Πέταξε το ξυραφάκι της πριν από έξι χρόνια σε μια πράξη απελευθέρωσης και δεν κοίταξε ξανά πίσω. «Συνήθιζα να ξυρίζομαι σε πολύ τακτική βάση για χρόνια και το ένιωθα σαν αγγαρεία, αλλά το ένιωθα επίσης απαραίτητο ως γυναίκα για να αισθάνομαι όμορφη και υγιεινή και ελκυστική», δήλωσε η Τζόρτζια Πεκ, coach ολιστικής υγείας, στο viral πλέον βίντεό της στο TikTok.
Εξήγησε και το σκεπτικό πίσω από την απόφασή της. «Πρώτον, είναι ειλικρινά τόσο ενοχλητικό και εκείνο το αγκάθι που άρχιζε να αναπτύσσεται μόλις μια μέρα μετά το ξύρισμα ήταν αρκετά άβολο».
Συνέχισε αναφέροντας τις αναπόφευκτες εσωτερικές τρίχες που εμφανίζονταν, που «έγιναν άλλο ένα πράγμα που προσπαθούσα να διορθώσω μέσα μου και δεν ήταν εγγενώς χαλασμένο».
Άρχισε τότε να αμφισβητεί τα διπλά πρότυπα: «Γιατί θεωρείται απολύτως φυσιολογικό για τους άνδρες να έχουν τρίχες στο σώμα, αλλά για τις γυναίκες θεωρείται αντιαισθητικό και ανθυγιεινό;».
Αυτοί ήταν αρκετά καλοί λόγοι για τα 8,4 εκατομμύρια θεατές που παρακολούθησαν το σχετικό βίντεο.
«Μακάρι να το έκαναν περισσότεροι άνθρωποι αυτό, θα γινόταν πιο φυσιολογικό. Οι επιλογές που βασίζονται στη ντροπή είναι χάλια», ανέφερε ένας σχολιαστής.
«Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί οι γυναίκες που έχουν τρίχες στο σώμα είναι αηδιαστικές, είναι τόσο όμορφες για μένα ειλικρινά», συμπλήρωσε ένα άλλο άτομο, σύμφωνα με τη New York Post.
«Είναι τόσο τρελό που οι άνθρωποι φοβούνται τις τρίχες του σώματος lol», γράφει κάποιος σε ένα ακόμη σχόλιο.
«Ξεπερνώντας το θα είναι ένα τεράστιο βήμα στη μάχη κατά του μισογυνισμού», αναφέρει ένα άλλο σχόλιο.
Η Πεκ δεν είναι η πρώτη που αμφισβητεί αυτό το διπλό πρότυπο και αποχαιρετά το ξυράφι της.
Η Καλίτα Φάιρ, η οποία εγκατέλειψε επίσης το ξύρισμα, φέρεται να κερδίζει πενταψήφιο ποσό το μήνα από τις αναρτήσεις της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
«Μην ακολουθείς τη μόδα», έγραψε στη λεζάντα ενός βίντεο. «Δεν χρειάζεται να ξυρίζεσαι». Στο βίντεο, η μελαχρινή σηκώνει το χέρι της για να αποκαλύψει τις τρίχες στη μασχάλη.
Δεν έχει ξυριστεί εδώ και τρία χρόνια, ωστόσο «ο φίλος της το λατρεύει», είπε σε ένα βίντεο με πάνω από 43.000 προβολές.