Λίγο πριν τη δύση της 25 Μαΐου του 2003, το πλήρωμα ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας στο Διεθνές Αεροδρόμιο Quatro de Fevereiro στην Αγκόλα παρατήρησαν κάτι πολύ περίεργο. Ένα Boeing 727-223, με αριθμό N844AA, τροχοδρομούσε ακανόνιστα σε έναν από τους διαδρόμους. Δεν έγιναν προσπάθειες επαφής με τον πύργο και το αεροσκάφος αναχώρησε νοτιοδυτικά πάνω από τον Ατλαντικό Ωκεανό με όλα τα φώτα σβηστά. Το εν λόγω αεροπλάνο ήταν ασημί, με κόκκινες, άσπρες και μπλε ρίγες, και είχε πρόσφατα γεμίσει με 14.000 γαλόνια καυσίμου, αρκετά για να ταξιδέψει μέχρι 1.500 μίλια.

Ένας Αμερικανός πιστοποιημένος μηχανικός αεροσκαφών, μηχανικός πτήσης και ιδιωτικός πιλότος με το όνομα Μπεν Τσαρλς Παντίλα είχε βρεθεί λίγο νωρίτερα στην Αγκόλα για να επιβλέψει την ομάδα που ανακαίνιζε το παλιό Boeing 727. Η δουλειά ολοκληρώθηκε με επιτυχία και το αεροπλάνο ήταν έτοιμο να ταξιδέψει στις 26 Μαΐου του 2003, σε μια προγραμματισμένη πτήση.

Ο Παντίλα και ο Τζον Μικέλ Μουτάντου, μηχανικός από τη Δημοκρατία του Κονγκό, έλειπαν και εκείνη από την ίδια στιγμή, ενώ η τελευταία φορά που τους είχε δει κανείς ήταν στο αεροπλάνο. Η θεωρία που υποστηρίζει ότι ο Παντίλα το «έκλεψε» είναι αρκετά περίεργη, καθώς χρειάζεται πλήρωμα τουλάχιστον τριών ατόμων για να πιλοτάρει κανείς ένα 727 και ο Παντίλα δεν ήταν κατάλληλος να πετάξει αυτό το είδος αεροσκάφους.

Δεδομένου ότι το περιστατικό έλαβε χώρα λίγο μετά τις σοκαριστικές τρομοκρατικές επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου, το FBI, η CIA και τα υπουργεία εξωτερικής ασφάλειας και εσωτερικής ασφάλειας των ΗΠΑ διερεύνησαν την υπόθεση και δεν βρήκαν τίποτα.

Φαίνεται ότι το 844ΑΑ εξαφανίστηκε κυριολεκτικά από το ραντάρ. Ορισμένοι πιστεύουν ότι καταρρίφθηκε από την Πολεμική Αεροπορία της Αγκόλας πάνω από τον Ατλαντικό Ωκεανό, ενώ άλλοι ισχυρίζονται ότι συνετρίβη λίγο μετά την απογείωση. Είτε έτσι είτε αλλιώς, δεν έχουν βρεθεί ποτέ συντρίμμια στην ξηρά ή στη θάλασσα και μέχρι σήμερα, δεν έχουν ανακτηθεί οι σοροί των επιβαινόντων.

Ο χρόνος εξαφάνισης του αεροσκάφους, την παραμονή της πρώτης προγραμματισμένης πτήσης του, ωστόσο, αναφέρει το planeandpilotmag.com δεν θα μπορούσε να είναι τυχαίος. Το πιο πιθανό συμπέρασμα είναι ότι ο Παντίλα, είτε το έκλεψε για δικό του οικονομικό όφελος είτε το έκανε μετά από εντολή του Τζόζεφ -ιδιοκτήτη του αεροσκάφους. Σύμφωνα με έναν πιλότο από την Λουάντα (πρωτεύουσα της Αγκόλα), το 844AA φάνηκε εκείνο το βράδυ να κατευθύνεται βόρεια και να κατεβαίνει γύρω από την Κινσάσα του Κονγκό.

Χωρίς κανένα αποδεικτικό στοιχείο για ένα ατύχημα που δεν έχει βρεθεί ποτέ, είναι απολύτως πιθανό ο Παντίλα να πέτυχε το σκοπό του, πουλώντας το αεροσκάφος για ανταλλακτικά και να εξαφανίστηκε ξανά μέσα στη νύχτα.