Σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης, με στόχο την κατάκτηση της παγκόσμιας αγοράς online ταξιδιωτικών υπηρεσιών βρίσκεται η «Airfasttickets» (www.airfasttickets.gr), μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, που ήδη – στα δύο πρώτα χρόνια λειτουργίας της – αριθμεί 15 εκατ. πελάτες σε όλη την Ευρώπη.

Κατά την επίσημη παρουσίαση της εταιρείας ανακοινώθηκαν τα άμεσα σχέδια της που περιλαμβάνουν το άνοιγμα νέων γραφείων σε Χονγκ Κονγκ και Πολωνία αλλά και στη μητρόπολη της Νέας Υόρκης, ενώ ήδη διαθέτει γραφεία στο Λονδίνο και το Βερολίνο. Για το 2012, η «Airfasttickets» έχει εξασφαλίζει συμβόλαια με τις μεγάλες πολυεθνικές αεροπορικές εταιρίες για πάνω από 1.200.000 αεροπορικά εισιτήρια.

Όπως ανακοινώθηκε μέσω του νέου κόμβου της εταιρείας που θα είναι online στις αρχές Σεπτέμβρη, οι καταναλωτές θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στις καλύτερες τιμές, ενώ θα επιλέγει αυτόματα την καλύτερη τιμή τη δεδομένη στιγμή. Επίσης, δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες να επιλέξουν ανάμεσα από 200.343 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο πράγμα. Στις άλλες υπηρεσίες που θα παρέχονται είναι οι ενοικιάσεις αυτοκινήτων, κ.α.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος και CEO της AirFasttickets κ. Νίκος Κοκλώνης, η καλύτερη τιμή επιτυγχάνεται διότι η εμπορική πολιτική της Airfasttickets είναι μοναδική σε όλο τον κόσμο. «Για πρώτη φορά στην ιστορία του travel μοιραζόμαστε το κέρδος μας με τον πελάτη μας, με αποτέλεσμα να μπορούμε να πουλάμε σε πολύ χαμηλές τιμές και παράλληλα λόγω του μεγάλου όγκου των πωλήσεων μας να έχουμε κέρδη, τα οποία διεκδικούμε από τους προμηθευτές μας». Ο κ. Κοκλώνης τόνισε ακόμη ότι από την αρχή του 2012 έχουν εξασφαλισθεί συμβόλαια για περισσότερα από 1.200.000 αεροπορικά εισιτήρια: «Στοχεύουμε σε πολύ μεγαλύτερους αριθμούς τους επόμενους μήνες. Αυτό το σημείο, μαζί με τη φιλοσοφία μας ότι στο εξωτερικό πρέπει να έχουμε φυσική παρουσία με γραφεία και προσωπικό για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας τοπικά, σε κάθε αγορά, και όχι απλά μια μετάφραση της πλατφόρμας μας, είναι που μας διαφοροποιεί από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Είναι αυτό που κάνει την Airfastticketsνα βρίσκεται στην κορυφή της Ευρώπης».

Στόχος και όραμα της εταιρείας είναι σε ένα βάθος 2ετίας να έχει θέση ανάμεσα στις πρώτες πλατφόρμες σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το ελληνικό γραφείο της εταιρείας το 2011 έκλεισε με κύκλο εργασιών 30 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων και των αεροπορικών εισιτηρίων , που σημαίνει περίπου 2,5 εκατ. ευρώ χωρίς τα αεροπορικά εισιτήρια και περίπου 900.000 ευρώ κέρδος. Η εταιρία διαθέτει 10 εκατ. ευρώ ρευστότητα και υπολογίζεται ότι είναι από τις υγιέστερες και δυνατότερες στο χώρο του τουρισμού σε όλη την Ευρώπη.