Η γερμανική εταιρία, σε μία προσπάθεια διαφοροποίησης αλλά και περιορισμού του κόστους, αποφάσισε να διαθέτει τα μελλοντικά ηλεκτρικά της μοντέλα μέσω ίντερνετ.

Παρότι πρόσφατα άνοιξε μία ειδική έκθεση του Λονδίνο, στην οποία θα διαθέτει τα μελλοντικά i3 και i8, η BMW σκέφτεται να μην περιοριστεί στην «παραδοσιακή» λογική των αντιπροσωπειών αλλά να προχωρήσει και σε online πωλήσεις. Αυτό όχι για να «πρωτοπορήσει» αλλά γιατί έτσι δείχνει αποδοτικότερο στην προκειμένη περίπτωση.

Τόσο το i3, που θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2013, όσο και το i8, που θα ακολουθήσει ένα χρόνο μετά, είναι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, περιορισμένης παραγωγής και απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό.

Αναφορικά με το i3, οι προβλέψεις κάνουν λόγο για 31.000 μονάδες ετησίως, που ναι μεν ξεπερνάνε τις πωλήσεις της Ζ4, δεν παύει όμως να είναι χαμηλές για μία συνολική προώθηση του μοντέλου.

Η διάθεση μέσω ίντερνετ, ταυτόχρονα με την παρουσία των μοντέλων σε ορισμένες, ειδικές εκθέσεις, θα βοηθήσει τη BMW στη μείωση του κόστους, που θα κληθεί να πληρώσει ο τελικός χρήστης.

Αυτό βεβαίως αφορά κυρίως την αγορά της Ευρώπης, που είναι πιο ευέλικτη, καθώς στις περισσότερες πολιτείες των ΗΠΑ απαγορεύεται με νόμο η απευθείας διάθεση αυτοκινήτων από τον κατασκευαστή, χωρίς τη μεσολάβηση dealers.

Εάν αυτό αποδώσει οικονομικά, υπολογίζεται ότι η τιμή του i3 στις ευρωπαϊκές αγορές θα κυμαίνεται γύρω στα 40.000 ευρώ, ενώ αυτή του μεγαλύτερου i8 θα ανέρχεται στα 100.000 ευρώ.

Πηγή: autotriti.gr