Η Σίντνεϊ Σουίνι επιστρέφει στη νέα καμπάνια της Jimmy Choo για τη σεζόν Φθινόπωρο 2025, συνεχίζοντας τη συνεργασία της με τον βρετανικό οίκο.

Η ηθοποιός είχε κάνει την πρώτη της εμφάνιση για τη Jimmy Choo τον Μάιο του 2024, στην καμπάνια άνοιξη/καλοκαίρι.

Όπως αναφέρει η Page Six, η ηθοποιός δεν περιορίζεται μόνο στον χώρο της μόδας. Είναι ήδη το πρόσωπο σε προϊόντα που κυμαίνονται από lip masks μέχρι παντόφλες, ενώ στο κινηματογραφικό της μέλλον την περιμένουν μεγάλες παραγωγές: το βιογραφικό «Christy», όπου θα υποδυθεί την πυγμάχο Κρίστι Μάρτιν, αλλά και η ταινία «The Housemaid». Ωστόσο, οι fans της ανυπομονούν κυρίως για την τρίτη σεζόν του «Euphoria» στο HBO, όπου η αγαπημένη (και μισητή ταυτόχρονα) Κάσι αναμένεται να χαρίσει νέες αξέχαστες ατάκες.

Σημειώνεται ότι η 27χρονη ηθοποιός βρέθηκε πρόσφατα στο επίκεντρο σφοδρής κριτικής, με αφορμή μία καμπάνια της American Eagle. Στη διαφήμιση, η οποία βασιζόταν στο λογοπαίγνιο «great jeans/genes», η ηθοποιός εμφανιζόταν ως κεντρικό πρόσωπο του brand. Το μήνυμα, όμως, προκάλεσε αντιδράσεις, με αρκετούς να υποστηρίζουν ότι αναπαράγει ξεπερασμένα πρότυπα ομορφιάς και υπονοεί ιδέες συνδεδεμένες με τη λευκή υπεροχή, ενώ δεν έλειψαν και εκείνοι που το θεώρησαν μια έξυπνη διαφημιστική έμπνευση. Η εταιρεία από την πλευρά της υπερασπίστηκε την καμπάνια, τονίζοντας πως «ήταν πάντα θέμα jeans» και δεν προχώρησε σε απόσυρσή της.