Αυτή είναι η πρώτη ηλεκτρική Mercedes

Παρουσιάστηκε επίσημα στην Στοκχόλμη με τον κωδικό EQC


AUTO
14:01
05/09/2018
Αυτή είναι η πρώτη ηλεκτρική Mercedes
1
loading

Η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Mercedes σε έκδοση παραγωγής είναι γεγονός, καθώς παρουσιάστηκε χθες επίσημα στην Στοκχόλμη με τον κωδικό EQC.

Πρόκειται για ένα μοντέλο της κατηγορία των μεσαίων SUV, που διατηρεί τα αισθητικά χαρακτηριστικά της μάρκας και προσφέρει την παραδοσθακή πολυτέλεια.

Με περίγραμμα coupe-SUV, διακρίνεται από την απουσία εξάτμισης και την «κλειστή» μάσκα στο εμπρός μέρος.

Όμως οι καινοτομίες στο EQC 400 4Matic (το πλήρες όνομα του μοντέλου), βρίσκονται πίσω από τις όμορφες μεταλλικές επιφάνειες που το περιβάλλουν. Εκεί βρίσκονται δυο ηλεκτροκινητήρες (ένας στον εμπρός, ένας στον πίσω άξονα και συνεπώς τετρακίνηση) με συνολική ισχύ 402 ίππων και 765 Nm ροπής.

Οι κινητήρες αυτοί τροφοδοτούνται από μπαταρίες ιόντων λιθίου απόδοσης 80 kWh, που εξασφαλίζουν αυτονομία 450+ χιλιόμετρα, ενώ μπορούν να ανακτήσουν το 70% της χωρητικότητάς τους (από 10-80%) μέσα σε 40 λεπτά.

Όπως είναι φυσικό υπάρχει σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά την επιβράδυνση, ενώ ο οδηγός έχει την δυνατότητα να επιλέξει μέσω πέντε διαφορετικών προγραμμάτων τον ρυθμό ανάκτησης ενέργειας, αναλόγως των συνθηκών και προτιμήσεών του.

Το ηλεκτρικό EQC 400 4Matic διαθέτει τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας της μάρκας, αλλά με τις προδιαγραφές που αντιστοιχούν στην ηλεκτροκίνηση, εξασφαλίζοντας ότι σε περίπτωση ατυχήματος δεν θα προκύψει κίνδυνος για τους επιβάτες από τους ηλεκτροκινητήρες, που σε αυτές τις περιπτώσεις απενεργοποιούνται αυτομάτως.

Τέλος, όσον αφορά την συνδεσιμότητα το EQC διαθέτει το σύστημα infotainment, ΜΒUX (όπως και η νέα A-Class), με τις δίδυμες οθόνες αφής, το οποίο, με ένα σύστημα φωνητικών εντολών και το λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης, λειτουργεί ως «συνοδηγός» εκπαιδευόμενος σταδιακά στις προτιμήσεις του οδηγού.

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

1
σχόλιο
  1. avatar Giorgis

    Μπράβο στη Mercedes που μπήκε στον χορό της ηλεκτροκίνησης. Έφτιαξε ένα εξαρχής ηλεκτρικό, κανονικό αυτοκίνητο και όχι ένα ασχημόπαπο που συνηθίζουν να φτιάχνουν κάποιοι άλλοι απωθώντας τους αγοραστές. Αν εξαιρέσεις βέβαια τις ψεύτικες γρίλιες μπροστά που δείχνουν ότι ακόμη δεν μπορούν οι σχεδιαστές τους να καταλάβουν τη διαφορά από ένα θερμικό. Εσωτερικά, όμορφο και λιτό όπως επιτάσσει η μόδα. Και πολυτελές όπως θα περίμενε ένας πελάτης της εταιρίας. Για την αυτονομία, καλύτερα να περιμένουμε τις πιστοποιήσεις από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού για είμαστε κοντά στην πραγματικότητα. Απομένει τώρα να μάθουμε το πότε, το πόσο, το πού θα διατίθεται και πόσα κομμάτια θα παράγει ετησίως. Τα 2 τελευταία είναι ιδιαίτερα σημαντικά γιατί πολλές εταιρίες φτιάχνουν ελάχιστα κομμάτια, που τις βάζουν μέσα οικονομικά, μόνο και μόνο για να πουλάνε τα συμβατικά αυτοκίνητα σε κάποιες χώρες που έχουν υποχρεωτικά ποσοστά ηλεκτρικών. Ελπίζω να το έχει πάρει σοβαρά η Mercedes και να μην περιοριστεί σε αυτό. Πάντως, επειδή μια από αυτές τις χώρες είναι η Κίνα, που αντιπροσωπεύει το 50%+ της αγοράς ηλεκτρικών, θεωρείται δεδομένο ότι θα φτιάξει εργοστάσιο παραγωγής εκεί, όπως και οι περισσότεροι κατασκευαστές άλλωστε.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει