Σύμφωνα με ανακοίνωση του «Το Χαμόγελο του Παιδιού» γνωστοποίησε πως μια μητέρα κάλεσε την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056 του οργανισμού αναφέροντας, σε έντονη συναισθηματική κατάσταση, ότι η ίδια μόλις χτύπησε το 2 μηνών βρέφος της, και ανησυχεί για την κατάσταση της υγείας του, καθώς το παιδί έφερε τραύματα.

Η μητέρα έκανε έκκληση για βοήθεια, καθώς είχε μετανιώσει για την πράξη στην οποία είχε, μόλις, προβεί και ανέφερε ότι δεν το έκανε με τη θέλησή της.

Στη συνέχεια, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ενημέρωσε το ΕΚΑΒ και τις Αστυνομικές Αρχές. Ασθενοφόρο του οργανισμού μετέβη άμεσα στην οικία, μεταφέροντας με ασφάλεια και απόλυτη φροντίδα το βρέφος στο νοσοκομείο για τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις, συνοδεία εξειδικευμένων ανθρώπων του Οργανισμού.

Το βρέφος, πλέον, βρίσκεται σε ασφαλές περιβάλλον, είναι καλά στην υγεία του και δέχεται τη φροντίδα και περιποίηση των ανθρώπων του οργανισμού. «Το Χαμόγελο του Παιδιού», πρόσθεσε πως θα βρίσκεται κοντά στο βρέφος, και το επιστημονικό προσωπικό του δε θα φύγει λεπτό από κοντά του, προσφέροντάς του ολιστική υποστήριξη και καλύπτοντας οποιαδήποτε ανάγκη κι αν χρειαστεί.

Αναφορικά με την κατάσταση της μητέρας, σε εξέλιξη βρίσκεται κοινωνική έρευνα που πραγματοποιείται από τις Αρχές. «Όπως σε κάθε υπόθεση, οι άνθρωποι του Οργανισμού – εφόσον τους ζητηθεί – θα σταθούν δίπλα και σε αυτή την ευάλωτη μητέρα, με στόχο την στήριξη και ενίσχυση της οικογένειας, προκειμένου να καταστεί λειτουργική και δυνατή να ανταποκριθεί στην ομαλή και υγιή ανάπτυξη του παιδιού», αναφέρει η ανακοίνωση.

Η σοκαριστική καταγγελία κακοποίησης του βρέφους συνέβη μια ημέρα μετά από την ανακοίνωση του ετήσιου απολογισμού έργου του οργανισμού, σύμφωνα με τον οποίο το 2021, στις 4 Γραμμές Υποστήριξης και Βοήθειας καταγράφηκαν:

  • 22.567 παιδιά θύματα Βίας που στηρίχθηκαν από τον Οργανισμό
  • 204.791 κλήσεις συνολικά σε όλες τις Γραμμές Βοήθειας και Υποστήριξης (1 κλήση ανά 2 sec)
  • Το 45,57% των κλήσεων για ψυχολογική υποστήριξη ήταν από παιδιά
  • 1 κλήση ανά ημέρα αφορούσε σε ψυχολογική υποστήριξη για θέματα εκφοβισμού
  • Υψηλό ποσοστό κλήσεων αφορούσε στη Διαχείριση Φόβου/ Άγχους (9,72%)
  • Παραπάνω από μία υπόθεση αυτοκτονικού ιδεασμού ανά ημέρα
  • Η Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056, το 2021, ανά δύο λεπτά χτυπούσε για μία υπόθεση παιδιού που βρίσκεται σε κίνδυνο. Παιδιά που κακοποιήθηκαν ή παραμελήθηκαν από το ευρύτερο συγγενικό ή στενό οικογενειακό τους περιβάλλον.