Ο μοναδικός αγώνας του Παγκοσμίου πρωταθλήματος που διεξάγεται Δευτέρα, έφερε πλήθος ανακατατάξεων και ανατροπές στη βαθμολογία.

Όπως έχει συμβεί πολλές φορές φέτος, με την εκκίνηση στο Α’ σκέλος μπροστά έφυγε ο Tom Sykes, οδηγώντας για 5 γύρους. Έπειτα ο Melandri του αφαίρεσε την πρωτοπορία, ακολουθούμενος από τον Carlos Checa. Μετά από μόλις 2 γύρους ο Ισπανός έκανε την κίνησή του, πέρασε και έφυγε μπροστά δημιουργώντας διαφορά.

Προς το τέλος ο Melandri προσπάθησε να πλησιάσει, ωστόσο ο Carlos με μαεστρία διατήρησε τα δευτερόλεπτα ανάμεσά τους σε επίπεδα ασφαλείας και δεν απειλήθηκε πραγματικά ως το τέλος.

Ο Biaggi μονομάχησε καθόλον τον αγώνα με τον Rea, προσφέροντας ωραίο θέαμα. Γύρο τον γύρο ο έμπειρος Ιταλός ακολουθούσε τον Rea κολλημένος στην ουρά του, ψάχνοντας την ευκαιρία. Στη μεγάλη ευθεία ειδικά το πλεονέκτημα της RSV4 ήταν σημαντικό και τελικά εκεί ήταν που πέρασε 2η.

Ο Biaggi κατάφερε να αποκρούσει κάθε επίθεση του Βορειοϊρλανδού στη συνέχεια και τελικά τα 2 ζευγάρια τερμάτισαν με αυτή τη σειρά. Ο Checa μπροστά από τον Melandri και ο Biaggi μπροστά από τον Rea, καθώς οι δύο γερόλυκοι του πρωταθλήματος απέφυγαν το παραμικρό λάθος.

Πέμπτος τερμάτισε ο έτερος της Aprilia Eugene Laverty ενώ ο poleman Τσέχος Jakub Smrz (Liberty Racing Team Effenbert Ducati) ήταν μόλις 6ος.

Προς τα πίσω κύλησε ο Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) μέχρι που τον έφθασε και πέρασε ο Chaz Davies (7ος με την Aprilia της ParkinGO MTC). Η κατρακύλα του Sykes σταμάτησε λοιπόν στην 8η θέση.

Πίσω είχαμε αρκετές πτώσεις, ανάμεσά τους και του John Hopkins, χωρίς ωστόσο σοβαρές σωματικές ή υλικές επιπτώσεις. Η βελούδινη ροή της Ducati στις στροφές την κράτησε μπροστά από τα τετρακύλινδρα, παρότι στη μεγάλη ευθεία είχε μειονέκτημα 20 χιλιομέτρων!

Οι συνθήκες στην πίστα στη διάρκεια του Α’ Σκέλους ήταν στεγνές, ωστόσο κανείς από τους αναβάτες δεν κατάφερε να πιάσει τα 200μίλια ανά ώρα (320km/h) και να κερδίσει το βραβείο που προσφέρει η πίστα. Τρεις όμως έφθασαν πολύ κοντά, με την τηλεμετρία να δείχνει Vmax 319,2χλμ/ώρα.

Στην βαθμολογία ο Biaggi διατηρεί την πρωτοπορία με 144,5 βαθμούς, ακολουθούμενος από τον Sykes (131,5), τον Checa (130,5), τον Rea (121) και τον Melandri (117,5).



Αποτελέσματα Α’ Σκέλους

Θέση Αναβάτης Μοτοσυκλέτα Χρόνος

1 CHECA C Ducati 1098R 38’21.283 (21 γύροι/103,047km, μέση ωριαία 161,201km)
2 MELANDRI M BMW S1000 RR 2.313
3 BIAGGI M Aprilia RSV4 Factory 5.338
4 REA J Honda CBR1000RR 5.517
5 LAVERTY E Aprilia RSV4 Factory 12.201
6 SMRZ J Ducati 1098R 13.262
7 DAVIES C Aprilia RSV4 Factory 19.662
8 SYKES T Kawasaki ZX-10R 21.292
9 FABRIZIO M BMW S1000 RR 21.450
10 HASLAM L BMW S1000 RR 23.433
11 GIUGLIANO D Ducati 1098R 23.696
12 GUINTOLI S Ducati 1098R 24.752
13 CAMIER L Suzuki GSX-R1000 29.400
14 BADOVINI A BMW S1000 RR 31.222
15 BAZ L Kawasaki ZX-10R 32.966
16 BERGER M Ducati 1098R 35.409
17 AOYAMA H Honda CBR1000RR 52.153
18 TURPIN S Ducati 1098R 1 Lap
19 HOLDEN J BMW S1000 RR 1 Lap