Η φωτογραφία παρουσιάστηκε πρώτα στο ιταλικό website Moto.it. Στο σχετικό άρθρο αναφέρεται ως «φήμη» ότι η εικονιζόμενη μοτοσυκλέτα κινείται ως συνήθως από έναν V-2 90 μοιρών, που όμως θα έχει χωρητικότητα 937 κυβικά.

Οπότε μιλάμε για τον κινητήρα που ήδη φορούν οι Hypermotard και Hyperstrada 939. Αν αυτό αληθεύει, τότε ο αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του 113 ίππους και 9,98 χλγμ. ροπής.

Αν και από τις δύο εικόνες χαμηλής ποιότητας δεν μπορούμε να το επαληθεύσουμε, στο ιταλικό site αναφέρεται πως η μοτοσυκλέτα είναι σαφώς μικρότερη σε μέγεθος της Multistrada 1200.

Σίγουρα ο κινητήρας 939 είναι ιδανικός για τη δημιουργία ενός δεύτερου μοντέλου δίπλα στο μεγάλο Adventure της Ducati και τη δημιουργία μιας νέας σειράς.

Άλλες πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει θέλουν τη μικρή Multistrada να φορά το πλαίσιο της μεγάλης, αλλά με τη σέλα και τα φρένα (Brembo) του Hypermotard.

Ακόμη, αντί του πανάκριβου μονόμπρατσου ψαλιδιού εδώ έχουμε ένα συμβατικό, καταπώς εξάλλου συνηθίζει η Ducati με τις μικρότερες και οικονομικότερες εκδόσεις μεγάλων μοτοσυκλετών της, το ίδιο για παράδειγμα έκανε και με το Μonster 821 έναντι του Monster 1200.

Οι δύο φωτογραφίες δείχνουν την ίδια μοτοσυκλέτα, που στη μία περίπτωση φορά εξοπλισμό ταξιδιού, πλαϊνές βαλίτσες και μια ψηλότερη ζελατίνα.

multistradaspyshot2

Αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση EICMA του Μιλάνου όπου παραδοσιακά η Ducati παρουσιάζει πρώτα τις σημαντικότερες μοτοσυκλέτες της. Ωστόσο δεν μπορούμε να φανταστούμε ότι η ιταλική εταιρεία με τους γερμανούς ιδιοκτήτες θα σνομπάρει τη γερμανική διεθνή έκθεση της Κολωνίας Intermot, που ανοίγει τις πύλες της και στην οποία φυσικά παίρνει μέρος. Κάποια μοντέλα της θα πρέπει να κάνουν κάνουν πρεμιέρα και εκεί…

Θανάσης Χούντρας