Την ώρα που ο πόλεμος του streaming έχει πάρει κυριολεκτικά φωτιά, η όπου να ναι κορεσμένη αγορά απέκτησε κι έναν ακόμα παίκτη.

Ο λόγος για το Plex, που θέλει τώρα να γίνει η πλατφόρμα που βοηθά τον κόσμο να παρακολουθεί τα πάντα.

Το Plex είχε μέχρι πρόσφατα τη φήμη της πειρατικής πλατφόρμας, κάνοντας δηλαδή την πειρατεία ανεπίσημη υπηρεσία της πλατφόρμας, μόνο που τώρα εργάζεται για να προσφέρει από τις αρχές του 2020 τη δυνατότητα στους πελάτες του να αγοράζουν φτηνότερες και πιο ευέλικτες συνδρομές.

Το δίκτυο σκοπεύει να λανσάρει και ένα πακέτο με διαφημίσεις, ώστε να χρησιμοποιείς ακόμα φτηνότερα τις υπηρεσίες του, το περιεχόμενο που νοικιάζει από άλλα δίκτυα και στούντιο.

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του Keith Valory, το Plex δεν προσπαθεί να ανταγωνιστεί το Netflix. Δεν θα φιλοξενεί εξάλλου τίποτα από τα Netflix Originals. Αντιθέτως, με τη συμφωνία που έκανε με στούντιο σαν τη Warner Bros, θα γίνει πύλη εισόδου στον κόσμο του στούντιο. Στον επιλεγμένο κόσμο του στούντιο, «φιλοξενώντας το 75-85% του περιεχομένου που θες».

Η κίνηση είναι περίεργη για τη Warner, καθώς ακόμα κι αυτή είναι έτοιμη να μπει στον πόλεμο του streaming, πλάι στις Apple, NBCUniversal και Disney, με το δικό της κανάλι WarnerMedia.

Την ώρα που οι γίγαντες, μεταξύ αυτών και οι υπηρεσίες του Netflix και της Amazon, φτιάχνουν το δικό τους πανάκριβο περιεχόμενο και εξασφαλίζουν αποκλειστικές συμφωνίες διανομής με τα στούντιο, το Plex έχει άλλη λογική: θέλει να μαζέψει όλα τα κανάλια streaming σε ένα μέρος, προσφέροντας κλεφτές ματιές από δω κι από κει.

Παρά το γεγονός ότι στη χώρα μας είναι άγνωστο, το Plex έχει 20 εκατ. συνδρομητές, μια τεράστια βάση που θα καλοδεχτεί τη νέα λογική του επιλεγμένου streaming. Ποιοι θα συνεργαστούν όμως μαζί του;

Το Netflix είναι κάτι παραπάνω από απίθανο, όπως πιθανότατα δεν θα κάνουν και οι Apple, Amazon και Disney. Το HBO Max είπε όμως το «ναι», καθώς δεν έχει τίποτα να χάσει από μερικά εκατομμύρια ακόμα στα ταμεία του.

Πώς θα διαμορφωθεί το τοπίο, θα φανεί…