Οι εντάσεις και οι διαγκωνισμοί μέσα στα καταστήματα σούπερ-μάρκετ Intermarche, που σημειώθηκαν εξαιτίας της πώλησης του προϊόντος Nutella με έκπτωση 70%, καταδεικνύουν «τη δίψα μας για κατανάλωση», αλλά επίσης «ένα αληθινό πρόβλημα αγοραστικής δύναμης», δήλωσε ο οικολόγος ευρωβουλευτής Γιανίκ Ζαντό.

«Πιστεύω πως ήταν κυρίως γονείς που ήθελαν να ευχαριστήσουν τα παιδιά τους κάνοντας και λίγη οικονομία επειδή δεν έχουν πολλά», δήλωσε ο Ζαντό στην franceinfo.

Ο ίδιος χαρακτήρισε «αρκετά τρομακτικό (…) το γεγονός ότι άντρωποι φθάνουν σε τέτοιο σημείο για να εξοικονομήσουν λίγα ευρώ, επειδή δεν έχουν αυτά τα λίγα ευρώ» και κατήγγειλε «ένα καταναλωτικό μοντέλο που σήμερα λειτουργεί ξέφρενα».

«Έχουμε ένα αληθινό πρόβλημα αγοραστικής δύναμης για πολυάριθμους Γάλλους και περιλαμβάνει την πρόσβαση σε προϊόντα που έχουν μεγάλη φήμη», πρόσθεσε, όπως μεταδίδει το Γαλλικό Πρακτορείο και αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Μια έκπτωση 70% στα βαζάκια της πραλίνας φουντουκιού Nutella, που είχε ανακοινωθεί χθες Πέμπτη από τα σούπερ-μάρκετ Intermarche, προκάλεσε μεγάλες εντάσεις και αναστάτωση σε πολλά καταστήματα στη Γαλλία. Η Ferrero, ιδιοκτήτρια της μάρκας Nutella, είχε ανακοινώσει πως δεν συμμετέχει στην επιχείρηση αυτή.

«Αγωνίζομαι εδώ και χρόνια να αγοράζω βιολογικά τέτοια προϊόντα ή που να προέρχονται από δίκαιο εμπόριο και οφείλω να αναγνωρίσω πως στους πιτσιρίκους μου δεν αρέσει τόσο το εναλλακτικό προϊόν όσο η Nutella», παραδέχθηκε ο Γιανίκ Ζαντό.