Χωρίς διακοπή συνεχίζεται το πρωτάθλημα της Formula 1.

Μετά το επεισοδιακό γκραν πρι στην πίστα του Σίλβερστοουν και τα πολλά κλαταρίσματα, ομάδες και πιλότοι ταξιδεύουν στη Γερμανία στο πλαίσιο του ένατου γύρου της σεζόν (5-7/7).

Το Νίρμπουργκρινγκ επιστρέφει στο καλεντάρι μετά την απουσία ενός έτους, δεδομένης της εναλλαγής των δυο σιρκουί στη Γερμανία (Χόκενχάιμ και Νίρμπουργκρινγκ).

Το πρωτάθλημα μετά τον αγώνα στη Μεγάλη Βρετανία έχει πάρει φωτιά με τη διαφορά των τριών πρώτων γκραν πρι να έχουν μειωθεί.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ οδηγεί την κούρσα της γενικής κατάταξης, έχοντας 21 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο Φερνάντο Αλόνσο.

Από την άλλη, στην τρίτη θέση και μόλις 13 βαθμούς πίσω από τον Ισπανό βρίσκεται ο Κίμι Ραϊκόνεν.

Στη Γερμανία η Pirelli θα προμηθεύσει τις ομάδες με τη μεσαία και τη μαλακή γόμα, οι οποίες ωστόσο θα είναι τροποποιημένες από αυτές που είχαν στη διάθεσή τους οι ομάδες στον αγώνα της Μεγάλης Βρετανίας.

Η Pirelli ανακοίνωσε πως τα ελαστικά για το γκραν πρι της Γερμανίας θα είναι ενισχυμένα και ανθεκτικά στα κλαταρίσματα.

Ακόμη, στη γερμανική πίστα οι πιλότοι θα έχουν στη διάθεσή τους δύο ζώνες ενεργοποίησης του συστήματος των κινούμενων αεροτομών, DRS.

Την τελευταία φορά που το πρωτάθλημα της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού ο Μαρκ Γουέμπερ είχε πάρει την πολ ποζίσιον, ενώ τη νίκη πήρε ο Λιούις Χάμιλτον.

Στη Γερμανία τέσσερις πιλότοι θα τρέξουν εντός έδρας: Σεμπάστιαν Φέτελ, Νίκο Ρόσμπεργκ, Άντριαν Σούτιλ και Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Βαθμολογία οδηγών

1. Σεμπάστιαν Φέτελ 132
2. Φερνάντο Αλόνσο 111
3. Κίμι Ραϊκόνεν 98
4. Λιούις Χάμιλτον 89
5. Μαρκ Γουέμπερ 87
6. Νίκο Ρόσμπεργκ 82

Οι αριθμοί του Νίρμπουργκρινγκ

Ο νικητής θα δει την καρό σημαία ύστερα από 60 γύρους, έχοντας διανύσει συνολικά 308.863 χιλιόμετρα και γυρνώντας σύμφωνα με τη φορά των δεικτών του ρολογιού.

Οι πιλότοι θα στρίψουν 14 φορές, τη μέγιστη ταχύτητα αποκτούν λίγο πριν την έβδομη στροφή, όπου αγγίζουν τα 284 χιλιόμετρα την ώρα με έβδομη στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Στον αντίποδα βρίσκεται η πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση στην οποία οι πιλότοι «γυρίζουν» με 79 χιλιόμετρα την ώρα.

Τον ταχύτερο γύρο έχει κάνει ο Μίκαελ Σουμάχερ με τη Ferrari του το 2004.

Πηγή: sport-fm.gr