Κώστας Αχ. Καραμανλής: Τα τελευταία χρόνια δεν είχε αγοραστεί ούτε ένα λεωφορείο

«Η κατάσταση ημέρα με την ημέρα βελτιώνεται και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα έχει αλλάξει πλήρως η εικόνα των αστικών συγκοινωνιών» δήλωσε


ΠΟΛΙΤΙΚΗ
23:56
18/10/2020
Κώστας Αχ. Καραμανλής: Τα τελευταία χρόνια δεν είχε αγοραστεί ούτε ένα λεωφορείο
6
loading

Για τα ελληνοτουρκικά, αλλά και για την ανάταξη, ενίσχυση και ανανέωση των αστικών συγκοινωνιών, καθώς και τη διαλειτουργικότητα στα διόδια, μίλησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, στο Mega.

Όσον αφορά στα ελληνοτουρκικά, ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε το γεγονός ότι το πεδίο αντιπαράθεσης μεταφέρεται στην Ανατολική Μεσόγειο, όπου υπάρχουν διαφορετικά, ισχυρά, γεωπολιτικά συμφέροντα σε σχέση με το Αιγαίο, όπου δηλαδή τα συμφέροντα της Ελλάδας συμπίπτουν με τα συμφέροντα της ΕΕ και των ΗΠΑ. Επισήμανε δε την ανακοίνωση της Ρωσίας για το αναφαίρετο δικαίωμα της Ελλάδας να επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα στα 12 ναυτικά μίλια, εκτιμώντας ότι αυτό αποτελεί μία επανεκκίνηση στις ελληνορωσικές σχέσεις.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εκτίμησε επίσης ότι είναι αναβαθμισμένη η διεθνής εικόνα της Ελλάδας και σημείωσε ότι η πολιτική του κατευνασμού έναντι της Τουρκίας που είχε υιοθετηθεί το 1996, εγκαταλείπεται πλέον και η κυβέρνηση ακολουθεί μία πολιτική αυτοπεποίθησης.

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ποια ήταν η κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες τα τελευταία χρόνια, αναφέροντας ότι δεν είχε αγοραστεί ούτε ένα λεωφορείο και δεν είχε γίνει ούτε μία πρόσληψη για περισσότερο από μία δεκαετία. «Παραλάβαμε 850 λεωφορεία. Και καταφέραμε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να έχουμε στους δρόμους της Αθήνας περίπου 1.100 λεωφορεία» ανέφερε και πρόσθεσε:

«Ξέρουμε, όμως, ότι αυτό δεν είναι αρκετό, κι επιπλέον ο στόλος είναι πολύ γερασμένος. Έχουμε μέσο όρο ηλικίας στόλου στα λεωφορεία 17 έτη. Για αυτό, κάναμε μία σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα, με τα ΚΤΕΛ. Μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα θα έχουμε παραλάβει 200 λεωφορεία. Τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ θα δρομολογηθούν στα περιφερειακά δρομολόγια και αυτό θα απελευθερώσει αρκετά οχήματα για να έρθουν στο κέντρο. Επίσης κάνουμε κάτι πρωτοποριακό στο Ελληνικό Δημόσιο, κάτι που έγινε με μεγάλη επιτυχία στη Θεσσαλονίκη: Εφαρμόζουμε το θεσμό της εκμίσθωσης, του leasing, δηλαδή έρχονται 300 λεωφορεία με leasing».

Πρόσθεσε ότι θα ξεκινήσει και ο μεγάλος διαγωνισμός για την προμήθεια οχημάτων, ο οποίος όμως θα απαιτήσει χρόνο καθώς γίνεται με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές και εξήγησε ότι δεν μπορεί να περιμένει η χώρα εν μέσω κορονοϊού δύο χρόνια, για αυτό και βρέθηκε η λύση με τα ΚΤΕΛ και με το leasing.

«Η κατάσταση ημέρα με την ημέρα βελτιώνεται και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα έχει αλλάξει πλήρως η εικόνα των αστικών συγκοινωνιών», εκτίμησε.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε επίσης στην εφαρμογή από τις 4 Νοεμβρίου του συστήματος διαλειτουργικότητας στα διόδια, που σημαίνει ότι ο οδηγός θα μπορεί με όποιον πομποδέκτη ήδη διαθέτει να κυκλοφορεί σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας.

Ανακοίνωσε ότι σε δεύτερη φάση, ο οδηγός θα μπορεί να εκμεταλλεύεται όλα τα εκπτωτικά πακέτα που δίνουν οι διάφοροι παραχωρησιούχοι και επίσης θα μπορεί να «γεμίζει» τον πομποδέκτη του στα σημεία εξυπηρέτησης όλων των παρόχων.

«Η μεγάλη καινοτομία είναι - κάτι που είναι παράλογο ότι δεν συνέβαινε τόσα χρόνια - ότι θα χρησιμοποιούμε έναν πομποδέκτη για τις μετακινήσεις μας από 4 Νοεμβρίου. Και με αυτό τον τρόπο, ενθαρρύνουμε τους χρήστες στην ουσία να προμηθευτούν πομποδέκτη, έτσι ώστε να αποφύγουμε το συνωστισμό στα διόδια, δηλαδή τις μεγάλες ουρές», κατέληξε.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

6
σχόλια
  1. avatar Λουκάς Κουφοντινας

    ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ.... ΤΙΜΩΡΕΊΤΑΙ.....ΚΑΠΟΙΟΣ.....ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ....Τα χρεη του συριζα ειναι 5....και του ψευτο-κομματος σου.....308 και καλπαζουν....μαγκα μου.....

  2. avatar Αntw

    Όταν είχε παραγγείλει ο ΣΥΡΙΖΑ τα λεωφορεία και με ευθύνη της εταιρίας να γίνεται και η επισκευή δεν σας άρεσε Θέλατε να τα δώσετε στους ιδιώτες και τώρα την πατησατε

  3. avatar Λουκάς Κουφοντινας

    ΡΕ.....ΨΕΥΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕ.....ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ.....ΚΑΙ ΠΟΤΕ.....?......ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΓΟΡΆΖΟΥΜΕ .....ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ....ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ....ΣΤΟ ΨΕΥΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ.....ΤΗΝ νδουλα.....ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΑ ΥΠΕΡΟΓΚΑ ΦΕΣΙΑ ΣΑΣ......308 ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ ΕΥΡΩ......

    1. avatar ο συριζα το κουρεψε το δικο του ,απο ατικα…κατα 60%

      ετσι ο λαος πληρωνει τα δανεια του συριζοπολακη....να τα λεμε κι αυτα......να τα λεμε ολα........κατα τα αλλα...ο υπουργος λεει αληθεια.......ο συριζα δεν αγορασε στη θεσνικη ουτε ενα.....ειναι ψεμμα???????η στελαρα εβριζε μονο

  4. avatar Γιατί αγοράσαμε λεωφορεία από την Τουρκία;;

    Γιατί ενισχύουμε την τουρκική οικονομία;; Το Καστελλόριζο σε όλους τους ιστορικούς χάρτες και στους χάρτες στην παραχώρησή του από τους Ιταλούς ανήκει στο Αιγαίο, τι εννοείτε όταν λέτε Αν. Μεσόγειο;; Γιατί φαγωθήκατε να κλείσετε την ΕΛΒΟ η οποία κατασκεύαζε λεωφορεία;; Για να αγοράζουμε από τους Τούρκους;; Ξέρετε πόσοι άνθρωποι θα δουλεύαν σε μία τέτοια παραγγελία στην ΕΛΒΟ;; Πως ακριβώς ταυτίζονται τα συμφέροντά μας με τους Γερμανούς και τους Αμερικάνους όταν οι θέσεις τους είναι σχεδόν ίδιες με αυτές των Τούρκων, όταν τους δίνουν όπλα και χρήματα και οι Γερμανοί δεν συζητάνε για κυρώσεις;; Οι Ρώσοι πράγματι πήραν ξεκάθαρη θέση υπέρ του δικαιώματος της Ελλάδας για επέκταση στα 12 νμ, εσείς γιατί την ίδια στιγμή δίνετε τα πάντα στους Αμερικάνους και τους Γερμανούς και την ίδια στιγμή απομακρύνετε τους Ρώσους και τους Γάλλους;;

    1. avatar 🔵 1+1

      Νομίζω δεν έχει τελειώσει ο διαγωνισμός οπότε σε ποια λεωφορεία από την Τουρκία αναφέρεσαι;

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει