Με δύο βραβεία τιμήθηκε η WIND από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2017. Η εταιρεία αναδείχθηκε πρώτη στην κατηγορία «Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών» ενώ η Μαργαρίτα Γεροντοπούλου αναδείχθηκε Επαγγελματίας της Χρονιάς για το 2017. Το πρόγραμμα διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών που βραβεύτηκε ως το κορυφαίο στη διαχείριση ειδικών απαιτήσεων, αποτυπώνει τη φιλοσοφία της WIND να «ΔΕΙΧΝΕI TI ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ», χωρίς διακρίσεις.

Η Μαργαρίτα Γεροντοπούλου, Customer Experience Senior Manager της WIND βραβεύεται ως επαγγελματίας της χρονιάς για το 2017

H Μαργαρίτα Γεροντοπούλου Customer Experience Senior Manager WIND και η Νάνσυ Λιόση Customer Experience Senior Supervisor WIND παραλαμβάνουν το βραβείο για την κατηγορία «Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών»