Η πιο μεγάλη βραδιά του ελληνικού Drift, το All Stars Drift Race 2022, έλαβε χώρα στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα του ΟΑΚΑ που φιλοξένησε δέκα μέρες νωρίτερα την Υπερειδική Διαδρομή του Ράλλυ Ακρόπολις. Με αποκορύφωμα τον μεγάλο τελικό, που ολοκληρώθηκε μία ώρα πριν από τα μεσάνυχτα, περίπου 5.000 θεατές απόλαυσαν ένα συναρπαστικό θέαμα καπνού και ατελείωτων πλαγιολισθήσεων.

Το Υφυπουργείο Αθλητισμού έκανε αυτό που δεν είχαν προνοήσει να κάνουν οι Ελληνικές κυβερνήσεις όταν κατασκεύασαν τα πανάκριβα στάδια των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Εκμεταλλεύτηκε την πίστα μέσα στον αγωνιστικό χώρο του ΟΑΚΑ, πέραν της υπερειδικής του Ακρόπολις, με αποτέλεσμα να έχουμε μια εβδομάδα εκδηλώσεων σε ένα χώρο ιδανικό.

Έτσι, χάρη στην παραχώρηση του Ολυμπιακού Σταδίου από το Υφυπουργείο Αθλητισμού, η ΟΜΑΕ διοργάνωσε μια σπάνια συνάντηση για τους λάτρεις του Drift και η επιτυχία του εγχειρήματος φάνηκε τόσο από τις οδηγικές επιδόσεις των πρωταγωνιστών, που κινούνταν στο απόλυτο όριο από την πρώτη στιγμή, όσο και από το χειροκρότημα και τον ενθουσιασμό που τους επεφύλασσαν οι θεατές.

Για τη ιστορία, μεγάλος νικητής της αξέχαστης αυτής διοργάνωσης ήταν ο Σταύρος Γρύλλης (Toyota AE86), που κέρδισε στον μεγάλο τελικό της βραδιάς τον Γιώργο Λαγό (BMW E36). Τρίτος στο βάθρο ανέβηκε ο Χρήστος Χαντζαράς (BMW 3 E36), ενώ τέταρτος αναδείχθηκε ο Γιάννης Λυμπέρης (Toyota Starlet) που είχε μια άτυχη στιγμή στον ημιτελικό με τον Γρύλλη.

Την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Νίκος Ζάχος (BMW 3 E30 FS) και ο Λάμπρος Πετρόπουλος (Toyota Starlet). Αλλά και πέραν των διακριθέντων, τόσο στα προημιτελικά όσο και νωρίτερα στους προκριματικούς όλοι οι οδηγοί ξεδίπλωσαν απλόχερα το οδηγικό τους ταλέντο.

Η ημέρα ξεκίνησε από νωρίς το πρωί με τα ελεύθερα δοκιμαστικά, και συνεχίστηκε το μεσημέρι με τα Χρονομετρημέρα (μονά περάσματα). Oι αγωνιζόμενοι έδειξαν από νωρίς τις διαθέσεις τους: μπήκαν στην ασφάλτινη πίστα της αρένας του Σταδίου ορεξάτοι, και πίεσαν από νωρίς στα όρια – παρά το γεγονός ότι δεν υπήρχε η πολυτέλεια των χώρων διαφυγής, αλλά η πρόκληση των τσιμεντένιων τειχίων.

Πολλοί έξυσαν τα τειχία, αρκετοί τα έγδαραν λίγο πιο βίαια, ενώ δεν έλειπαν και οι προσκρούσεις σε αυτά. Άλλωστε, δεν προκύπτει συχνά η ευκαιρία να αγωνιστείς μέσα στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, και πολλοί οδηγοί ήρθαν για την ευκαιρία αυτή από τη Ζάκυνθο, την Πτολεμαΐδα και τη Θεσσαλονίκη ως και τη Χίο, τη Σάμο, την Κρήτη και την Κω.

Η μεγάλη γιορτή του ελληνικού motorsport συνεχίστηκε την Κυριακή (18/9) με τον All Stars Race, που περιλαμβάνει αγωνιζόμενους με αυτοκίνητα των υπόλοιπων κατηγοριών αγώνων (Rally, Αναβάσεων, Ταχύτητας κ.λπ.).

Πενήντα Έλληνες αγωνιζόμενοι αρκετών κατηγοριών του motorsport -Rally, Αναβάσεων, Ταχύτητας κ.λπ. αναμετρήθηκαν με το χρονόμετρο ανά δύο στην μοναδική ασφάλτινη ειδική διαδρομή του Ακρόπολις, δίνοντας μια παράσταση με αρκετό θέαμα, που απέσπασε το χειροκρότημα των –δυστυχώς- λίγων θεατών.

Για την Ιστορία, στις επιμέρους κατηγορίες των αυτοκινήτων ο Στάθης Κουκέας με το εντυπωσιακό Ford Fiesta R5 κέρδισε την Κατηγορία Α, ο Κώστας Κόρακας με Mitsubishi Lancer EvoIX της Κατηγορία Ν, οι Πατονίδης-Πλακουτσής (Citroen Saxo VTS) την Κατηγορία Ε και ο Παναγιώτης Παρθένης (Mitsubishi Lancer EvoIX GPX) την Κατηγορία Formula Saloon. Όσο για τα Ιστορικά αυτοκίνητα, σε αυτά ταχύτερος όλων ήταν ο Γιάννης Κάτσικας με Ford Escort Mk2 RS2000.

Κάπως έτσι ολοκληρώθηκαν οι εκδηλώσεις με την ευκαιρία του Ράλλυ Ακρόπολις στο ΟΑΚΑ, ο χώρος του οποίου έδωσε πνοή ζωής στον παραπαίοντα τα τελευταία χρόνια μηχανοκίνητο αθλητισμό της χώρας. Εμείς κρατάμε το σχεδόν γεμάτο στάδιο την ημέρα εκκίνησης του Ακρόπολις, την εκμετάλλευση της πίστας για κοινωφελείς και ψυχαγωγικές εκδηλώσεις με τροχούς και την ελπίδα ότι, η επόμενη ημέρα μπορεί να είναι καλύτερη από αυτές που ζει το Σπορ του αυτοκινήτου εδώ και τρία χρόνια.