«Tο brand name της Ελλάδας είναι και πάλι πολύ ισχυρό», είπε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, μιλώντας στη Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ και πρόσθεσε ότι ο τουρισμός δεν ακολούθησε την ύφεση άλλων κλάδων μέσα στην κρίση.

«Από το ’15 μέχρι σήμερα έχουμε καταφέρει να σηκώσουμε την Ελλάδα και το τουριστικό της προϊόν στη κορυφή» ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι ο κλάδος ξεπέρασε τους στόχους που είχε βάλλει και έφθασε στις 33 εκατομμύρια αφίξεις το 2018 όταν στο 12ο Συνέδριο, το 2013 είχε θέσει το στόχο των 24 εκατομμυρίων αφίξεων ως το 2021.

Η υπηρεσία του τουρισμού στην πατρίδα, είναι ότι χάλασαν τα σχέδια κάποιων στο εξωτερικό που με ιδιοτελή τρόπο προσπάθησαν να πείσουν ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα διαλυμένη, χωρίς υποδομές, χωρίς ασφάλεια, χωρίς σταθερότητα. Επιπλέον τροφοδότησε την εθνική προσπάθεια που διεξάγουμε από το 2015, να βγει η χώρα από τη στενωπό των μνημονίων.