Δέκα χρόνια Nissan Leaf: Η εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης μέσα από το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Το 2011, ήταν το πρώτο EV που κέρδισε το βραβείο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς


AUTO
13:00
12/11/2020
Δέκα χρόνια Nissan Leaf: Η εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης μέσα από το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό αυτοκίνητο
1
loading

Με το ενδιαφέρον για την ηλεκτροκίνηση να κορυφώνεται η Nissan μέσω του Leaf μας δίνει την εικόνα του πόσο έχει εξελιχθεί η ο κόσμος της ηλεκτρικής κινητικότητας την τελευταία δεκαετία.

Οι πωλήσεις των EVs στην Ευρώπη έχουν αυξηθεί κατά 132% σε ετήσια βάση με βάση τα στοιχεία ταξινομήσεων από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2020. Το Leaf πρωτοστάτησε στη θεμελίωση της αγοράς για τα σύγχρονα ηλεκτρικά οχήματα, βοηθώντας τους αυτοκινητιστές, τις πόλεις και τις κυβερνήσεις, να επιτύχουν ένα πιο βιώσιμο μέλλον, πετυχαίνοντας στην πορεία αυτή σημαντικές επιτυχίες, όπως:

  • Το 2011, ήταν το πρώτο EV που κέρδισε το βραβείο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς, στην 47χρονη ιστορία του θεσμού.
  • Η χωρητικότητα και η εμβέλεια της μπαταρίας του έχει αυξηθεί κατά 160% και 120% αντίστοιχα και σήμερα το μοντέλο προσφέρει περισσότερο από το διπλάσιο της αρχικής ισχύος.
  • Το  Leaf εισήγαγε τεχνολογίες που βοήθησαν τους οδηγούς να βελτιστοποιήσουν την απόδοση, συμπεριλαμβανομένου του e-Pedal για οδήγηση με ένα πεντάλ, της ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, όπως και του Eco-Mode.
  • Από το λανσάρισμα του, οι υποδομές φόρτισης σε δημόσιους χώρους αναπτύσσονται γρήγορα. Ο αριθμός των δημόσιων σημείων φόρτισης αυξήθηκε σημαντικά κατά τη διάρκεια κυκλοφορίας του και από 2.379 στην ΕΕ το 2011, έφτασαν τα 213.367 σήμερα.
  • 92% των Ευρωπαίων οδηγών Leaf θα συνιστούσαν την οδήγηση EV στους φίλους και στο οικογενειακό τους περιβάλλον, ενώ το 74% των ιδιοκτητών του δηλώνουν ότι είναι πιθανό να αγοράσουν ξανά ένα EV στο μέλλον.
  • Η ηλεκτρική κινητικότητα δημιούργησε νέες υπηρεσίες για τους πελάτες, όπως η ανάπτυξη της εφαρμογής Nissan Charge που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες ενός EV να παρακολουθούν την τιμή και την διαθεσιμότητα των σημείων φόρτισης σε πραγματικό χρόνο.
  • Από την αρχή της διαδικασίας παραγωγής μέχρι το τέλος του κύκλου ζωής ενός EV, παράγεται έως και 80% λιγότερο CO2 από το αντίστοιχο όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, γεγονός που συμβάλλει στην επίτευξη ενός καθαρότερου μέλλοντος.
  • Οι μπαταρίες των EVs μπορούν να επανατοποθετηθούν και να ανακυκλωθούν. 148 τέτοιες μπαταρίες βοήθησαν στη δημιουργία του μεγαλύτερου συστήματος αποθήκευσης ενέργειας στον κόσμο, στο Johan Cruijff Arena του Άμστερνταμ, το 2018.
  • Οι μπαταρίες του Leaf έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά ανθεκτικές, χωρίς να έχουν αναφερθεί κρίσιμα συμβάντα στην μάρκα από την κυκλοφορία τους το 2010, με 180.000 μονάδες να έχουν ήδη πωληθεί στην Ευρώπη.

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

1
σχόλιο
  1. avatar Giorgis

    Νόμιζα ότι με τον όρο «πιο δημοφιλές» εννοούμε αυτό που έχει τις μεγαλύτερες πωλήσεις. To Leaf απέχει πολύ από αυτή την έννοια μάλλον. Ούτε καν σε συνολικές πωλήσεις δεν είναι πρώτο παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε να πουλιέται πολλά χρόνια πριν.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει