Οι τρεις μύθοι σχετικά με τα ηλεκτρικά οχήματα

Το νέο εκπαιδευτικό βίντεο από τη Nissan


AUTO
15:33
10/04/2019
Οι τρεις μύθοι σχετικά με τα ηλεκτρικά οχήματα
6
loading

Το τέταρτο εκπαιδευτικό βίντεο για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα της Nissan, καταπιάνεται με τρεις κοινούς «μύθους», σχετικά με την κατοχή ενός EV.

Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα (EV) δεν είναι πια κάτι «πρώιμο» στην αγορά αυτοκινήτου. Με περισσότερο από το ένα τρίτο των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων στη  Νοτιοανατολική Ασία να θεωρούν πολύ πιθανή την  κτήση ενός EV, το ενδιαφέρον των καταναλωτών στην Ασία και την Ωκεανία  για να μάθουν περισσότερα σχετικά με την ιδιοκτησία ενός EV, αυξάνεται συνεχώς.

Το τελευταίο εκπαιδευτικό βίντεο της μάρκας ασχολείται με τις παρακάτω τρεις θεματικές ενότητες, προκειμένου να εξηγήσει την απλότητα, αλλά  και τα πλεονεκτήματα  που απορρέουν από την ιδιοκτησία ενός EV:

  • Τα αυτοκίνητα με μπαταρίες μειώνουν τις δαπάνες για καύσιμα και συντήρηση,
  • Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα έχουν τον ίδιο χώρο με τα τυπικά αυτοκίνητα και μπορούν να επιταχύνουν  με τον ίδιο τρόπο,
  • Οι ιδιοκτήτες ενός EV, γίνονται κοινωνοί της βιώσιμης κινητικότητας για ένα καλύτερο μέλλον.

Ο  Tim Jarvis, Αυστραλός εξερευνητής και περιβαλλοντικός επιστήμονας  και η Naya Ehrlich-Adam, ιδιοκτήτρια τη βιώσιμης επιχείρησης τροφίμων Broccoli Revolution στην Μπανγκόκ, συνεργάζονται για να συζητήσουν ερωτήματα σχετικά με τα EVs, βασιζόμενοι στις προσωπικές τους εμπειρίες και προτιμήσεις.

«Η εκπαιδευτική σειρά βίντεο,  στοχεύει στη δημιουργία συνθηκών  καλύτερης αποδοχής και υιοθέτησης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, από το κοινωνικό σύνολο», δήλωσε ο Yutaka Sanada, στέλεχος της εταιρίας. «Επικοινωνώντας  το αληθινό ενδιαφέρον των ανθρώπων της διπλανής πόρτας, καθώς μαθαίνουν την ευκολία και τα οφέλη των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, στοχεύουμε στην απομυθοποίηση τυχόν παρανοήσεων και να εμπνεύσουμε περισσότερους για το μέλλον».

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

6
σχόλια
  1. avatar Giorgis

    Για όσους ανησυχούν για τη φόρτιση και την αυτονομία δεν έχουν παρά να ρωτήσουν τους Νορβηγούς πως το κάνουν, αφού το 58% των νέων αυτοκινήτων είναι αμιγώς ηλεκτρικά, 19% υβριδικά και μόλις 23% αμιγώς θερμικά. Στο μέλλον μπορεί να φορτίζονται και επαγωγικά εν κινήσει, σε ειδικά τμήματα της δεξιάς λωρίδας των εθνικών οδών, ώστε να μην χρειάζονται καμία στάση στο ταξίδι για φόρτιση. Στην πόλη μπορεί επίσης να εφαρμοστεί η επαγωγική φόρτιση σε θέσεις στάθμευσης που βρίσκονται σε δρόμους ώστε να μην υπάρχουν καλώδια. Σε κλειστούς κι ελεγχόμενους χώρους, η φόρτιση θα γίνεται πάντα με καλώδιο γιατί έχει τις μικρότερες απώλειες. Λιγότερο από 2% όταν η επαγωγική βρίσκεται στο 30% με ανοιχτές υποσχέσεις για καλύτερα νούμερα. Ακόμη και με αυτές τις απώλειες εξακολουθεί να είναι απείρως αποδοτικότερο το ηλεκτρικό από ένα εσωτερικής καύσης.

    1. avatar ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ

      Giorgi ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ

  2. avatar ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ 2

    Δεν υπάρχει περίπτωση ο κάθε έλληνας να μπορεί να φορτίσει το αμάξι του σε μία μονοκατοικία με ΙΧ πάρκινγκ,όπως το διαφημίζουν οι διαφημιστές. Πρέπει τα αμάξια να φορτίζουν ΤΑΧΥΣΤΑ
    ΥΓ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Η ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ. Η ΦΩΡΤΙΣΗ ΟΜΩΣ ΘΑ ΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ Κ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΜΨΟΥΝ

  3. avatar ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕΝΕΤΕ ΣΕ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ Κ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΛΩΔΙΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΓΙΑ ΦΩΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΒΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ. ΑΝ ΕΙΣΑΙ 2 ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ; Η ΑΝ ΕΝΑΣ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΣΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗ ΠΡΙΖΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑ

  4. avatar VOLT

    O.K. καλά όλα αυτά αλλά αν δεν λυθεί το πρόβλημα της περιορισμένης, (με τη σημερινή τεχνολογία), αυτονομίας αφενός και η δημιουργία υποδομών σταθμών φόρτισης αφετέρου, ο κόσμος θα εξακολουθεί να προτιμά τα συμβατικά αυτοκίνητα. Από την άλλη, δεν ξέρω πόσο ασφαλής περιβαλλοντικά θα είναι η ανακύκλωση των μπαταριών και πως θα γίνεται αυτή. Εκεί σίγουρα υπάρχει ένα μεγάλο ερωτηματικό.

  5. avatar Gkortsos

    Ναι αλλα τα ποιο πολλα εχουν αυτονομια περιπου 250χλμ..
    Εαν καποιος θελει να παει στο χωριο του στα βουνα που ειναι 300-400χλμ ουτε καν..η εαν φτασει εκει θα το παρατησει κιολας!!
    Ειναι πολυ νωρις για την Ελλαδα τετοια αυτοκινητα..ουτε τεχνογνωσια υπαρχει ουτε υποδομες..

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει