Μυλόπουλος: Έχει ολοκληρωθεί το 67% του μετρό της Θεσσαλονίκης

«Η ΝΔ και τα φιλικά της ΜΜΕ βιάστηκαν να μου αποδώσουν κατηγορίες», σχολιάζει ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό


ΕΛΛΑΔΑ
23:39
20/10/2018
Μυλόπουλος: Έχει ολοκληρωθεί το 67% του μετρό της Θεσσαλονίκης
4
loading

«Σήμερα η εικόνα της παρακμής στην πόλη έχει πια αντιστραφεί εντελώς. Από τον Μάρτιο του 2016, οπότε και αναλάβαμε ως νέα διοίκηση την Αττικό Μετρό, μέχρι σήμερα, η πρόοδος του έργου είναι εντυπωσιακή. Από το 37% που παραλάβαμε το 2016, σήμερα η ολοκλήρωση του έργου έφτασε στο 67%» τονίζει σε συνέντευξή του στη «Νέα Σελίδα» για την πορεία κατασκευής του μετρό στη Θεσσαλονίκη, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό και πρώην πρύτανης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μυλόπουλος.

«"Τρέξαμε" δηλαδή τα τελευταία δυόμισι χρόνια με ρυθμούς τρεις φορές πιο γρήγορους σε σχέση με το παρελθόν», αναφέρει, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. «Η προοπτική ολοκλήρωσης και παράδοσης του μεγαλύτερου μέρους του έργου το 2020 μετατρέπει τη Θεσσαλονίκη σε μια σύγχρονη και ελκυστική ευρωπαϊκή μεγαλούπολη» συμπληρώνει.

Ο κ. Μυλόπουλος λέει ακόμα στην συνέντευξή του ότι αντιλαμβάνεται την «ενόχληση της Νέας Δημοκρατίας, επειδή απέτυχε εκεί που κάποιοι άλλοι σήμερα επιτυγχάνουν», σημειώνοντας πως «η ΝΔ και τα φιλικά της ΜΜΕ βιάστηκαν να μου αποδώσουν κατηγορίες», αναφερόμενος στις υποθέσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια της θητείας του ως πρύτανης του ΑΠΘ.

«Δεν είναι τυχαίο ότι και οι δύο ερευνώμενες σήμερα υποθέσεις αναφέρονται σε γεγονότα που συνέβησαν προ πολλών ετών στο ΑΠΘ, ενώ οι σχετικές "καταγγελίες" συνέβη να κατατεθούν μόλις τα δύο τελευταία χρόνια, ενώ, δηλαδή, ήμουν ήδη πρόεδρος της Αττικό Μετρό» λέει και εκφράζει την βεβαιότητά του πως «η Δικαιοσύνη θα κάνει το χρέος της και μια ακόμη σκευωρία τους θα πέσει».

Τέλος αναφερόμενος στα μελλοντικά σχέδια για το μετρό της Αθήνας, λέει πως βρίσκεται υπό δημοπράτηση η γραμμή 4, η πρώτη φάση της οποίας είναι προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ, ενώ την επόμενη άνοιξη θα αρχίσει και η λειτουργία των τριών πρώτων σταθμών της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό, που θα συνδέει το αεροδρόμιο με το Σύνταγμα και το λιμάνι του Πειραιά.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

4
σχόλια
  1. avatar το μετρο καλο ειναι

    και με τα λεφτα που φαγανε οι πολιτικοι των τζακιων που εκλεγονταν τοσα χρονια θα μπορουσαν να ειχανε γινει 50...αλλα δυστυχως ακομη και αυτα που φτιαχνουν ειναι χαρτινα. ήδη το μετρο της αθηνας εχει προβλημα σε παρα πολλα σημεια. παρτε το χαμπαρι επιτλους οτι ολα γινονται για τη μασα. ποτε μα ποτε τιποτε δεν γινεται για το καλο της χωρας. να τα λεμε αυτα.

  2. avatar Ξένος 77

    Φοβάμαι πως δεν το προλάβουν πριν τις εκλογές...

  3. avatar Παντού μίζες

    Επί δεκαετίες ΝΔ και ΠΑΣΟΚ δεν κατάφεραν να τελειώσουν ούτε ένα κύριο οδικό άξονα!
    Όχι επειδή δεν ήξεραν ή δε μπορούσαν...
    Τα έργα καθυστερούσαν επειδή έπαιρναν μίζες από τους μεγαλοεργολάβους και έκαναν επανακοστολογήαεις των μεγάλων έργων!
    Μόλις ήρθε η νέα κυβέρνηση οι μίζες κόπηκαν και όλοι οι κύριοι οδικοί άξονες ολοκληρώθηκαν μέσα σε ενάμιση χρόνο! Προς όφελος των οδηγών, που γλύτωσαν χιλιάδες νεκρούς και σακατεμένους!

  4. avatar Μστ

    Ποιο ΜΕΤΡΟ..?? αυτό που το είχε αναλάβει επί Ν.Δ μια κατασκευαστική φάντασμα ή βιτρίνα που πήρε θαλασσοδάνεια και άφησε απλήρωτους προμηθευτές και εργαζόμενους και έπειτα χρεοκόπησε...για να έρθει μετά μια μεγάλη κατασκευαστική (δε λέω όνομα) και να συνεχίσει το έργο χωρίς να πληρώσει φράγκο...να το χαιρόμαστε το ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης.!!

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει