Αύξηση πωλήσεων παρουσίασε το BMW Group Hellas το 2015 με τις συνολικές ταξινομήσεις μοντέλων BMW και MINI να φτάνουν τα 4.293 αυτοκίνητα (+20,2% συγκριτικά με το 2014) στην Ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα το 2015, 2.999 οχήματα BMW παραδόθηκαν σημειώνοντας αύξηση 18,6% στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων έναντι της προηγούμενης χρονιάς, με πρωτιές πωλήσεων στην κατηγορία των μικρομεσαίων με τη Σειρά 2 Active Tourer, στη μεσαία κατηγορία με μοντέλα Σειράς 3 και Σειράς 4, καθώς και στην κατηγορία SUV/SAV με μοντέλα X3 και X4. Επιπλέον, 42 οχήματα μάρκας BMWi ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα, μεταξύ αυτών 34 μοντέλα i3 και 8 μοντέλα i8.

Αύξηση πωλήσεων 23,9% σημείωσε και η ΜΙΝΙ για το 2015. Με ταξινομήσεις 1.294 οχημάτων, η Βρετανική μάρκα στην Ελλάδα ξεπέρασε τα 1.044 αυτοκίνητα που είχαν ταξινομηθεί το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς. Το 3θυρο Mini hatch μαζί με το 5θυρο συγκέντρωσαν 880 ταξινομήσεις προσελκύοντας ακόμα περισσότερους πελάτες.

Το μερίδιο αγοράς της BMW διαμορφώθηκε στο 4% σημειώνοντας αύξηση 11% σε σχέση με το 2014. Για το ίδιο διάστημα, το μερίδιο αγοράς της ΜΙΝΙ αυξήθηκε κατά 13,3% συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία της μάρκας στην Ελληνική αγορά.

Η περιοχή της Κεντρικής και Νοτιανατολικής Ευρώπης, που ανήκει το BMW Group Hellas μαζί με 11 χώρες*, σημείωσε αύξηση 17% σε παραδόσεις μοντέλων BMW (51.878 οχήματα) και αύξηση 26% σε παραδόσεις μοντέλων ΜΙΝΙ (6.576 οχήματα) συγκριτικά με το 2014.

* (Οι χώρες της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης είναι: Ελλάδα, Κύπρος, Μάλτα, Βουλγαρία, Κροατία, Σλοβενία, Σλοβακία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Τσεχία, Πολωνία και Αυστρία).

b2

Νίκος Τσάδαρης