Ανήμποροι να συνεχίσουν το έργο τους παρουσιάζονται οι μοτοσικλετιστές τις γαλλικής αστυνομίας με την φθορά των κρανών τους να έχει φτάσει πλέον σε επικίνδυνα επίπεδα.

Τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ευρώπη έχουν αρχίσει να παρουσιάζονται και στην «ισχυρή» οικονομικά Γαλλία με τις πρώτες ελλείψεις να κάνουν την εμφάνισή τους στο δημόσιο τομέα και συγκεκριμένα στη γαλλική αστυνομία.

Ειδικότερα, οι αστυνομικοί μοτοσικλετιστές του νομού Μορμπιχάν της Βρετάνης, έλαβαν για τελευταία φορά νέα κράνη το μακρινό 2007. Από τότε μέχρι σήμερα αυτά τα κράνη δεν έχουν ανανεωθεί και η κατάσταση, σύμφωνα και με τους ίδιους, έχει φτάσει στο απροχώρητο. Έτσι, επικαλούμενοι το νόμιμο δικαίωμά τους περί παύσης εργασίας για λόγους ασφαλείας…άραξαν τις μοτοσικλέτες τους και πραγματοποιούν πλέον τις περιπολίες με τα αυτοκίνητα της αστυνομίας της περιοχής, με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό για την άμεση επέμβαση της αστυνομίας σε συγκεκριμένα επεισόδια και συνθήκες.

Ανάλογα με τη συχνότητα και την ένταση της χρήσης η διάρκεια «ζωής» ενός κράνους μπορεί να φτάσει μέχρι και τα πέντε χρόνια. Σύμφωνα με τους Γάλλους αστυνομικούς το διάστημα αυτό είναι πολύ μικρότερο στη δική τους περίπτωση λόγω υπερβολικής χρήσης. Μέσα σε μόλις ενάμιση χρόνο το κέλυφος των κρανών που χρησιμοποιούν είχε ήδη αρχίσει να ξεφλουδίζει και τα πράγματα έγιναν ακόμη χειρότερα καθώς περνούσε ο καιρός σύμφωνα με τις δηλώσεις του Γάλλου αστυνομικού Ντομινίκ Λε Ντουρμέρ: «Τα κελύφη άρχισαν να γίνονται εύθραυστα με αποτέλεσμα να μην προστατεύουν στην επαφή με το έδαφος και οι ζελατίνες, λόγω χρήσης, δεν μπορούσαν να προσφέρουν πλέον την ελάχιστη δυνατή ορατότητα για ασφαλή οδήγηση. Να οδηγούμε υπό αυτές τις συνθήκες είναι για εμάς απαράδεκτο».

Το Υπουργείο Εσωτερικών της χώρας εξέδωσε ανακοίνωση για αντικατάσταση των κρανών «μέχρι το τέλος της χρονιάς», αναφερόμενο παράλληλα σε «ζήτημα με τις προμήθειες» που έχει προκύψει Το τελευταίο δε δείχνει να έχει επίδραση στην απόφαση των αστυνομικών μοτοσικλετιστών να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα για περιπολίες με τις μοτοσικλέτες να παραμένουν αραγμένες στο γκαράζ.

Πηγή: Autotriti.gr