Όποιος ισχυριστεί πως το «απλό» Αbarth 500 δεν είναι αρκετό με 135 υπερτροφοδοτούμενους ίππους και πρέπει να ανέβει στους 160, είναι για… δέσιμο. Παρά ταύτα, υπό το πρίσμα πως υπάρχει κοινό που υποστηρίζει «όσο πιο δυνατό τόσο καλύτερα», η έκδοση esseesse αποκτά αντίκρισμα.

Επί του πρακτέου, το λιλιπούτειο esseesse σε βάζει μεμιάς στην πρίζα. Μόλις πατήσεις το κουμπάκι «Sport» και βυθίσεις το γκάζι, όλα εξελίσσονται ακαριαία, λες και έχεις επιλέξει στο DVD την επιλογή fast forward.

Το esseesse διαχειρίζεται σωστά τη δύναμη, έστω και αν δεν χρειάζεται τόση, έστω και αν επιστρατεύει μια σκληρή ανάρτηση που ταλαιπωρεί τους επιβάτες στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Φρενάρει στην ώρα του, το σύστημα πέδησης όμως, ύστερα από αλλεπάλληλες προσπάθειες, εμφανίζει σημάδια κόπωσης.

Υπέρ: Στήσιμο, Επιδόσεις, Εμβληματικό body kit, Χαρακτήρας μεγάλου παιχνιδιού
Κατά: Άνεση, Κατανάλωση με βαρύ πόδι, Υστέρηση κάτω από τις 3.000 σ.α.λ.

Ο ανταγωνισμός
BMW 520i, από 44.850 ευρώ
BMW 523i, από 51.100 ευρώ
Audi A6 2.0 TFSI, από 44.750 ευρώ

H ταυτότητα του αυτοκινήτου – Έκδοση δοκιμής:
Abarth 500 esseesse
Τιμή: 21.000 ευρώ
0-100 χλμ./ώρα*: 7,4΄΄
Τελική ταχύτητα*: 211 χλμ./ώρα
Εγγύηση μηχανικών μερών: 2 χρόνια
Εγγύηση σκουριάς: 12 χρόνια
Εγγύηση χρώματος: 3 χρόνια
Οδική βοήθεια: 2 χρόνια

http://trans.kathimerini.gr/auto