Ακολουθώντας τη στροφή που κάνει η BMW προς τα FWD μοντέλα, η 3η γενιά της Σειράς 1 θα ακολουθήσει την ίδια λογική, ενώ αναμένεται να μεγαλώσει και σε διαστάσεις, αλλά και να διαθέτει έκδοση xDrive.

Μπορεί οι ενθουσιώδεις με την οδήγηση να δυσαρεστούνται από τη «μετάλλαξη» της BMW, αλλά οι Βαυαροί είναι σίγουροι πως οι περισσότεροι πελάτες της δεν θα καταλάβουν καν τη διαφορά. Βλέπετε, μια έρευνα του 2010 έβγαλε το πόρισμα πως περίπου το 80% των ιδιοκτητών μιας BMW Σειρά 1 πίστευαν εσφαλμένα πως τα αυτοκίνητά τους ήταν προσθιοκίνητα.

Επιπλέον, μοντέλα όπως το νέο ΜΙΝΙ και το Ford Fiesta ST έχουν αποδείξει πως η προσθιοκίνηση μπορεί να είναι εξίσου διασκεδαστική. Ανεξαρτήτως μετάδοσης, η επόμενη γενιά της Σειράς 1 θα διαθέτει μια περισσότερο δυναμική και σπορτίφ σχεδίαση, με την εμπρόσθια μορφή της να χαρακτηρίζεται εν πολλοίς από τα λεπτότερα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.

Front-wheel drive πλατφόρμα UKL1

Φυσικά, η Σειρά 1 δεν θα είναι το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο της BMW, καθώς το ρόλο αυτό τον έχει αναλάβει το νέο MPV όχημά της, η επερχόμενη Σειρά 2 Active Tourer. Επιπλέον, του χρόνου αναμένουμε την 2η εκδοχή της X1, η οποία θα διατίθεται σε FWD και AWD εκδόσεις. Όλα αυτά γίνονται για να κάνουν οι Βαυαροί χρήση των οικονομιών κλίμακας, ρίχνοντας το κόστος εξέλιξης και κατασκευής των νέων τους μοντέλων, τα οποία θα χτιστούν πάνω στη νέα πλατφόρμα UKL1 της εταιρείας, πάνω στην οποία έχουν φτιαχτεί τα νέα 3θυρα και 5θυρα MINI.

Μεγαλύτερη και ελαφρύτερη

Βέβαια, το μεταξόνιο της επόμενης Σειράς 1 αναμένεται να «ξεχειλώσει», υπερβαίνοντας τα 2.567 χλστ. του ΜΙΝΙ, ώστε το νέο μοντέλο των Βαυαρών να προσφέρει περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες από ότι σήμερα, αλλά και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από τα 360 έως 1.200 λίτρα που διαθέτει σήμερα. Παρόλο που η 3η γενιά της Σειράς 1 θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερη σε διαστάσεις, εντούτοις αναμένεται να είναι ελαφρύτερη. Μόνο από την απάλειψη της μετάδοσης στους πίσω τροχούς θα εξοικονομηθούν περίπου 30 κιλά βάρους, ενώ η ευρύτερη χρήση αλουμινίου στο αμάξωμά της θα επιφέρει περαιτέρω μείωση του βάρους, γεγονός που θα λειτουργήσει ευεργετικά στην οδηγική συμπεριφορά και στην οικονομία κατανάλωσης. Τέλος, δημιουργώντας τις απαραίτητες αποστάσεις από το ΜΙΝΙ, οι μηχανικοί της BMW αναμένεται να ρυθμίσουν το σασί της Σειράς 1 με προσανατολισμό την άνεση.

Νέοι κινητήρες και έκδοση xDrive

Κάνοντας χρήση της πλατφόρμας UKL1, οι μηχανικοί της BMW θα μπορέσουν να τοποθετήσουν στο μοντέλο τη νέα «οικογένεια» κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, τους 1.500άρηδες 3 κυλίνδρων και τους 2λιτρους των 4 κυλίνδρων, πολλοί από τους οποίους υπάρχουν ήδη στη γκάμα του ΜΙΝΙ. Στη κορυφή της γκάμας, υπάρχει περίπτωση να τοποθετηθεί μία 4κίνητη έκδοση του μοντέλου, η οποία θα χρησιμοποιεί το 2λιτρο twin-turbo μοτέρ βενζίνης (πιθανά με σύστημα e-boost) απόδοσης περίπου 360 ίππων, η οποία θα σταθεί απέναντι στην Mercedes A45 AMG. Κάνοντας ντεμπούτο το 2018, η 3η γενιά της BMW Σειρά 1 δεν θα ανταγωνίζεται μόνο τη Mercedes A-Class και το Audi A3 που αναμένονται και αυτά την ίδια χρονιά, αλλά και το Infiniti Q30, όπως και τη νέα γενιά του Volvo V40.

Πηγή: autotriti.gr