Γιατί όλο και περισσότεροι οδηγοί αλλάζουν πλέον σε υγραέριο;

Η υγραεριοκίνηση αποτελεί τη φθηνότερη και πιο αξιόπιστη λύση μετακίνησης


AUTO
10:00
12/07/2018
Γιατί όλο και περισσότεροι οδηγοί αλλάζουν πλέον σε υγραέριο;
24
loading

Με την βενζίνη να έχει ξεπεράσει το 1,60 στην Αττική και να οδεύει προς τα 2 ευρώ στην επαρχία, το υγραέριο κίνησης και το φυσικό αέριο δίνουν τη λύση σε χιλιάδες νοικοκυριά!

Είναι πλέον γνωστό πως η υγραεριοκίνηση αποτελεί τη φθηνότερη και πιο αξιόπιστη λύση μετακίνησης που έχουν επιλέξει έως σήμερα εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες με στόχο τη μείωση των εξόδων τους.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που το υγραέριο είναι, πλέον, πολύ δημοφιλές και στους επαγγελματίες οδηγούς οι οποίοι αντιμετωπίζουν εν μέσω της εργασίας τους, ιδιαίτερες προκλήσεις.

Η οπτική αυτή έχει δώσει τα τελευταία χρόνια επίσης τη δυνατότητα σε πολλούς ιδιοκτήτες να διατηρήσουν  μεγαλύτερα αυτοκίνητα ή SUV, τα οποία αποτελούσαν μέχρι πρότινος «κόκκινο πανί» λόγω της μεγάλης κατανάλωσής τους.

Έτσι, τώρα, είτε ένα μικρότερου κυβισμού αυτοκίνητο, είτε ένα μεγαλύτερο και βαρύτερο με εγγενώς υψηλότερη κατανάλωση, δεν είναι απαγορευτικά, καθώς το υγραέριο μειώνει το κόστος καυσίμου περίπου στο μισό και κάνει τη χρήση του  αυτοκινήτου και πάλι «ανώδυνη».

Πέρα από την οικονομία και το μεγάλο δίκτυο πρατηρίων υγραερίου, που ξεπερνούν τα 950 σε όλη την Ελλάδα, το υγραέριο είναι πλέον και το πιο ασφαλές καύσιμο, με ποικίλες μελέτες και τεστ στην Ευρώπη να αποδεικνύουν έμπρακτα την αξιοπιστία του.

Σε όλα τα παραπάνω οφέλη έρχεται να προστεθεί και η ταχεία απόσβεση της εγκατάστασης σε πολύ μικρό διάστημα, καθώς η εξοικονόμηση χρημάτων, όπως επιβεβαιώνουν οι οδηγοί LPG, ξεπερνά κατά πολύ τα 1500ευρώ ετησίως για ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο.

Όσο για την τιμή του υγραερίου; Ήταν, είναι και θα παραμείνει μακράν πιο οικονομική, τόσο από το diesel (περίπου 30% διαφορά) όσο και από την αμόλυβδη (περίπου 50%) , ανάγοντας το εναλλακτικό αυτό καύσιμο στο πιο έξυπνο καύσιμο μετακίνησης.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η επιλογή του κατάλληλου εγκαταστάτη είναι εξίσου σημαντική με την ίδια την απόφαση της εγκατάστασης!

Εμπιστευθείτε μόνο εξουσιοδοτημένα και πλήρως πιστοποιημένα συνεργεία που εγγυώνται το υψηλό επίπεδο προδιαγραφών στις εγκαταστάσεις τους, τις άρτιες γνώσεις των τεχνιτών τους και την ποιότητα των συστημάτων τους.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

24
σχόλια
  1. avatar SPINDOCTOR

    Άνθρωπε την έχεις ψωνίσει για τα καλά!!!

    1. avatar cptAlepou

      Φιλε μου μην το κανεις προσωπικο, δεν ειναι. Το ξερω οτι δεν σου αρεσουν αυτα που διαβαζεις, αν ομως σηκωσης το κεφαλι σου και δεις λιγο μακρυτερα απο τον κοσμο που εχεις κτισει θα δεις οτι ο κοσμος ζει. Δεν κλαιγεται. Οι περισσοτερο χτυπημενοι ειναι οι νεοι που αν δεν εχουν επαρκη διαπιστευτηρια (σπουδων και πειρας) δεν βρισκουν ευκολα ικοανοποιητικη δουλεια και οι συνταξιουχοι που τους ληστευουν τις αποταμιευσεις μιας ζωης. Οι περισσοτεροι ενδιαμεσοι (εκτος δημοσιων υπαληλων, βεβαια) εχουν δημιουργησει μια πορεια και βρισκονται σε αποδεκτη θεση παρα τις αντιξοοτητες.
      Προσωπικα γνωριζω νεο (32 ετων), μηχανικο που δουλευει το πρωι σε ΚΤΕΟ, το βραδυ γκαρσονι σε ταβερνα και τον ελευθερο χρονο του, για περισσοτερο χαρτζιλικι, ασχολειται με σερβις και γιαλισμα αυτοκινητων φιλων και γνωστων. Δεν κλαιγεται. Μια χαρα τα παει. Αυτο σημαινει πως οταν καποιος θελει, λυσεις υπαρχουν.

  2. avatar SPINDOCTOR

    Βλέπω μικρά 900 - 1000κεκ αυτοκίνητα καθώς & μεσαίου κυβισμού 1600κεκ & χρησιμοποιούν Αέριο. Κύριοι, άμα δεν μπορείτε να υποστηρίξετε ένα τέτοιο αυτοκίνητο με βενζίνη ή πουλήστε το ή ανεβείτε σε ένα τραίνο ή ένα καράβι και μεταναστεύστε αλλού, σε άλλη χώρα
    ...Και 2 ευρώ να φτάσει η αμόλυβδη (που κάποτε θα φτάσει....) με χρήση του αυτοκινήτου για τα υποχρεωτικά και απολύτως αναγκαία...βγαίνει. Για τις βόλτες όμως δεν βγαίνει!!!
    Το λέω αυτό γιατί στις Βόλτες είμαστε πρώτοι....και τα πρώτα Βολτάκια!!!

    1. avatar αλμαρκο

      Και εσύ τι είσαι κόκορας για να μας πεις τι θα κάνουμε η ο μπαμπάς σου τα πληρώνει όλα και είσαι 35 χρονών

    2. avatar cptAlepou

      Μαλλον αναποδα τα λες φιλε μου. Για τα υποχρεωτικα και απολυτως αναγκαια υπαρχουν και οι συγκοινωνιες και τα ταξι τα οποια παρεπιπτοντως ειναι τα φτηνοτερα που υπαρχουν στην ευρωπη και σε ολον τον "πολιτισμενο" κοσμο. Το οχημα σε παει κυριως βολτα με ανεση. Το λεοφορειο δεν σε παει βολτα. Και στο κατω κατω ο φυσιολογικος κοσμος δουλευει για να ζηση και δεν ζει για να δουλευει οπως μερικοι κολλημενοι που χαλανε την πιατσα. Οποτε για μια βολτα ζουμε. Το μεγα προβλημα ειναι οτι ο περισσοτερος κοσμος δεν αγοραζει αυτοκινητο συμφωνα με τις αναγκες του και τις δυνατοτητες του αλλα αγοραζει κυριως για να το δειχνη στους γειτονες. Γιαυτο και βλεπεις οτι οι περισσοτεροι αγοραζουν ακριβα ή πανακριβα τερατα για να πηγαινουν στο γραφειο με prestige.Ακομα και αν βγαινουν σπανια απο την Αθηνα για ταξιδι (μεχρι το χωριο, να δειξουμε το Μερσεντε!! Ας ειναι και Α140. Αρκει να ειναι Μερσεντε!!! με γκαζι!!!)

      1. avatar ΚΛΑΣΙΚΟΣ….

        ....Βολτάκιας τρελός είσαι Ελληνάρα μου!!!....Το αυτοκίνητο το παίρνεις για να πας στη δουλειά σου όταν πραγματικά χρειάζεσαι 3 συγκοινωνίες για να πας (& να κοιμηθείς λίγο παραπάνω), το παίρνεις μια φορά τη βδομάδα για να πας Σούπερ Μάρκετ για τα ψώνια σου, το παίρνεις για να πας μια στις τόσες μια βόλτα, για διασκέδαση!!!
        Όταν όμως βλέπεις λεωφόρους στις 11:00 το πρωί & έχουν κίνηση ή είναι μποτιλιαρισμένες....όταν όλοι οι Δημ. Υπάλληλοι έχουν πάει στις υπηρεσίες τους, όταν οι Ελεύθεροι Επαγγελματίες είναι ήδη στα μαγαζιά τους, όπως και οι υπάλληλοι τους είναι & αυτοί στις δουλειές τους....(γενικά όλοι οι παραγωγικοί άνθρωποι), τα Ταξί η πλειοψηφία τους είναι αραγμένα σε ουρές στις πιάτσες.....ποιοί είναι τότε αυτοί που κυκλοφορούν (συνήθως ένας μόνο στο κάθε αμάξι) τέτοιες ώρες και δημιουργούν κομφούζιο; Να σου πω εγώ, οι Άνεργοι, οι Ανεπάγγελτοι, οι φρέντο εσπρεδάκιδες (παλιά ήταν φραπεδάκιδες) και γενικά όλοι οι κολοβαρώντες......& για να σε προλάβω, δες όλες τις καφετέριες που είναι τίγκα καθημερινές τις ώρες που άλλοι δουλεύουν....ποιοί είναι αυτοί που τις γεμίζουν;
        Και επανέρχομαι.....1000 κεκ αυτοκίνητο 5ετίας, 50 ευρώ τη βδομάδα αμόλυβδη του φτάνει & του περισσεύει 200 ευρώ το μήνα.....άμα δεν έχεις 200 ευρώ το μήνα max να διαθέσεις για το αμάξι σου για τις μετακινήσεις σου.....τότε πέτα το & πάρε παπί...

        1. avatar cptAlepou

          250 Ευρω τον μηνα χαλαω με το δυομισαλιτρο STI και χαλας εσυ με το χιλιαρι 200 για να πας στην δουλεια σου μονο???? Μαλλον τοχεις χασει λιγακι. Ισως τελικα να συμφερει να παρη μεγαλυτερα και καλυτερα αυτοκινητα ο κοσμος για να κανει οικονομια. Δηλαδη τοχεις χασει πολυ, και δεν καταλαβαινεις οτι δουλεια δεν σημαινει μονο γραβατα και γραφειο. Οι μισοι και παραπανω γυρνανε στους δρομους και τους βγαινει ο [...] για να βγαλουν ενα μεροκαματο και τις περισσοτερες φορες βγαζουν και περισσοτερα απο τους καρεκλοκενταυρους των γραφειων. Απλως πρεπει να κυνηγανε την δουλεια. Να ιδρωσουν και να κοπιασουν. Κατι που οι περισσοτεροι πατοκουμπιδες ης νεας γενιας δεν ξερουν καν τι σημαινει. Και αν δεν βγαινεις θα κανεις και δευτερη δουλεια αν χρειαστη. Και δεν θα καθεσαι να κλαις την μοιρα σου ουτε θα στειλης την γυναικα σου να καθαριζει τουαλετες για να συμπληρωση εισοδημα. Εισαι ακυρος φιλε μου σε ολα. Λυπαμαι...
          Επισης μην ξεχνας οτι υπαρχουν παρα πολλοι ανθρωποι που εχουν κανει καταλληλες επιλογες και εχουν δουλεψει στην ζωη τους ωστε να βρισκονται τωρα αρκετα ψηλοτερα απο το μινιμουμ των 400 ευρω τον μηνα. Μηπως φταινε και αυτοι που κανανε σωστες επιλογες στην ζωη τους και σου χαλανε το σεναριο??????

          1. avatar ΦΙΛΕ…

            ....τα έχεις εντελώς χαμένα!!!.....Τί δεν καταλαβαίνεις πές μου;....έφερα 1 παράδειγμα με αμάξι 1000κεκ και 200 ευρώ το μήνα καύσιμα, που όπως φαίνεται τα υπολόγισα και "πλούσια" αφού εσύ με 2,5 λιτρο ξοδεύεις 250 ευρώ το μήνα. Τί είπα; ότι άμα κάποιος δεν μπορεί να "υποστηρίξει" με 200 ευρώ το μήνα το αμάξι του & το κάνει Αέριο,καλύτερα να το δώσει. Βγάζεις το κόμπλεξ σου & λές...λές...λές!!! Ότι θέλεις λές, άμα όλοι αυτοί που δημιουργούν μποτιλιαρίσματα στους δρόμους, στις 11:00 το πρωί, κυνηγάνε το μεροκάματο, τότε η οικονομία μας θα Γ....... & θα έδερνε!!!.....η πλειοψηφία είναι κολωβαράκηδες....άν δεν έχεις καταλάβει ότι το 1/3 του πληθυσμού ΔΟΥΛΕΥΕΙ & ΠΛΗΡΩΝΕΙ...τα άλλα 2/3 που κάθονται....τότε ζείς αλλού!!!.....Και απευθύνομαι σε αυτά τα 2/3....αφού δεν έχετε & δεν μπορείτε.....τι στην ευχή τη θέλετε τη κούρσα; Εχθές Κυριακή ήταν τα μαγαζιά ανοιχτά, έγινε το αδιαχώρητο (βρέθηκα στο the mall, & στο factory)....μόνο το 1/5 ψώνισε κάτι & δεν το λέω εγώ, το είπαν οι εμπορικοί σύλλογοι......τα άλλα 4/5 ξέρεις τί έκαναν; μάντεψε....ΒΟΛΤΑ!!!

          2. avatar cptAlepou

            Δεν γινεται συζητηση φιλε μου. Το πνευματικο επιπεδο εχει πεσει πολυ χαμηλα. Βγαλε το κεφαλι απο τον λακο που τοχεις χωσει, μπας και δεις την πραγματικοτητα, και σταματα να προσβαλεις τους αλλους επειδη δεν σου αρεσει αυτα που λενε. Ουτε χαμενα τα εχω, ουτε κομπλεξ εχω. Απλως εχω δουλεψει και δουλευω πολυ στην ζωη μου και οσο μπορω περναω καλα. Και ειναι πολλοι σαν και μενα. Και δεν υπαρχει κανενας ηλιθιος να γυρνοβολαει στους δρομους χωρις λογο μονο για να υποστηριξης τα δικα σου σεναρια. Ολοι εχουν λογους να κυκλοφορουν στους δρομους, γινεται σε ολον τον πλανητη και κανεις δεν εχει το δικαιωμα να τους κρινη.

  3. avatar Κρίκος

    Τα περί ασφάλειας μήπως να τα πείτε και στο The Mall, να ενημερωθεί, που απαγορεύει με επιγραφή την είσοδο στο πάρκινγκ οχημάτων με υγραέριο;

  4. avatar Ενανού αλλουνού

    Τα έξοδα επισκευής είναι περισσότερα από την όποια οικονομία στο καύσιμο.Αέριο βάζει κάποιος που κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα κάθε μήνα κι όχι ένας που θέλει απλά να καίει φθηνότερο καύσιμο.ΜΗΝ,απλά,γνώμη μου κι ας έχω βάλει.

  5. avatar Η…

    ..χώρα βαλκανοποιθηκε πληρως.Μπανανια κ με την βούλα, πάει η πατέντα λόγω φτώχειας συννεφο.

  6. avatar Carman

    Θα σας πω τη γνώμη μου για το υγραέριο. Κατ'αρχην η οικονομία δεν ειναι 50 η 60 τις εκατό όπως αρέσκονται να λένε οι εγκαταστατες το ποσοστό ειναι γύρω στο 30-35. Ενα ειναι σίγουρο το αυτοκίνητο δουλεύει καλύτερα. Τωρα η εγκατάσταση χρειάζεται το μάστορα της. Μη βλέπετε τις διαφημίσεις ξεγελάνε εγώ πήγα σε μεγάλο όνομα της αγοράς και σας λέω ότι ειναι απάτη. Άρπα κόλα όσο για τη διαφήμιση του δωρεάν σέρβις για δυο χρόνια όταν πήγα για το πρώτο το είχαν ξεχάσει. Όνομα δε λέω ειναι όμως ο ποιο διαφημισμένος τσοπάνης.

  7. avatar Gdoc

    ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ.
    KAI TO TEΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2019.
    ΕΚΕΙ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΤΡΕΛΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ LPG….

    Η ΟΔΗΓΙΑ 96/2003 ΤΗΣ ΕΕ!

    Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΧΕΙ ΘΕΣΠΙΣΕΙ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ (96/2003), ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
    Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 25%, ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΙΝΑΙ 100%...
    …..ΕΩΣ ΤΟ 2019.

    ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΝΥΓΗΡΙ...

    1. avatar ΤΜ

      Μέχρι τότε θα έχω βγάλει 4-5 φορές τα λεφτά του! Μπορεί να λέω και λίγο.Γεμίζω με 0,88 ή τέτοια αναλογία σε σχέση με τη βενζίνη τα τελευταία 5χρόνια και κάνω 15.000χλμ το χρόνο.

  8. avatar Φ1

    Αυτά είναι για τους φτωχους

    1. avatar cptAlepou

      Πολυ σωστα. Τουλαχιστον οι φτωχοι εχουν δικαιολογια. Εχω δει τυπους που δεν ξερουν τι εχουν, με πανακριβα αυτοκινητα και βαζουν γκαζι για να κανουν οικονομια. Εκει να δης μιζερια.

      1. avatar Age

        Έτσι γίνανε πλούσιοι φίλε. Σπάγγοι!

  9. avatar Homeboy

    Απλά για πληρώνουν βαλβίδες και καπάκια .Ειδικά και το δοχείο λαδιού [email protected] Αν δεν μπορείτε αγοράστε ντιζελιά και σφύριξε.

    1. avatar ΤΜ

      Μετά από 150.000χλμ ΜΕ ΑΕΡΙΟ άνοιξα καπάκι για να βάλω πιο επιθετικούς εκκεντροφόρους. Μια χαρά τις είδαμε τις βαλβίδες. Και στροφάρανε και 7.200 με 1.5bar. Ποιο diesel βγάζει 250-300 άλογα από τα 1800κυβικά?

      1. avatar cptAlepou

        Φιλε μου, ελαχιστα αυτοκινητα βγαζουν απο 1800 κυβικα 250-300 αλογα και αυτα ειναι αρκετα ακριβα. Επισης πρεπει να εχουμε υπ'οψιν μας οτι αυτοι οι κινητηρες ειναι ζορισμενοι οποτε για να τους κρατησης σε καλη κατασταση μακροπροθεσμα θελεις περισσοτερη προσοχη και επομενως περισσοτερα εξοδα, κατι που φυσικα αν εxεις μυαλο στο κεφαλι σου, το εχεις προβλεψει και το εχεις δεχθει (και εγω καπου εκει ειμαι με το STI) Ομως το να βαλης σε καποιο τετοιο οχημα γκαζι κατανταει απιστευτη μιζερια και κακομοιρια. Το STI καιει 17-18 με μετριο πατημα. Το εχω δεχθει. Αν φτασω στο σημειο να μην εχω λεφτα για βενζινη ή θα το πουλησω (μαλλον απιθανο) ή θα το παρκαρω στο γκαραζ και θα το βλεπω μεχρι νεωτερας (το πιθανοτερο). Γκαζι ομως δεν του βαζω. Δεν συμβιβαζονται αυτα τα δυο, πως να το πω αλλοιως??? Ηταν επιλογη μου και περιεχει ολα τα επακολουθα....

        1. avatar ΤΜ

          Μπα φίλε μου, προτιμώ να τα τρώω αλλού. Φάτα εσύ στις βενζίνες για να μην σου φαίνεται κακομοιριά. Εμένα μου φαίνονται κορόιδα αυτοί που πληρώνουν τους βενζινάδες και που αγοράζουν 2.500 και 3.000κυβικά και χρυσοπληρώνουν τέλη, φόρους πολυτελείας και ασφάλιστρα για 220 άλογα. Audi A4 1.8TSI με IHI τουρμπίνα με πολύ χαμηλή πιεσούλα βγάζει 310αλογάκια σε maha δυναμόμετρο. Κάνοντας 15.000-20.000 χιλιομετράκια το χρόνο με αέριο την τελευταία 5ετία, έχω εξοικονομήσει πολλά και τα έχω φάει σε άλλα γούστα και δεν χαζογελάει μαζί μου ο βενζινάς. Σιγά μην πουλήσω τέτοιο αυτοκίνητο. Για πλάκα σηκώνω λίγη πίεση και πάω 360αλογάκια. 4κίνηση και τέτοια κούρσα! Δε χρειάζεται πλέον να στηρίζεις τόσο πολύ το κράτος μόνος σου, άσε να βάλουν και άλλοι λίγη πλάτη. Σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία πλέον πέφτουν τα κυβικά και μεγαλώνουν οι τουρμπίνες. Και όσον αφορά την αξιοπιστία, το προηγούμενο μου αυτοκίνητο 1.8 20VT με 340άλογα και ΑΕΡΙΟ ΠΑΛΙ μετά από 230.000χλμ το βαρέθηκα και το πούλησα. Ο νέος ιδιοκτήτης του γείτονας μου λέει ότι το αυτοκίνητο πυροβολάει!

          1. avatar cptAlepou

            Φιλε, δεν τα λες και ασχημα.Ομως αν στις επιλογες και γενικα στην διαβιωση του ανθρωπου πρωταρχικο λογο εχει η μονο η οικονομια τοτε αυτο ειναι μιζερια. Αλλο να εισαι υποχρεωμενος, αλλα τουρμπο με γκαζι??? Με προσβαλεις!!! Δεν ειναι κακο το AUDI. Αν και η τετρακινηση των AUDI δεν ειναι και η καλυτερη (για το Α4 και πανω μιλαω. Τα συστηματα Haldex, συνεκτικοι συμπλεκτες και αλλα συναφη αποριπτονται). Ειναι πιο βαρια και εχουν πολυ υποστροφικη συμπεριφορα. Οσο για τουρμπινες... και εγω τουρμπινα εχω αλλα ειναι παντα προτιμοτερο ατμοσφαιρα με περισσοτερα κυβικα. Οποιος δεν εχει ζησει με μεγαλο εξακιλινδρο ή οκτακυλινδρο κινητηρα δεν ξερει τι σημαινει αυτο.

  10. avatar Giorgis

    Για να εξοικονομήσεις 1500 ευρώ το χρόνο σε σχέση με τη βενζίνη πρέπει να κάνεις 30.000 χλμ.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει