Πιστεύεται ότι είναι η πρώτη διαφήμιση που δείχνει το στήθος μιας νέας μητέρας που θηλάζει και προβλήθηκε στη διάρκεια της χθεσινοβραδινής τελετής των Χρυσών Σφαιρών 2021.

«Εντάξει κορίτσια το έχετε αυτό» ακούγεται μια γυναικεία φωνή στο σποτ της Frida Mom. Στο 75 δευτερολέπτων βίντεο βλέπουμε δυο νέες μητέρες να θηλάζουν τα μωρά της. «Αγαπώ το μωρό μου;» και «είμαι κακιά μητέρα αν σταματήσω τώρα;» σκέφτονται οι γυναίκες και στη διαφήμιση παρουσιάζεται η δύσκολη πραγματικότητα μιας γυναίκας που θηλάζει.

«Φανερώνουμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νέες μαμάδες (και το στήθος τους) ενώ βιώνουν τις δυσκολίες του θηλασμού – από μαλάξεις στις θηλές με ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες μέχρι την επιβράδυνση της ροής με λαχανόφυλλα. Αρκετά ως εδώ. Καιρός να φροντίσετε το στήθος σας, όχι μόνο το μωρό σας», ανέφερε το κείμενο που συνόδευε τη διαφήμιση.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η διαφήμιση προκάλεσε πολλά σχόλια. «Αυτή η διαφήμιση ήταν τα πάντα. Σας ευχαριστώ που δείξατε με τόση ακρίβεια τη μητρότητα», έγραψε κάποιος.

«Δεν θα πω ψέματα, η διαφήμιση για τις Χρυσές Σφαίρες ήταν πιο σημαντική από τις ίδιες τις Χρυσές Σφαίρες. Το λάχανο, η ηλεκτρική οδοντόβουρτσα… η γυναίκα μου τα έχει περάσει όλα. Δεν περίμενα μια τηλεοπτική διαφήμιση να το δείξει αυτό. Ευχαριστώ», ανέφερε ένας χρήστης στο Twitter.

Η διαφήμιση αποτελεί μέρος της εκστρατείας #sprayitforward campaign και δέχτηκε πολλά θετικά σχόλια.

Μια άλλη διαφήμιση της Frida για τα Όσκαρ 2020 είχε κριθεί ακατάλληλη. Σε αυτή φαινόταν μια εξαντλημένη μητέρα στην τουαλέτα να φοράει ειδικά «εσώρουχα» τα οποία δίνονται μετά τη γέννα, ένα εσώρουχο σαν δίχτυ και ειδικές σερβιέτες, για να αντιμετωπίσει την αιμορραγία.