Δικαιώνει άραγε τις προσδοκίες και αξίζει αυτά τα 1,25 εκατ. δολάρια (1,12 εκατ. ευρώ) της εκκωφαντικής τιμής του το νέο στοίχημα της ηλεκτροκίνησης;

Πολλά και αρκούντως φιλόδοξα startups με ηλεκτρικά θαυματάκια κατακλύζουν πια τη Silicon Valley (Byton, Faraday Future, Fisker κ.ά.) λίγα όμως έχουν μέχρι στιγμής τελικό προϊόν στα χέρια τους.

Η νεόκοπη Drako Motors δεν είναι όμως ένα από αυτά, καθώς παρά τον σύντομο χρόνο της ζωής της αλλάζει ήδη πολλά σε έναν ούτως ή άλλως καινούριο κλάδο.

GTE το λέει και είναι ένα ηλεκτρικό supercar 1.200 αλόγων που παρουσιάστηκε προσφάτως στη Βδομάδα Αυτοκινήτου του Μοντερέι στην Καλιφόρνια.

«Ultra luxury supercar τεσσάρων ατόμων» το προλόγισε η Drako Motors, που δεν περιορίστηκε στα λόγια της, μιλώντας για «ακρίβεια χειρισμού όπως κανένα άλλο supercar στον δρόμο σήμερα».

Το GTE φορά 4 ηλεκτρικά μοτέρ στους τροχούς, με τη ροπή να ρυθμίζεται από αλγορίθμους. Το supercar ετοιμάζεται εδώ και χρόνια, με τα πρώτα δοκιμαστικά να έρχονται από το 2015 και τη Νίρμπουργκρινγκ.

Και βέβαια φορά ό,τι καλύτερο εκεί έξω, από φρένα Brembo και αναρτήσεις Öhlins, πατώντας πάνω στο σασί του αυθεντικού Karma, του κακότυχου υβριδικού sports car που δεν έβγαλε τελικά ποτέ η Fisker Automotive (η οποία αναγεννήθηκε προσφάτως ως… Fisker). Η Drako υπόσχεται ότι το GTE πιάνει άνετα τα 330 χλμ/ώρα.

Η παραγωγή του θα ξεκινήσει μάλιστα μέσα στο 2019 και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται για το 2020. Αναμένουμε…