Το πρώτο πράγμα που χτυπάει στο μάτι του παρατηρητικού για το Mokka KL50 είναι όλα όσα δεν είναι εκεί.

Αυτός ο κενός χώρος δηλαδή εκεί που κανονικά θα έπρεπε να βρίσκεται ο βενζινοκινητήρας του!

Και πολύ σωστά παρατηρεί, μιας και η Mokka πήρε το ιταλικό δίχρονο Garelli KL50 Cross και το μεταμόρφωσε σε ηλεκτρικό, κρατώντας ωστόσο όλα όσα το έχουν κάνει θρύλο από την εποχή που έβγαινε από τις γραμμές παραγωγής της Garelli.

Το KL50 γδύθηκε και ξαναφτιάχτηκε από την αρχή, με κάθε ουσιαστικά τμήμα του να αντικαθίσταται ή να τροποποιείται. Εκεί που ήταν κάποτε η μηχανική του καρδιά, τώρα κάθεται ένα ηλεκτροκινητήρας 5 kW χωρίς ψήκτρες, τον οποίο τροφοδοτούν οι μπαταρίες λιθίου της Sony, χαρίζοντάς του αυτονομία 40 χιλιομέτρων με φόρτιση 2 ωρών.

Όσο για το ντεπόζιτο, λειτουργεί πλέον ως κέλυφος για τα ηλεκτρονικά συστήματα της μηχανής.

Ως ιδανικό μείγμα σύγχρονης ηλεκτρικής τεχνολογίας και ρετρό αισθητικής, η ουγγρική Mokka έφτιαξε ένα μηχανάκι που κάνει τα κεφάλια να γυρίζουν.

Σε στιλπνό μαύρο χρώμα, το ηλεκτρικό πια Garelli KL50 με το χαρακτηριστικά αδειανό πλαίσιο αποδεικνύει γιατί το γκαράζ από τη Βουδαπέστη δεν φοβάται να δείξει πως οι μηχανές του είναι σήμερα ηλεκτρικές.

Το συγκεκριμένο ήταν μάλιστα μια παραγγελία ενός λάτρη του παλιού Garelli και δεν είναι ακόμα σαφές αν θα το ρίξει στην αγορά η Mokka…