Μια νέα έρευνα, που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Amadeus από την Fast Future Research, μια ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών και συμβουλευτικής, με όνομα Hotels 2020: Beyond Segmentation έρχεται να δείξει την αλλαγή νοοτροπίας και τις απαιτήσεις των μελλοντικών επισκεπτών των ξενοδοχείων και τι σημαίνει αυτό για τους τύπους των ξενοδοχείων που θα συναντήσουμε στο μέλλον. Η έρευνα προσβλέπει σε μια εποχή όπου η εικονική πραγματικότητα, το ανταποδοτικό περιβάλλον των επισκεπτών και τα ρομπότ μπορεί να γίνουν καθημερινότητα, καθώς οι επισκέπτες των ξενοδοχείων θα ζητούν ακόμη μεγαλύτερη εξατομίκευση, αυξημένη άνεση και πιο πρωτοποριακές εμπειρίες. Ταυτόχρονα η έρευνα εστιάζει στα νέα μοντέλα ξενοδοχείων που μπορεί να εμφανιστούν, όπως τα ξενοδοχεία στα οποία η είσοδος επιτρέπεται μόνο με πρόσκληση, ξενοδοχεία κατασκευασμένα σε συνεργασία με πολυτελείς μάρκες, ξενοδοχεία white-label και αλυσίδες ξενοδοχείων catch-all που θα προσφέρουν υπηρεσίες διαμονής από οικονομικά ξενοδοχεία ενός αστεριού μέχρι επιλογές έξι αστεριών. Δείτε τα κύρια ευρήματα της έρευνας στο Supply.gr