Ίσως αποτελεί την απάντηση στους εφιάλτες κάθε νέου γονιού… έναν απλό τρόπο για να καταφέρει να κλείσει τα μάτια του για μερικές ώρες και το μωρό του να σταματήσει να κλαίει ασταμάτητα και με τις ώρες.

Δύο αδέρφια από την Αγγλία, που ζουν στο Σαν Φρανσίσκο, ισχυρίζονται ότι έχουν βρει τη λύση και αυτή δεν είναι άλλη από μια νέα εφαρμογή, που ακούει στο όνομα «Quiet Night».

Πρόκειται για ένα παιχνίδι, που επιτρέπει στα μωρά να ανακαλύψουν τον κόσμο της μουσικής και ποιο είδος προτιμούν περισσότερο, απασχολώντας το μυαλό τους και φυσικά… διασκεδάζοντάς τα.

Παράλληλα, οι γονείς μπορούν να απολαύσουν μερικές στιγμές χαλάρωσης, ενώ το μωρό τους απολαμβάνει τους μουσικούς ήχους της προτίμησής του.

Το εγχείρημα των δύο αδερφών συγκέντρωσε πάνω από 30.000 δολάρια μέσα σε μόλις 24 ώρες μέσα από μια εκστρατεία crowdfunding στο Indiegogo, σύμφωνα με δημοσίευμα της MailOnline.

Το παιδικό παιχνίδι συνοδεύεται από την αντίστοιχη εφαρμογή, η οποία «ενεργοποιεί» τις λίστες των μουσικών κομματιών, κάθε φορά που το μωρό ακουμπά έναν ειδικό μοχλό.

Ο Ben και η Hermione Way, 34 και 29 ετών αντίστοιχα, αναφέρουν ότι εμπνεύστηκαν από τη δουλειά ενός καθηγητή στο πανεπιστήμιο του Μπρίστολ πριν από 20 χρόνια.

«Πριν από οκτώ χρόνια περίπου με πλησίασε ένας καθηγητής από το πανεπιστήμιο του Μπρίστολ, ο Tom Troscianko, και μου ανέφερε την ιδέα αυτή» είπε ο Ben στη dailymail.com και συνέχισε: «Ο ίδιος είχε περάσει 20 χρόνια κάνοντας έρευνες γύρω από αυτό και είπε ότι η μουσική μπορούσε να βοηθήσει στη γρηγορότερη ανάπτυξη του εγκεφάλου των παιδιών. Μαθαίνοντας τι αρέσει σε ένα παιδί και δίνοντάς τους τον έλεγχο, μπορούν να συμμετέχουν περισσότερο και να μαθαίνουν γρηγορότερα. Μάλιστα, όπως είπε ο καθηγητής, αυτό μείωνε κατά 50% το κλάμα των μωρών, καθώς απασχολούνται και αλληλεπιδρούν με αυτό, αντί να… φωνάζουν, κλαίγοντας γοερά, τους γονείς τους».

Σύμφωνα με όσα αναφέρει το δημοσίευμα, τα αδέρφια ανέπτυξαν το προϊόν, όμως μερικούς μήνες προτού παρουσιαστεί, ο καθηγητής πέθανε ξαφνικά και το πρόγραμμα μπήκε σε αναμονή.

«Πριν από έξι μήνες μιλούσα με μια εταιρία, η οποία ενθουσιάστηκε με την ιδέα και έτσι η αδερφή μου κι εγώ αποφασίσαμε να την “αναστήσουμε”».

Το προϊόν, αν καταφέρει να φτάσει το στόχο των 100.000 δολαρίων, αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά τον ερχόμενο Οκτώβρη.