Δύο νέες καμπάνιες είναι έτοιμος να ξεκινήσει το προσεχές διάστημα ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.

Κατόπιν συνεργασίας του Υπουργού κ. Χάρη Θεοχάρη με τον γενικό γραμματέα Δημήτρη Φραγκάκη και την Marketing Greece (που αποτελεί μια συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του εγχώριου τουριστικού προϊόντος) αποφασίστηκε να ετοιμαστεί μέσα στο επόμενο δεκαπενθήμερο μια μεγάλη προωθητική ενέργεια για την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού, η οποία θα έχει έναν προϋπολογισμό της τάξης των 15 εκατομμυρίων ευρώ. «Αφού δεν θα έχουμε φέτος πολλούς τουρίστες από το εξωτερικό, ας έχουμε τουλάχιστον εγχώριους για να σωθεί ένα μέρος του καλοκαιριού από οικονομική άποψη» σκέφτηκαν οι ιθύνοντες.

Παράλληλα εντός του Αυγούστου θα παρουσιαστεί και η καμπάνια για το rebranding (τον επαναπροσδιορισμό) των νησιών που έχουν δεχθεί τις περισσότερες προσφυγικές ροές, όπως είναι η Χίος, η Λέσβος, η Σάμος, η Κω και η Λέρος.

Γι’ αυτή την καμπάνια ο προϋπολογισμός φθάνει τα 2 εκατομμύρια ευρώ και τα χρήματα εδώ θα δοθούν από το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου του κ. Νότη Μηταράκη.