Τι απαντά ο ΟΤΕ για το πρόστιμο για τα διαφημιστικά μηνύματα

«Συστημικό πρόβλημα που αφορούσε περιορισμένες κατηγορίες συνδρομητών»


ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
18:47
07/10/2019
Τι απαντά ο ΟΤΕ για το πρόστιμο για τα διαφημιστικά μηνύματα
4
loading

Σχετικά με τις αποφάσεις της ΑΠΔΠΧ, από τον Όμιλο ΟΤΕ διευκρινίζεται ότι και στις δύο περιπτώσεις επρόκειτο για συστημικό πρόβλημα, που αφορούσε πολύ περιορισμένες κατηγορίες συνδρομητών κι έχει επιλυθεί.

Στη μια περίπτωση επηρεάστηκαν συνδρομητές που έκαναν ακύρωση αιτήματος φορητότητας και το σύστημα δεν τους επανέντασσε αυτόματα στο Μητρώο του αρ. 11 και στη δεύτερη, συνδρομητές που δεν μπόρεσαν να εξαιρεθούν ηλεκτρονικά από την παραλαβή newsletter.

«Όπως σημειώνεται και στις σχετικές αποφάσεις: "η Αρχή δέχεται ότι το συμβάν δεν οφείλεται σε δόλο του υπευθύνου επεξεργασίας και ότι μόλις ο υπεύθυνος επεξεργασίας το πληροφορήθηκε από την Αρχή ενήργησε για την επανόρθωση της παράβασης, συνεργαζόμενος μαζί της". Για τον Όμιλο ΟΤΕ, ο σεβασμός στην ιδιωτικότητα αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα», τονίζει ο Όμιλος.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

4
σχόλια
  1. avatar ΠΑΘΩΝ

    Εγώ ξέρω αυτό που έζησα από "συστημικά λάθη" και άλλες αχαρακτήριστα παιδικές δικαιολογίες:
    1) 5-6 κλήσεις την ημέρα για ενάμιση μήνα για "προσφορά" της τηλεόρασής τους
    2) Δύο μέιλ διαμαρτυρίας μου, που δεν απαντήθηκαν ποτέ,
    3) Κάπου δύο μήνες (!) για να με εντάξουν ενεργά στο μητρώο 11,
    4) Δύο μήνες μετά, πάλι 5-6 κλήσεις την ημέρα για την τηλέορασή τους και
    5) Όταν, αηδιασμένος πια από τον καταιγισμό κλήσεών τους για το ίδιο θέμα, θέλησα να λύσω το καρτοσυμβόλαιό μου δύο (2) μήνες πριν την 24μηνη διάρκειά του (26 ευρώ/μήνα), μου έβαλαν πέναλτι 171 ευρώ!!!!! Το άφησα να λήξει και πλήρωσα 35 ευρώ για μη ανανέωση του προγράμματος και για μετατροπή του αριθμού μου σε καρτοκινητό, παρά τις έντονες διαφωνίες μου ότι δεν ήθελα πλέον απολύτως τίποτα από την Cosmote τους, ούτε βέβαια καρτοκινητό...!
    Μία συμβουλή: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ!!!

  2. avatar Σταθης.Καν.

    Εμ τα τηλέφωνα μεσημεριατικα που τα βάζεις, έχει καταντήσει από τις χειρότερες

  3. avatar Λ.Γ.

    Καλησπερα, εχω αντιθετη γνωμη με τον Τονο Μασας. Ξερω οτι τα παιδια των τηλεφνικων κεντρων Cosmote δεν ειναι ρομποτ, τα υποχρεωνουν να μιλανε σαν ρομποτ απο τις υπηρεσιες της Cosmote που κατραγραφουν τις κλησεις. Προσωπικα εχω εξυπηρετηθει σε τεχνικο επιπεδο καλα τοσο για θεμα κινητης , οσο και για θεματα internet και τηλεφωνου. Με εχουν καλεσει παιδια που ξερω οτι τα εχουν εκει με 5 - 6 κατοσταρικα κι ειναι τεχικοι κινητης, internet και δικτυων με διπλωματα, οχι ασχετοι που λεει ο φιλος απο πανω. Το κακο ειναι οτι μεγαλες εταιριες καρπωνονται απο επαχθεις νομους για το προσωπικο και μπορουν να εχουν αυτους τους ανθρωπους (ειτε ασχετοι ειτε επιστημονες) με τα ιδια λεφτα, ενω οι τιμες ειναι ψηλες. Ολοι οχι μοβο ο Οτετζηδες! Τα ιδια γινονται και στα κεντρα Wind και Vodafone. Τί νομιζετε , οι εργαζομενοι φταινε για τα μηνυματα αυτα που τους εριξαν προστιμο; Οχι βεβαια! Οι καρεκλοκενταυροι που σε καθε εταιρια , ελεω νομου, κανουν ό, τι γουσταρουν.

  4. avatar Τόνο Μάσας.

    Η cosmote ειδικά που έχω εγώ για πάροχο κατακλέβει τον κόσμο. Κρυφές χρεώσεις, συνδέσεις στο διαδίκτυο με χρέωση χωρίς να ζητάς,πακέτα ομιλίας που σου παρέχουν υπηρεσίες που δεν χρειάζεσαι και "δώρα" μπόνους και προσφορές που τον μόνο σκοπό έχουν τις ανεξέλεγκτες υψηλές και κρυφές χρεώσεις που τα γίδια οι καταναλωτές δεν παίρνουν είδηση και αν πάρουν δεν μπορούν να κάνουν τίποτα ούτε να βγάλουν άκρη. Παίρνεις τηλέφωνο να διαμαρτυριθείς και μιλάς με ρομπότ και άντε να βγάλεις άκρη.Πας στα υποκαταστήματα και έχουν κάποιους μπακαλόγατους με νοημοσύνη ραδικιού ακόμα χειρότερα.
    Κλεψιά απατεωνιά και ασυδοσία. Σύντομα και στην ΔΕΗ της ενορίας απο ότι καταλαβα..

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει