 νέα οχήματα στον υπάρχοντα στόλο τραμ και προχωράμε τον σχεδιασμό για την επέκταση προς Πειραιά, καθώς και την επέκταση του αμαξοστασίου στο Ελληνικό».

Υπενθυμίζεται, πως για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού στον τερματικό σταθμό του τραμ στο Σύνταγμα, στη συμβολή της οδού Όθωνος και με τη λεωφόρο Βασ. Αμαλίας, λειτουργεί αυτόματο μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων και φόρτισης καρτών με προϊόντα κομίστρου για όλες τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

11
σχόλια
  1. avatar .!.

    Για κοιτάτε τους νέους
    .... σαν δεν ντρέπονται ,
    συνωστίζονται στα λεωφορεία!

  2. avatar Εσύ τα πληρώνεις

    Άλλος ένας ανίκανος υπουργός. Αν δε λεγόταν Καραμανλής δε θα προσλαμβάνονταν ούτε για βοηθός γκαρσόν σε επαρχιακή καφετέρια.

  3. avatar killah killeh

    Δύο είναι τα «μεγάλα έργα » του φράπα Καραμανλή ως υπουργού:

    1)Τέλος η δωρεάν μεταφορά παιδιών έως έξι ετών με τα ΚΤΕΛ – με την απόφαση του υπουργείο Μεταφορών του Κώστα Αχ. Καραμανλή που ντεμέκ κόπτονται και για τα δικαιώματα των αγέννητων παιδειών !

    2) Κυβερνητικό δώρο 11 εκ. ευρώ και στον «Μορέα» λόγω «χαμηλής κυκλοφορίας»

    Συγκεκριμένα, ο Κ. Αχ. Καραμανλής επιχορηγεί με 11 εκατομμύρια τους εργολάβους των πανάκριβων διοδίων Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας με πρόφαση την «χαμηλή κυκλοφορία οχημάτων»

    Παράγει «έργο» στους πολίτες!

    1. avatar Xountalas

      Μία διόρθωση: ο εν λόγω ήταν αυτός που ως υπουργός ΚΑΤΕΒΑΣΕ πληρωμένη διαφήμιση στους συρμούς του Μετρό για τα δικαιώματα του αγέννητου παιδιού.Μερικοι ΔΕΝ ξεχνάνε...

  4. avatar θομπ.

    Εσείς ξέρατε ότι μόνο το 5% των λεωφορείων έχουν πληρότητα πάνω από 65%; Το είπε ο Καραμανλής στο ΣΚΑΙ.

    Απίστευτο και όμως αληθινό. Την ώρα που οι φωτογραφίες «παστωμένων», από επιβάτες, λεωφορείων κατακλύζουν καθημερινά τα social media, ο Κώστας Καραμανλής δηλώνει ότι μόνο το 5% των λεωφορείων έχουν πληρότητα πάνω από 65%.

    Το ότι δεν έχει μπει σε λεωφορείο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είναι σίγουρο, αλλά να μην έχει μπει και κάποιος συνεργάτης του για να του πει ποια είναι η πραγματικότητα; Είναι απορίας άξιο.

  5. avatar Ελληνοαμερικάνος

    Ο ΣΚΑΪ δεν έχει πάει να κάνει ούτε ένα ρεπορτάζ σε καμιά στάση λεωφορείου.
    Αυτά δεν είναι νέα, είναι παραπληροφόρηση.
    Αυτά δεν είναι δελτία ειδήσεων, είναι η απόλυτη ντροπή.
    Να βγαίνει ο Καραμανλής ανιψιός και να μας λέει ότι δε στριμώχνονται στα λεωφορεία.
    Επειδή τα κανάλια παίρνουν εντολές να μη δείχνουν τίποτα.
    Και επιτέλους ας σταματήσει αυτή η γελοιότητα ότι ο κορονοϊός κολλάει μόνο στη διασκέδαση και όχι στα λεωφορεία που γίνεται το στριμωξίδι του αιώνα.
    Λεωφορεία δεν παίρνουμε αλλά δίνουμε ξανά λεφτά στα κανάλια για να μη δείχνουν τα λεωφορεία όταν είναι γεμάτα.

  6. avatar PanosGianaros

    «Δεν μπορούν να επενδύσουν» στα ΜΜΜ, αλλά «επενδύουν» στα ΜΜΕ...Είναι εγκληματική η πολιτική της κυβέρνησης στις συγκοινωνίες!

  7. avatar DAP

    Κάτι για θα Θεσαλονίκη θα φτιάξουμε; Όλο Αθήνα... Αθήνα... εντάξει δεν λέω... αλλά ρε φίλε με έναν ΟΑΣΘ ολόκληρη συμπρωτεύουσα;

    1. avatar Aprositos7

      Εχετε το πιο συγχρονο μετρο της Ευρωπης, θελετε κ αλλα;; Φταιει η Αθηνα που δεν μπορειτε να κανετε ενα μετρο 15 χρονια; ελεος.. Φραπε αραγμα λιασιμο και θελετε και διαστημοπλοια

  8. avatar Xountalas

    Ο κυριος υπευθυνος για την σαρδελοποιηση του κοσμου στα ΜΜΜ ειναι στο ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ απο τα ΜΜΕ. Α ρε ιθαγενεις!!! Κι αλλα και ΓΡΗΓΟΡΑ...

  9. avatar dim

    το πλεον αχρηστο εργο μετα τον περιπατο του μπακιγιαννη ..ιδιως η γραμμη για πειραια...

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει