Το Β’ Σκέλος του αγώνα Superbike στο Donington Park είχε επεισοδιακό τέλος. Ο Jonathan Rea συγκρούστηκε στην τελευταία στροφή με τον Haslam, ο οποίος έπεσε παρασέρνοντας και τον άτυχο Marco Melandri.

H BMW πνέει τα μένεα εναντίον του Rea και ζητά να ακυρωθεί ο αναβάτης της Honda, ως υπεύθυνος της καραμπόλας που έβαλε τέλος στο όνειρό της για καθολική επικράτηση στον αγγλικό γύρο του πρωταθλήματος.

Πάντως ο αγώνας ήταν ένα θρίλερ σε όλη του τη διάρκεια, με πολλά επιθετικά προσπεράσματα από τους ίδιους αναβάτες που είχαν μονοπωλήσει τις πρώτες θέσεις στο Α’ Σκέλος. Δηλαδή τους Tom Sykes, Max Biaggi, Leon Haslam και Marco Melandri. Η δραματική εξέλιξη του τελευταίου γύρου σφράγισε το αποτέλεσμα και έδωσε μιαν απρόσμενη τροπή στον αγώνα.

Στην τελευταία στροφή πρώτος ήταν ο Leon Haslam. Τότε ο Melandri αποφάσισε να κάνει μια απονενοημένη κίνηση, βουτώντας στο εσωτερικό του συναθλητή του. Δεν μπόρεσε όμως να κρατήσει τη γραμμή αυτή, ανοίχτηκε και ο Haslam προσπάθησε αμέσως να κλείσει το κενό, αλλά εκεί είχε ήδη τρυπώσει ο Rea που προσπάθησε να εκμεταλλευτεί το κενό που άφησε ο Melandri.

Η επαφή ήταν αναπόφευκτη, αλλά το αποτέλεσμά της άνισο, καθώς ο Haslam έπεσε, και ενώ γλιστρούσε στην άσφαλτο, παρέσυρε και τον Melandri. Οι δύο της BMW κατέληξαν στο γρασίδι λίγα μέτρα από τον τερματισμό, φανερά εκνευρισμένοι. Ο Haslam κατάφερε να βάλει μπροστά τη μοτοσυκλέτα του και να συνεχίσει τερματίζοντας 15ος.

Ο Rea από την άλλη επιβίωσε της σύγκρουσης και κληρονομώντας την πρωτοπορία, τερμάτισε εύκολα πρώτος, με τον Max Biaggi 2ο και τον Tom Sykes 3ο.

Ακολούθησαν οι Leon Camier και Sylvain Guintoli, ο οποίος έκανε έναν μοναχικό αγώνα ανάμεσα στους πρώτους και την ομάδα των επόμενων Ayrton Badovini, Chaz Davies, Loris Baz, Peter Hickman και Hiroshi.

Για την Althea Racing ήταν ένα ακόμα σκέλος που θα θέλει να ξεχάσει γρήγορα. Ο Carlos Checa προσπάθησε να περάσει στην Κ1 του πρώτου γύρου τον Laverty, έπεσε και συμπαρέσυρε τον άτυχο Jakub Smrz αλλά και τον συναθλητή του Davide Giugliano.

Τελικά ούτε ο Laverty γλίτωσε την «αγορά οικοπέδου», καθώς ελάχιστα αργότερα στην στροφή Craners είχε μια πολύ θεαματική πτώση, χωρίς επιπτώσεις ευτυχώς.

Μετά το Β’ Σκέλος ο Checa κατρακύλησε στην 4η θέση της βαθμολογίας.

Το Donington άλλαξε δραματικά τη βαθμολογική κατάσταση των 4 πρώτων. Ο Biaggi εξακολουθεί να προηγείται αλλά με 128,5 βαθμούς, όμως τώρα δεύτερος είναι ο Sykes με 123,5, τρίτος ο J.Rea με 108, ο Checa μόλις 4ος με 105.5 και πέμπτος ο Melandri με 97,5.

Δείτε το βίντεο του αγώνα για να πάρετε μια γεύση από τις μάχες, τις στενές επαφές αλλά και την ταυτόχρονη πτώση των δύο BMW στην τελευταία στροφή του αγώνα…

Αποτελέσματα

Θέση No. Αναβάτης Μοτοσυκλέτα Χρόνος Διαφορά

1 65 REA J Honda CBR1000RR 1’29.213
2 3 BIAGGI M Aprilia RSV4 Factory 1’28.995 0,508
3 66 SYKES T Kawasaki ZX-10R 1’29.130 2,029
4 2 CAMIER L Suzuki GSX-R1000 1’29.641 4,245
5 50 GUINTOLI S Ducati 1098R 1’29.466 6,595
6 86 BADOVINI A BMW S1000RR 1’29.914 17,469
7 19 DAVIES C RSV4 Factory 1’30.028 17,788
8 76 BAZ L Kawasaki ZX-10R 1’30.230 21,093
9 60 HICKMAN P Suzuki GSX-R1000 1’30.320 21,866
10 4 AOYAMA H Honda CBR1000RR 1’30.249 22,620
11 59 CANEPA N Ducati 1098R 1’30.443 26,764
12 87 ZANETTI L Ducati 1098R 1’30.490 27,043
13 84 FABRIZIO M BMW S1000 RR 1’29.313 28,390
14 18 AITCHISON M BMW S1000 RR 1’31.641 56,618
15 91 HASLAM L BMW S1000 RR 1’29.150 1’20.196

RET 33 MELANDRI M BMWS1000RR 1’29.138 1 Lap
RET 36 MERCADO L Kawasaki ZX-10R 1’32.123 4 Laps
RET 101 MASON G Kawasaki ZX-10R 1’32.513 9 Laps
RET 121 BERGER M Ducati 1098R 1’30.084 11 Laps
RET 34 GIUGLIANO D Ducati 1098R 1’29.638 12 Laps
RET 58 LAVERTY E Aprilia RSV4 Factory 1’29.563 13 Laps
RET 7 CHECA C Ducati 1098R
RET 96 SMRZ J Ducati1098R