Οι δρόμοι της Αθήνας μύρισαν καλοκαίρι αφού «πλημμύρισαν» με εικόνες από παραλίες, χαρούμενους ανθρώπους με πολύ καλή διάθεση.

Η διαφημιστική επικάλυψη των Λεωφορείων και των Τρόλεϊ αποτελεί ένα από τα βασικότερα διαφημιστικά μέσα που επέλεξε η Ελληνικά Λαχεία Α.Ε., θυγατρική της ΟΠΑΠ Α.Ε., για την προβολή του «ΣΚΡΑΤΣ».

Η υπαίθρια επικοινωνία του «ΣΚΡΑΤΣ» συμπληρώνεται με εκτεταμένη προβολή στο Μετρό μέσω της προβολής μηνυμάτων στις εσωτερικές και εξωτερικές επιφάνειες των συρμών καθώς και μέσω προβολής οπτικοακουστικών μηνυμάτων στους σταθμούς.

Η καμπάνια -το δημιουργικό της οποίας επιμελήθηκε η Τhe Newtons Laboratory– υλοποιήθηκε από την InterBus σε συνεργασία με την TEMPO OMD.

Δείτε τα εντυπωσιακά αποτελέσματα…

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.