Η τσέχικη εταιρεία θέλει να επικεντρωθεί στις δημοφιλείς εμπορικά κατηγορίες, προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις, κάτι που επιβάλει και η στρατηγική ολόκληρού του Ομίλου της VW.

Ως εκ τούτου, η Skoda δε θα φτιάξει γρήγορα και προσιτά μοντέλα, όπως η εικονιζόμενη πρωτότυπη Fabia RS 2000, την οποία η εταιρεία παρουσίασε στην εκδήλωση 2011 GTI-Wörthersee. Όλα τα παραπάνω προέκυψαν από τις δηλώσεις του επικεφαλής τεχνολογίας της εταιρείας, του κου Eckard Scholz, ο οποίος επιπλέον τόνισε πως «η Skoda θα πιάσει τον στόχο των 1,5 εκ. πωλήσεων ετησίως έως το 2018, εάν ασχοληθεί με τις δημοφιλείς κατηγορίες που εξασφαλίζουν μαζικές πωλήσεις».

Οι «καυτές εκδόσεις θα παραμείνουν προς το παρόν στη φάση του πρωτότυπου, με τη Skoda να ετοιμάζει την vRS εκδοχή του MissionL concept, αλλά και μια σπορ παραλλαγή του VisionD concept.

Πηγή: autotriti.gr