Στο πλαίσιο της ανανέωσης της γκάμας των μοντέλων της, η Opel θα λανσάρει τις νέες γενιές του Astra Cabrio και του Zafira που θα υιοθετήσουν τη νέα αισθητική φιλοσοφία της μάρκας, ώστε να λάβουν την πλέον ενδιαφέρουσα σχεδίαση στην ιστορία!

Ένα χρόνο πριν, η Opel παρουσίασε το φιλόδοξο πλάνο ανάπτυξης και ανανέωσης της γκάμας των μοντέλων της, ύψους 11 δισ. ευρώ. Μέσω του πλάνου αυτού, η γερμανική μάρκα φιλοδοξεί να αφήσει πίσω της το πρόσφατο δύσκολο οικονομικά παρελθόν και να ατενίσει με αισιοδοξία το μέλλον. Ο κύριος άξονας λοιπόν του σχεδίου αυτού έχει να κάνει με την υιοθέτηση μιας νέας και πολύ πιο μοντέρνας σχεδιαστικής φιλοσοφίας, που θα μας δείξουν κατά χρονική σειρά, πρώτο το νέο ηλεκτρικό Ampera, έπειτα το νέο Zafira και λίγο αργότερα, το ανανεωμένο Astra και το νέο Astra Cabrio. Το τελευταίο έχει επιβεβαιωθεί για παραγωγή το 2013.

Astra Cabrio

Το νέο Astra Cabrio θα είναι ένα από τα πιο μοντέρνα και δυναμικά οχήματα του είδους. Κύριος εκφραστής αυτού του δυναμισμού θα είναι το εμπρόσθιο τμήμα του, εκεί όπου ξεχωρίζουν τα εντυπωσιακά πάνελ τύπου μπούμερανγκ των φωτιστικών και των προβολέων ομίχλης. Μαζί με τη μεγάλη εισαγωγή στον προφυλακτήρα και το κυρτό ρύγχος, δίνουν στο αυτοκίνητο ένα πολύ επιθετικό παρουσιαστικό. Αντίστοιχα είναι τα δεδομένα και στο πλάι με την παρουσία των γνώριμων από το τωρινό Astra, έντονων νευρώσεων, ενώ πίσω αναμένουμε να δούμε ένα αντίστοιχα μοντέρνο με το εμπρόσθιο, τμήμα.

Παρότι η Opel δεν έχει δώσει περαιτέρω στοιχεία για το νέο Astra Cabrio, γνωρίζουμε ότι πρόθεση των ανθρώπων της είναι να επανέλθουν στην μαλακή οροφή του παρελθόντος. Για αυτό άλλωστε και δεν έχουν χρησιμοποιήσει το όνομα TwinTop του τωρινού ανοικτού Astra, στην επίσημη ανακοίνωση της επιβεβαίωσης παραγωγής του νέου μοντέλου. Οι λόγοι αυτής της επιλογής έχουν να κάνουν με την ανάγκη για μείωση του βάρους του οχήματος (εις όφελος της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2), ενώ σίγουρα, ρόλο έπαιξε και η επιλογή του κύριου ανταγωνιστή, της VW, να επαναφέρει το Golf Cabrio με κουκούλα στη γκάμα των προϊόντων της.

Το νέο Astra Cabrio θα βασιστεί στην ίδια πλατφόρμα με αυτή του χάτσμπακ Astra, δηλαδή τη Delta II της GM, ενώ θα κατασκευάζεται επί Ευρωπαϊκού εδάφους (στο Γκλίβιτσε της Πολωνίας). Στον τομέα των κινητήρων, είναι σίγουρο ότι το μοντέλο θα λάβει τους 1,4 turbo με 120 και 140 ίππους του Astra, αλλά και τον 1,6 turbo με τους 180 ίππους. Με δεδομένο τον ξεχωριστό και μη mainstream χαρακτήρα του, ίσως να μη δούμε σε αυτό κάποια “πράσινη” εκδοχή (δηλ. υβριδικό ή ηλεκτρικό κ.λπ.).

Zafira III

Η τρίτη γενιά του Zafira θα προηγηθεί χρονικά του νέου Opel Astra Cabrio, αφού για τη χώρα μας έχει ήδη δρομολογηθεί το λανσάρισμά της για τα τέλη του 2011. Μάλιστα, η Opel μας έχει δείξει ένα μεγάλο μέρος της εμφάνισης του νέου της πολυχρηστικού, με την παρουσίαση του ομώνυμου πρωτότυπου στην έκθεση της Γενεύης.
Στο πλαίσιο της ανανέωσης της γκάμας των μοντέλων της, η Opel θα λανσάρει τις νέες γενιές του Astra Cabrio και του Zafira που θα υιοθετήσουν τη νέα αισθητική φιλοσοφία της μάρκας, ώστε να λάβουν την πλέον ενδιαφέρουσα σχεδίαση στην ιστορία!

Το νέο Zafira λοιπόν, θα ωφεληθεί και αυτό από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel, υιοθετώντας τη νέα μάσκα με τα πάνελ τύπου μπούμερανγκ των φώτων. Αντίστοιχα, στο πλάι το αμάξωμα θα λάβει τις ίδιες, χαρακτηριστικές νευρώσεις με αυτές των Astra και Insignia, ενώ στο πίσω μέρος εντύπωση προκαλεί η χρωμιωμένη λωρίδα με το λογότυπο της Opel, που προσδίδει premium αισθητικά χαρακτηριστικά.

Η Opel επιμένει στην 7θέσια διαμόρφωση του εσωτερικού και στο νέο Zafira, εξελίσσοντας το σύστημα Flex7 του τωρινού μοντέλου. Έτσι, τα καθίσματα της 3ης σειράς αναδιπλώνονται και πάλι εύκολα στο δάπεδο, ενώ για πρώτη φορά στη δεύτερη σειρά, εκτός από 3θέσια διαμόρφωση, θα υπάρχει η δυνατότητα έξυπνης αναδίπλωσης του μεσαίου καθίσματος, ώστε να προσφερθεί περισσότερος χώρος για 2 επιβάτες. Μάλιστα, τα καθίσματα αυτά θα μπορούν να σύρονται κατά το διαμήκη άξονα. Με τον τρόπο αυτό, το νέο Zafira θα προσφέρει καλύτερους χώρους για 4, 5 ή και 7 επιβάτες.

Η Opel έχει ανακοινώσει ότι στο νέο Zafira μεγάλος πρωταγωνιστής θα είναι ο γνώριμος 1,4 turbo κινητήρας της εταιρείας. Μάλιστα, δεν αποκλείεται να υπάρχει μια νέα εκδοχή του που ύστερα από αρκετές βελτιώσεις, αλλά και την προσθήκη συστήματος start/stop, θα του χαρίσει ακόμη καλύτερες περιβαλλοντικές επιδόσεις. Η πλατφόρμα τέλος, αναμένεται να είναι η ίδια με αυτή του Opel Astra/Ampera, δηλ. η Delta II της GM.

Πηγή: autotriti.gr