Η Seat πέτυχε συνολική αύξηση πωλήσεων κατά 21,7% τα δύο τελευταία χρόνια, πουλώντας σχεδόν 70.000 περισσότερα οχήματα από το 2012.

Σημαντική ώθηση στις πωλήσεις έδωσε η οικογένεια Leon. To 2014 σημείωσε αύξηση 50% φθάνοντας τις 154.100 μονάδες συνολικά και με 51.300 οχήματα περισσότερα από το 2013. Από το λανσάρισμα της νέας γενιάς Leon το 2012, το Leon υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις του πετυχαίνοντας αύξηση 116%.

Αξίζει να σημειωθεί πως το Leon σημείωσε τα καλύτερα αποτελέσματα από την έναρξη των πωλήσεων του ως μοντέλο το 1999 και για πρώτη φορά ξεπέρασε το Ibiza ως best-seller της Seat.

Η έκδοση ST, που λανσαρίστηκε στα τέλη του 2013, έφτασε στις 47.100 πωλήσεις ή το 30,5% των συνολικών πωλήσεων για το Leon.

Αναλυτικά οι πωλήσεις Seat ανά μοντέλο το 2014 έχουν ως εξής:

Mii (25.300 οχήματα, -12.3%)
Ibiza (150.000 οχήματα, -2.7%)
Toledo (18.600 οχήματα, -2.3%)
Leon (154.100 οχήματα, +49.9%)
Altea (19.300 οχήματα -18.8%)
Alhambra (23.100 οχήματα, +15.6%)