Σε κάποιους ανθρώπους αρέσει αυτό που λέμε “βόλτα στα μαγαζιά”. Να επισκέπτονται δηλαδή το κέντρο και να περνάνε ώρες, πηγαίνοντας από μαγαζί σε μαγαζί, επιστρέφοντας στο τέλος με τσάντες γεμάτες προϊόντα.

Εγώ πάλι δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία, γι’ αυτό και μία από τις θετικότερες αλλαγές που έφερε η τεχνολογία- κατά τη γνώμη μου- είναι το “Online shopping”, η ικανότητα δηλαδή να αγοράζεις ό,τι θέλεις, χωρίς να χρειάζεται να βγεις από το σπίτι σου και απλά με μερικά κλικ να έρχεται στην πόρτα σου ο,τιδήποτε έχεις παραγγείλει.

Είμαι θερμός οπαδός των διαδικτυακών αγορών, που σπάνια πλέον κάνω αγορές με φυσική παρουσία σε κάποιο κατάστημα. Από μεγάλα προϊόντα όπως έπιπλα και ρούχα, μέχρι και τα πιο μικρά και καθημερινά, όπως προϊόντα από το φαρμακείο ή τα ψώνια του Σούπερ μάρκετ.

Όσο και αν λατρεύω και αν έχω εξοικειωθεί όμως με τις διαδικτυακές αγορές, έχω μερικές ενστάσεις ακόμη με το συγκεκριμένο τρόπο αγορών. Πρώτον, όταν πρόκειται για προϊόντα για τα οποία δεν είμαι και ο πιο εκπαιδευμένος άνθρωπος, όσο αναλυτικές και αν είναι οι περιγραφές των προϊόντων, εάν δεν έχω έναν ειδικό δίπλα μου να μου εξηγήσει λεπτομερώς και με σαφήνεια γιατί να επιλέξω “αυτό” το προϊόν, αντί για το “άλλο”, δεν μπορώ να προβώ σε αγορά. Επίσης, δεν είναι λίγες οι φορές που ενώ έχω κάνει μία καλή επιλογή προϊόντος, έχω παραβλέψει άλλους παράγοντες, όπως η συνδεσιμότητα με τις λοιπές συσκευές του σπιτιού μου, η αρχιτεκτονική του χώρου και η καλωδίωση και άλλες συνιστώσες για τις οποίες δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις.

Δεύτερον, όπως οι περισσότεροι από εμάς πηγαίνω καθημερινά στη δουλειά και οι ώρες που δουλεύω δυστυχώς δε συμπίπτουν ιδιαίτερα με τις μεταφορικές και τα courier με αποτέλεσμα η συνεννόηση για την παραλαβή των προϊόντων μου να μην πηγαίνει πάντα όπως θα ήθελα. Πράγμα που θα λυνόταν εύκολα αν μπορούσα να επιλέξω ακριβώς την ώρα και μέρα παραλαβής της παραγγελίας μου.

Αυτοί λοιπόν είναι δύο από τους κυριότερους παράγοντες για τους οποίους δεν είχα μυηθεί 100% ακόμη στον κόσμο των ηλεκτρονικών αγορών. Λέω “είχα” διότι πλέον ακόμη και αυτοί οι δύο “ενδοιασμοί” που είχα σχετικά με τις διαδικτυακές αγορές, έχουν πλέον εξαλειφθεί χάρις στον Κωτσόβολο.

Πρόκειται για τρεις νέες καινοτόμες υπηρεσίες που διευκολύνουν πολύ την καθημερινότητα του καταναλωτή. Πρόσφατα τις ανακάλυψα και εγώ, καθώς έψαχνα τρόπους να ανανεώσω το χώρο μου. Έχω εδώ και καιρό την επιθυμία να μεταμορφώσω το σπίτι μου σε “έξυπνο σπίτι”, αλλά όπως είπα και νωρίτερα, όσον αφορά τα τεχνολογικά προϊόντα δεν είμαι και ο πιο «έξυπνος»… Ευτυχώς, για μένα, δε χρειάστηκε να διαβάσω τόμους με πληροφορίες για πράγματα που δε θα κατάλαβα έτσι και αλλιώς, ούτε να αγοράσω πράγματα που θα μου έβγαιναν λάθος! Διότι πολύ απλά, μέσω της πρωτοποριακής υπηρεσίας «Κωτσόβολος στο Σπίτι», εμπιστεύτηκα τους άριστα εκπαιδευμένους συμβούλους της Κωτσόβολος οι οποίοι ήρθαν στο σπίτι μου και μου πρότειναν απλά, κατανοητά και εντελώς δωρεάν τις ιδανικές λύσεις, με προϊόντα και υπηρεσίες τεχνολογίας και αυτοματισμού για το χώρο μου και τις ανάγκες μου.

Έτσι, μετέτρεψα το σαλόνι μου σε ένα έξυπνο χώρο διασκέδασης και ψυχαγωγίας, αντικατέστησα τις λευκές μου συσκευές με νέες, φιλικές προς το περιβάλλον και ενεργειακά πιο αποδοτικές και τέλος απέκτησα ένα κλιματιστικό που είναι ιδανικό για το χώρο μου.

Στην ουσία αντί να πάω εγώ στο μαγαζί της Κωτσόβολος, η Κωτσόβολος ήρθε στο σπίτι μου. Έκλεισα το ραντεβού μου με τον εξειδικευμένο σύμβουλο πωλήσεων της εταιρείας, online μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας, και έπειτα συζητήσαμε για τις ανάγκες μου, το όραμα μου και φυσικά το budget μου. Φυσικά, η επικοινωνία δε σταμάτησε εκεί, αλλά συνεχίστηκε στο στάδιο της αγοράς, του συντονισμού παράδοσης και της εγκατάστασης!

Αν λοιπόν μετακομίζεις, ανακαινίζεις ή αν είσαι σαν και εμένα και απλά θέλεις να ανανεώσεις το χώρο σου, τότε δεν έχεις παρά να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία «Κωτσόβολος στο Σπίτι» και ευθύς εξειδικευμένοι σύμβουλοι θα φέρουν την τεχνογνωσία της Κωτσόβολος στο σπίτι σου και θα σου προτείνουν τις κατάλληλες λύσεις, με βάση το γούστο, τις ανάγκες και τον προϋπολογισμό σου! Και το καλύτερο; Εντελώς δωρεάν!

Και αυτή δεν είναι η μόνη νέα υπηρεσία του Κωτσόβολου που έρχεται να αλλάξει εντελώς τα δεδομένα στην εξυπηρέτηση των πελατών!

Πόσες φορές αντιμετώπισες κάποιο πρόβλημα με κάποιο προϊόν που έχεις αγοράσει και το οποίο χρειάζεται επιδιόρθωση; Αν είσαι άτυχος σαν εμένα, τότε σίγουρα, πάνω από μία. Ευτυχώς, για εμένα, αλλά και για σένα πλέον η επιδιόρθωση μίας συσκευής είναι πιο εύκολη από ποτέ, αφού μέσω της υπηρεσίας «Επισκευή στο σπίτι σου» οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι του Κωτσόβολου έρχονται στον χώρο σου και σου παρέχουν άμεση τεχνική υποστήριξη σε ό,τι χρειάζεσαι!

Τέλος, η τρίτη υπηρεσία που λανσάρει ο Κωτσόβολος και είναι πραγματικά αυτό που λέμε “life saver” είναι υπηρεσία «Παράδοση με ραντεβού». Πόσες φορές έχεις παραγγείλει κάτι και αργείς να το παραλάβεις γιατί δεν μπορείς να το συντονίσεις με τη δουλειά σου; Γιατί όταν μπορεί η εταιρεία να παραδώσει, εσύ βρίσκεσαι στη δουλειά ή σε κάποια άλλη υποχρέωση και όταν μπορείς εσύ συνήθως δεν γίνονται παραλαβές, με αποτέλεσμα να πρέπει να πάρεις άδεια και να την ξοδέψεις μένοντας όλη μέρα στο σπίτι περιμένοντας την παράδοση της παραγγελίας σου. Τέρμα πια αυτά! Διότι ο Κωτσόβολος σου δίνει τη δυνατότητα να παραλαμβάνεις στον χώρο σου τη μέρα και την ώρα που σε βολεύει, επιλέγοντας την ημέρα και το δίωρο παράδοσης που επιθυμείς, είτε online, είτε σε φυσικό κατάστημα, είτε τηλεφωνικώς.

Τι περιμένεις; Κλείσε το ραντεβού σου ΤΩΡΑ!

Αν θες να μάθεις ακόμα περισσότερα για τις 3 αυτές πρωτοποριακές υπηρεσίες, μπες εδώ:

Κωτσόβολος στο Σπίτι | ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ – kotsovolos.gr

Ραντεβού στον Κωτσόβολο! | ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ – kotsovolos.gr

Tech at Home | ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ – kotsovolos.gr