Μετά από τρία χρόνια αβεβαιότητας για το μέλλον του Nürburgring, υπάρχουν εξελίξεις που δείχνουν ότι θα το κρατήσουν «ζωντανό».

Η διάσημη πίστα πουλήθηκε, όχι όμως σε Αμερικάνικό Επενδυτικό Όμιλο όπως είχε αρχικά φημολογηθεί, αλλά σε μία γερμανική εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων επ ονόματι Capricorn Development.

Λέγεται ότι το ποσό που κατέβαλε η Capricorn για την ιστορική πίστα και τις περιφερειακές εγκαταστάσεις της είναι 77 εκατομμύρια ευρώ. Η συμφωνία περιλαμβάνει τόσο την κλειστή πίστα όσο και την χρήση της μεγάλης διαδρομής των 28 χιλιομέτρων.

Επίσης αναφέρεται ότι στη συμφωνία περιλαμβάνονται άλλα 25 εκατ. ευρώ που θα επενδυθούν στις εγκαταστάσεις όταν η εταιρεία αποκτήσει την πλήρη ιδιοκτησία, κάτι που θα συμβεί την 1η Ιανουαρίου 2015.

Φαίνεται ότι το Nürburgring περνά σε χέρια ασφαλή οικονομικά, κάτι σημαντικό για τους φαν του σπορ αλλά και για την ευρύτερη περιοχή. Η Capricorn σχεδιάζει να διατηρήσει όλες τις σημερινές δραστηριότητες της πίστας ως έχουν, με ανοικτή την πρόσβαση από το κοινό που θέλει να οδηγήσει εκεί.

Επίσης οι αγώνες επιστρέφουν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του νέου επενδυτή που διαφέρει στον τομέα αυτόν από τον προηγούμενο ενδιαφερόμενο. Οι Αμερικανοί θα ανέπτυσσαν κάθε άλλη χρήση στην περιοχή εκτός από τους αγώνες…

Η Capricorn Development ευελπιστεί να δημιουργήσει ένα Τεχνολογικό και Εξελικτικό πάρκο γύρω από το Nürburgring, κάτι που με σχετική επιτυχία έχουν καταφέρει και άλλες πίστες, όπως το Silverstone και η Motorland Aragon για παράδειγμα.

Η σκέψη είναι ότι φέρνοντας μερικούς μεγάλους Εμπορικούς και Κατασκευαστικούς «παίκτες» στην περιοχή του Nürburgring, όχι μόνο θα τονωθεί η τοπική οικονομία αλλά θα δημιουργηθεί μια κοινού ενδιαφέροντος και κατά συνέπεια αλληλέγγυα οικονομική ζώνη για αυτές τις επιχειρήσεις.

Κάτι ανάλογο έχει συμβεί στη βόρεια Ιταλία όπου έχουν συγκεντρωθεί στην επαρχία της Modena ούτε λίγο ούτε πολύ 9 εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Και γύρω από αυτά μικροί και μεγάλοι κατασκευαστές και σχετικοί προμηθευτές.

Ο χρόνος θα δείξει πως όλα αυτά θα λειτουργήσουν και τι σημαίνουν στην πράξη για τον επενδυτικό Όμιλο από το Ντύσελντορφ. Ειδικά όταν στις πληροφορίες εμπεριέχονται και προθέσεις να διατηρηθεί η φήμη και ο αγώνας της Formula1. Δραστηριότητα που δεν είναι και τόσο προσοδοφόρα για τον οργανωτή, το αντίθετο μάλιστα.

Προς το παρόν με το κοινό να εξακολουθεί να μπορεί να επισκέπτεται και να οδηγεί στο «Ring», καθώς παραμένει ανοικτό. Τα πράγματα δείχνουν ότι η πολύπαθη ιστορική πίστα του Nürburgring βρίσκεται και πάλι σε τροχιά ανάπτυξης με την ελπίδα να ανακτήσει σύντομα τη χαμένη του αίγλη.

Με την ευκαιρία δείτε και έναν γύρο με μοτοσυκλέτα στο Nürburgring, που σύμφωνα με τον οδηγό είναι και ο ταχύτερος που έχει σημειωθεί με πολιτική μοτοσυκλέτα χωρίς βελτιώσεις και με πολιτικά λάστιχα. Καθώς δεν έχει εμφανιστεί αντίρρηση ως προς την ορθότητα των ισχυρισμών του στο θέμα, μάλλον θα πρέπει να ισχύει…